Hitman: Absolution bez tajemnic – nowe informacje o grze

W sieci pojawiło się sporo informacji na temat gry Hitman: Absolution, pochodzących z zapowiedzi, którą opublikował magazyn Edge. Dowiedzieliśmy się, że zabójca o numerze 47 będzie w wielu sytuacjach działał „instynktownie” i ponownie skorzysta z przebrań.

Szymon Liebert

W sieci pojawiło się sporo informacji na temat gry Hitman: Absolution, pochodzących z zapowiedzi, którą opublikował magazyn Edge. Dowiedzieliśmy się, że zabójca o numerze 47 będzie w wielu sytuacjach działał „instynktownie” i ponownie skorzysta z przebrań.

Jednym z najważniejszych „narzędzi” graczy w kolejnej odsłonie Hitmana będzie tak zwany „tryb instynktu”, porównywalny z filtrem detektywistycznym znanym z Batman: Arkham Asylum. Dzięki temu modyfikatorowi zobaczymy podświetlonych wrogów i ich ścieżki patrolowe. Przyda się to także ze względu na brak ogólnej mapy poziomu – otrzymamy jedynie miniradar.

Pomysł na zobrazowanie wrodzonych zdolności zabójcy będzie miał też znaczenie w przypadku przebrań. Zakładając ubrania innych postaci nie zawsze będziemy bezpieczni. W przykładowej sytuacji 47 przywdział strój policjanta, ale podpadł innym stróżom prawa. Po przełączeniu na tryb instynktu bohater wyszedł cało z sytuacji: wykorzystał radio i z jego pomocą zmylił strażników.

Podczas misji nie raz trafimy na grupy innych postaci. System tłumu doczeka się liftingu - dla każdego przebrania będziemy mogli znaleźć pewne bezpieczne miejsca. W przypadku stroju policjanta nie wzbudzimy podejrzeń stojąc koło pudełek z pączkami. Pozostając w tym miejscu wskaźnik zagrożenia postaci będzie niski, nawet jeśli wokół pojawią się potencjalni wrogowie.

Wskaźnik zagrożenia zostanie przedstawiony w formie szarego kółka umieszczonego na środku ekranu. Obiekt zacznie mrugać gdy znajdziemy się blisko przeciwników. W ten sposób określimy pole widzenia innych postaci. Im więcej wrogów nas zobaczy, tym szybciej wskaźnik się zapełni i tym samym zmusi nas do podjęcia działania.

Akcja gry zostanie umieszczona w Chicago. Twórcy zapewniają, że zobaczymy poziomy o różnych rozmiarach: zarówno małych, jak i dużych. Część z nich będzie bardziej liniowa i zrealizowana w formie opowieści. Nie zabraknie też charakterystycznej dla serii otwartości oraz punktów automatycznego zapisu. W walce skorzystamy z improwizowanych broni (np. kabla od lampy).

Hitman: Absolution będzie napędzany silnikiem Glacier 2, który podobno gwarantuje czułe sterowanie, animację twarzy, system chowania się za przeszkodami oraz lepszą sztuczną inteligencję. Przeciwnicy mają reagować dynamicznie i radzić sobie z trudnymi sytuacjami (np. gdy weźmiemy zakładnika).

Zmiany usłyszymy także w obsadzie dubbingowej. Rolę operatorki Diany przejmie Marsha Thomason, znana z serialu Lost. Najprawdopodobniej zabraknie Davida Batesona, czyli odtwórcy głównej roli, który stał się też wzorem dla modelu postaci 47.

Gra zostanie wydana w przyszłym roku na pecetach i konsolach. Posiadacze Xboksów 360, którzy chcieliby przygotować się na powrót Agenta 47, mogą kupić stosowne przedmioty dla awatarów, w tym gustowne rękawiczki, solidną walizkę, szykowny garnitur i inne elementy.

Hitman: Absolution

Hitman: Rozgrzeszenie

Hitman: Absolution

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 20 listopada 2012

Informacje o Grze
8.2

GRYOnline

8.2

Gracze

9.3

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Poradnik: Red Faction: Armageddon

Następny
Poradnik: Red Faction: Armageddon

The Black Eyed Peas w nowej grze tanecznej Ubisoftu

Poprzedni
The Black Eyed Peas w nowej grze tanecznej Ubisoftu

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl