Heavy Rain będzie miał ponad 20 zakończeń
Interesujący wywiad opublikował ostatnio serwis SPOnG. Redaktorzy brytyjskiej witryny przeprowadzili rozmowę z przedstawicielem studia Quantic Dream, w której Guillaume de Fondaumière ujawnił, że tworzony przez jego zespół Heavy Rain będzie oferował graczom ponad dwadzieścia zakończeń fabuły.
Marek Grochowski
Interesujący wywiad opublikował ostatnio serwis SPOnG. Redaktorzy brytyjskiej witryny przeprowadzili rozmowę z przedstawicielem studia Quantic Dream, w której Guillaume de Fondaumiere ujawnił, że tworzony przez jego zespół Heavy Rain będzie oferował graczom ponad dwadzieścia zakończeń fabuły.
To dużo, jednak biorąc pod uwagę, że w grze pojawią się aż cztery grywalne postacie, liczba rozwiązań ich historii przestaje dziwić. Producenci zwracają także uwagę na fakt, że różne mogą być ścieżki, jakimi gracze dojdą do poszczególnych finałów, zaś pojedyncze sceny – choć kończące się taką samą animacją - mogą mieć za każdym razem inny przebieg i nieść inne doświadczenia, zależnie od dokonanych wcześniej wyborów.

Guillaume de Fondaumiere odniósł się ponadto do krótkich sekwencji zręcznościowych (Quick Time Events), którymi naszpikowany będzie Heavy Rain. Według zapewnień producenta nowe dziecko Quantic Dream zaoferuje odbiorcom znacznie większy stopień interakcji z otoczeniem aniżeli w przypadku Fahrenheita i umożliwi im podejmowanie większej liczby decyzji – także w kwestii dialogów.
W końcowej części wywiadu przedstawiciel deweloperów podkreślił ponadto zróżnicowanie charakterów postaci, jakimi dane nam będzie pokierować. Bohaterowie zostaną ukazani jako istoty posiadające własne emocje, a ich problemy zostaną ukazane poprzez subtelną, acz wciągającą narrację.
Heavy Rain: The Origami Killer trafi do sprzedaży w przyszłym roku. Gra ukaże się wyłącznie na PlayStation 3.
Więcej:PlayStation 6 to konsola na „następną dekadę” zdaniem ekspertów z Digital Foundry

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
spamer Generał

I co z tego, że będzie miał 20 zakończeń? Fahrenheit tez miał kilka i wszystkie słabe.
CWSerek Pretorianin
Kilka zakończeń zapewnia mnie o tym, że nie trafię na to "o którym opowiadał kumpel". Taki zabieg bardzo mi się podoba, a ścieżki określające przebieg przerywników utrwalają we mnie przekonanie, iż ludzie z QD to mistrzowie przygodówek nowej generacji (oni to po prostu zrobią, nie wstawią na siłę).
Teraz pozostaje tylko czekanie... [tik tik tik...]
zanonimizowany369662 Konsul
jak dla mnie to 20 zakonczen to troszke za duzo.. bo na pewno bym tej gry tyle razy nie przechodzil zeby sprawdzic wszystkie . jednakze pozycja ciekawa, w moich oczach jest rowna z fahrenheitem
zanonimizowany425253 Generał
E tam jeśli gra wciąga to wraca się do niej często, na przykład Silent Hill miał chyba 5 zakończeń i chciałem je zobaczyć wszystkie. Jeśli będzie wciągająca fabuła, ukryte smaczki to na pewno dla wielu ludzi będzie zachętą do przechodzenia wielokrotnie gry, poznania jej jak najlepiej i mam nadzieję, że to twórcom się uda.
LordVader1 Generał
Dużo różnych zakończeń. Zapowiada się dobra gra.