Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 września 2014, 20:16

autor: Renox

Dreamfall: Chapters – pierwszy epizod gry ukaże się 21 października

Studio Red Thread Game ujawniło datę premiery pierwszego epizodu Dreamfall: Chapters. Book One: Reborn ukaże się w wersji na komputery osobiste 21 października tego roku. Informacja ta pojawiła się za sprawą publikacji nowego materiału wideo, w którym autorzy opowiadają o ostatnich tygodniach tworzenia gry.

O Dreamfall: Chapters w skrócie:
  • Deweloper: Red Thread Games
  • Gatunek: gra przygodowa
  • Premiera pierwszego epizodu (Book One: Reborn): 21 października
  • Platformy sprzętowe: PC, PS4

Studio Red Thread Games opublikowało nowy materiał wideo, w którym deweloperzy opowiadają o ostatnich tygodniach spędzonych na tworzeniu pierwszego epizodu do Dreamfall: Chapters. Niżej umieszczone nagranie przyniosło ze sobą także datę premiery pierwszej części gry. Book One: Reborn, bo taki podtytuł nosić ma wspomniana produkcja, trafi do sprzedaży 21 października tego roku w wersji na komputery osobiste i zawierać będzie w sobie prolog oraz dwa pierwsze rozdziały fabularne. Fani gatunku gier przygodowych mogą zatem zacierać ręce, wszak do premiery zostało niewiele, a niewątpliwie mamy tu do czynienia z jednym z najlepiej zapowiadających się tytułów tego rodzaju w tym roku.

Producenci mają w planach zamknąć cały wątek fabularny w pięciu epizodach. Jak na razie nie wiemy, kiedy swoją premierę będą miały pozostałe części omawianego tytułu; niewykluczone, że będą one publikowane w dosyć regularnych odstępach czasowych. Gra ukaże się także w wersji na konsole PlayStation 4 na początku przyszłego roku.

Book One: Reborn ukaże się 21 października. - Dreamfall: Chapters – pierwszy epizod gry ukaże się 21 października - wiadomość - 2014-09-30
Book One: Reborn ukaże się 21 października.

Dreamfall Chapters to gra przygodowa będąca trzecią odsłoną cyklu, w skład którego wchodzą wydane wcześniej The Longest Journey oraz Dreamfall: The Longest Journey. Deweloperzy ze studia Red Thread Games zgromadzili potrzebne do wyprodukowania wspomnianego tytułu środki za sprawą zorganizowanej wcześniej kickstarterowej zbiórki pieniężnej, która zamknęła się w kwocie ponad 1,53 mln. dolarów. Autorzy zdecydowali się na podzielenie gry na epizody, ponieważ w trakcie produkcji opowieść rozrosła się do zdecydowanie pokaźniejszych rozmiarów, niż pierwotnie sądzono. Nie było zatem konieczności przeprowadzenia jakichś fabularnych cięć, które mogłyby negatywnie odbić się na jakości przygody.