Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 września 2001, 08:52

Dark Age of Camelot "Gold"

Dark Age of Camelot, gra należąca do coraz popularniejszego gatunku „massive multiplayer online cRPG” weszła w ostanie stadium swej produkcji „Gold”, a ponadto, ku uciesze wszystkich Europejczyków, jej twórca Mythic Entertainment zawarł umowę z firmami GOA.com oraz Wanadoo Edition na dystrybucję i postawienie serwerów gry na naszym kontynencie.

Dark Age of Camelot, gra należąca do coraz popularniejszego gatunku „massive multiplayer online cRPG” weszła w ostanie stadium swej produkcji „Gold”, a ponadto, ku uciesze wszystkich Europejczyków, jej twórca Mythic Entertainment zawarł umowę z firmami GOA.com oraz Wanadoo Edition na dystrybucję i postawienie serwerów gry na naszym kontynencie.

Gra trafi do sprzedaży w Ameryce za miesiąc, w Europie zaś w styczniu 2002 roku. Jej dystrybucją na starym kontynencie zajmie się firma Wanadoo Edition, a GOA.com zatroszczy się o uruchomienie serwerów Dark Age of Camelot we Francji, Wielkiej Brytanii oraz Niemczech. Co to oznacza, wie chyba każdy. Mniejsze pingi, szybsze działanie gry oraz lepsza jej dostępność.

Akcja gry umieszczona została w mitycznej Europie, zaraz po śmierci króla Artura. Albion ma już za sobą czasy świetności, a tymczasem jego ziemiom zaczynają zagrażać wrogie oddziały: z jednej strony wojska znajdującego się daleko na północy Midgard'u, z drugiej strony dzicy Celtowie zamieszkujący wyspy na zachodzie. Tysiące graczy z całego świata może opowiedzieć się po dowolnej stronie rodzącego się konfliktu (Albion, Midgard, Hibernia) i swymi działaniami doprowadzić własne królestwo do dominacji nad pozostałymi.

Cena Dark Age of Camelot została ustalona na $39.95. Zapraszam na stronę gry.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej