Co dalej z Painkillerem?
Na łamach serwisu HomeLAN ukazał się wywiad z Adrianem Chmielarzem, w którym ujawnia on trochę faktów na temat tego, co dalej będzie się działko z Painkillerem. W chwili obecnej People Can Fly pracuje nad dwoma rzeczami: konwersją gry na konsole Xbox, oraz aktualizacją trybu multiplayer, pozwalającą na bardziej optymalne działanie programu w sieci Internet.
Na łamach serwisu HomeLAN ukazał się wywiad z Adrianem Chmielarzem, w którym ujawnia on trochę faktów na temat tego, co dalej będzie się działko z Painkillerem. W chwili obecnej People Can Fly pracuje nad dwoma rzeczami: konwersją gry na konsole Xbox, oraz aktualizacją trybu multiplayer, pozwalającą na bardziej optymalne działanie programu w sieci Internet.
Adrian Chmielarz nie chciał ujawnić większej ilości szczegółów na temat Painkillera na konsole Xbox, poza tym, że nie będzie to zwykła konwersja gry. Pojawią się w niej zarówno nowe plansze, nowe potwory jak i nowe bronie, co z pewnością ucieszy posiadaczy tej platformy. O usprawnionym trybie rozgrywki przez internet jest już głośno od dłuższego czasu, a to sprawą patcha 1.1, nad którym People Can Fly w pocie czoła pracuje. Wiadomo już, że dostępne będą dwa tryby rozgrywki, oprócz tradycyjnego Deathmatcha także Voosh, w którym gracze otrzymają losowo wybraną broń oraz nielimitowaną ilość amunicji. Oprócz tego pojawi się możliwość rejestrowania filmów z gry, system głosowania oraz funkcja obserwatora, pozwalająca śledzić osobom postronnym aktualną rozgrywkę. Te usprawnienia zostaną wprowadzone najprawdopodobniej także do dema multiplayer, które wedle wszelkich prognoz, ukaże się już 3 maja.
Adrian Chmielarz zdradził również, że na prośbę wielu graczy, opracowany zostanie specjalny pakiet, pozwalający tworzyć modyfikacje gry. Na początek People Can Fly zaserwuje zestaw umożliwiający produkcję nowych map do trybu multiplayer.
Więcej informacji na temat Painkiller, można uzyskać przeglądając naszą Encyklopedię Gier.
Więcej:Poradnik: Aura: Fate of the Ages

GRYOnline
Gracze
- Dreamcatcher / The Adventure Comp.
- PC
Komentarze czytelników
massca Legend
Szenk [Master of Blaster]
eeee, do sikania nie trzeba kucania :D
proste ze nie, ale jak ktos marudzi jak stara baba, to moze leje tak samo :)
Qbaa Senator
wiedziałem, że ktoś spyta o cs. tak, gram w cs i wcale się tego nie wstydzę :)
jeszcze nie grałem w multi PK, więc może nie będzie aż tak źle, po prostu nie wyobrażałem sobie wcześniej żadnego fpsa bez możliwości kucania. nawet w quake kucałem :P
massca
proste ze nie, ale jak ktos marudzi jak stara baba, to moze leje tak samo :)
a ty marudzisz na gg :P ;)
a właśnie, kiedy PK2? :)
zanonimizowany164438 Chorąży
Kucanie przy tak spoko gierce jest nie potrzebne ale moze wyjda jakies mody na kucanie
Lucky_ Generał
Ja proponuje temu Adrianowi zeby najpierw zrobil porzadnie ta gre na pc a nie sie bral za wersje na xboxa. Chodzi mi o to ze PK wiesza sie na radeonach 8500/9100/9200 a patcha jak nie bylo tak nie ma i wcale nie wiadomo czy bedzie w nim poprawka dotyczaca tych radkow wlasnie czy tylko modyfikacje do multi :/