Battlefield 3 zaatakuje sklepy w listopadzie

Ostatnie pogłoski na temat rzekomego terminu premiery Battlefielda 3 zostały częściowo potwierdzone. John Riccitiello (dyrektor generalny Electronic Arts) zdradził podczas Ad Age Digital Conference w Nowym Jorku, że nowe dzieło EA DICE trafi do sprzedaży w listopadzie tego roku.

Marcin Skierski

Komentarze

Ostatnie pogłoski na temat rzekomego terminu premiery Battlefielda 3 zostały częściowo potwierdzone. John Riccitiello (dyrektor generalny Electronic Arts) zdradził podczas Ad Age Digital Conference w Nowym Jorku, że nowe dzieło EA DICE trafi do sprzedaży w listopadzie tego roku.

Oficjalna zapowiedź Riccitiello skróciła nieco okres oczekiwania na Battlefield 3 (dotychczas produkt zapowiadano ogólnie na końcówkę 2011 roku). Niestety, dyrektor generalny EA nie potwierdził dokładnej daty 2 listopada, jaka kilka dni temu krążyła w sieci.

Battlefield 3 zaatakuje sklepy w listopadzie - ilustracja #1

Wydawca świadomie wybrał taki miesiąc na premierę swojego asa. Firma chce bowiem zawalczyć z kolejną częścią serii Call of Duty, która najpewniej pojawi się na rynku w podobnym czasie. Zdaniem Riccitiello, Battlefield 3 jest wręcz „stworzony” do tego, by powalić na kolana dominujący dotychczas cykl od Activision.

Pomoże w tym spektakularna kampania marketingowa, której koszt ma wynieść ok. 100 milionów dolarów. Biorąc pod uwagę „wyskakujące z lodówki” poprzednie odsłony Call of Duty, z podobną częstotliwością przyjdzie nam zapewne w najbliższych miesiącach słyszeć o produkcji EA DICE.

Jednym z elementów, jakim gra ma pokonać konkurencję, może być kampania zapewniająca podobno ok. 12 godzin zabawy. Jeśli te informacje się potwierdzą, a nowe Call of Duty po raz kolejny zaoferuje nam zaledwie kilkugodzinną przygodę, dla wielu osób może to być element przemawiający za trzecim Battlefieldem. Poza tym nie można zapominać o kluczowym dla wielu osób trybie wieloosobowym, pozwalającym na jednoczesną rozgrywkę 64 (PC) lub 24 graczom (konsole).

7.7

GRYOnline

8.1

Gracze

7.1

Steam

OCEŃ
Oceny

Super Meat Boy - sprzedano już 600 tysięcy egzemplarzy

Następny
Super Meat Boy - sprzedano już 600 tysięcy egzemplarzy

Rebellion zapowiada następcę Sniper Elite: Berlin 1945

Poprzedni
Rebellion zapowiada następcę Sniper Elite: Berlin 1945

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
24
25

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl