Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 października 2011, 09:27

autor: Mateusz Kądziołka

Battlefield 3 - garść statystyk z beta testów i popularność zamówień przedpremierowych

Na oficjalnym blogu Battlefield 3 udostępniono kilka interesujących statystyk dotyczących niedawno zakończonych beta testów. Dowiedzieliśmy się również, że przedpremierowa sprzedaż najnowszej gry studia DICE ma się bardzo dobrze.

Przedstawiciele studia DICE udostępnili na blogu gry Battlefield 3 garść informacji dotyczących zakończonych beta testów. Dowiedzieliśmy się również, że liczba zamówień przedpremierowych na najnowszą produkcję szwedzkiego studia osiągnęła poziom kilku milionów.

Battlefield 3 - garść statystyk z beta testów i popularność zamówień przedpremierowych - ilustracja #1

Specjaliści ze studia DICE nie podali jedynie suchych faktów. Każda opublikowana liczba została okraszona ciekawym opisem obrazującym jej skalę. I tak mamy kolejno:

  • w beta testach Battlefield 3 wzięło udział 8 125 310 osób – to wystarczająco dużo, by wypełnić Nowy Jork,
  • odnotowano ponad 1,5 miliarda „fragów” – to połowa litrów piwa spożytego w 2011 roku,
  • największa odległość, z której udało się ustrzelić „headshota”, to 635,6 metra,
  • zniszczono 21 milionów stacji M-COM,
  • wystrzelono 47 miliardów pocisków – tyle lat świetlnych dzieli nas od granicy wszechświata,
  • gracze biorący udział w rozgrywce jako klasa „Assault” zregenerowali w sumie 2,2 miliarda punktów życia – to nieco więcej niż liczba osób korzystających z Internetu,
  • nieśmiertelniki (dog-tags) straciło 19 milionów graczy – to prawie tyle, co liczba mieszkańców Szanghaju.

W wywiadzie dla stacji Fox Business, Kevin O’Leary z EA potwierdził, że przedpremierowa sprzedaż Battlefield 3 cieszy się sporym zainteresowaniem. „Idzie nam bardzo dobrze. Kilka milionów za nami. […] Jeszcze kilka tygodni pracy przed, ale jesteśmy bardzo podekscytowanie” – powiedział O’Leary. Możemy więc śmiało stwierdzić, że ostatnie doniesienia mówiące o 1,5 miliona pre-orderów są nieaktualne, a Electronic Arts ma wszelkie powody do zadowolenia.

Przypominamy, że Battlefield 3 zadebiutuje w Europie 27 października na PC, PlayStation 3 oraz Xboksie 360. W naszym kraju gra zostanie wydana przez firmę Electronic Arts Polska w pełnej polskiej wersji językowej.