Amy - elementy w stylu ICO w nowej grze twórcy Flashback

Poznaliśmy kolejne informacje o Amy, czyli nowej grze Paula Cuisset, współtwórcy klasycznego Flashbacka. W produkcji wcielimy sie w kobietę, która przetrwała uderzenie komety i musi opiekować się małą dziewczynką. Jednym z elementów rozgrywki będzie trzymanie dziecka za rękę i prowadzenie przez zrujnowane tereny, opanowane przez krwiożercze zombie i potwory.

Szymon Liebert

Poznaliśmy kolejne informacje o Amy, czyli nowej grze Paula Cuisset, współtwórcy klasycznego Flashbacka. W produkcji wcielimy sie w kobietę, która przetrwała uderzenie komety i musi opiekować się małą dziewczynką. Jednym z elementów rozgrywki będzie trzymanie dziecka za rękę i prowadzenie przez zrujnowane tereny, opanowane przez krwiożercze zombie i potwory.

W roli Lany spróbujemy doprowadzić tytułową Amy do szpitala, w którym zbierają się ocaleni. Wciskając prawy bumper pada lub odpowiedni przycisk na pecetach złapiemy dziewczynę za rękę i poczujemy jej puls. To nie tylko ciekawy dodatek, bo dziecko będzie potrafiło odróżnić zwłoki od uśpionego zombie, a także przewidzieć zagrożenie (puls wzrośnie, gdy Amy będzie przestraszona).

Amy będzie szczególnie istotna dla Lany, bo jej obecność ochroni bohaterkę przed panoszącą się zarazą. Gdy zostawimy dziewczynę z tyłu, nasza postać dozna szybkiej metamorfozy w nieumarłą istotę. Samotna Amy będzie zupełnie bezbronna i zacznie uciekać, jeśli wystraszy się za bardzo, więc pilnowanie jej stanie się naszym priorytetem.

Amy - elementy w stylu ICO w nowej grze twórcy Flashback  - ilustracja #1

Lana skorzysta z broni białych, ale pokonanie zombie będzie niezwykle trudne. Przez większość czasu będziemy więc zachęcani do działania w ukryciu i przekradania się przez kolejne lokacje. Bohaterka skorzysta z apteczek i będzie mogła wydawać Amy rozkazy – aby udała się we wskazane miejsce, otworzyła drzwi, czy zbadała teren. Rozdzielanie się będzie jednak dość ryzykowne.

Produkcja zapowiada się ciekawie, bo kojarzy się z pamiętnym Ico i pokazuje motyw zombie z nowej perspektywy. W Amy zmierzymy się z realnym zagrożeniem, a nie powolnymi potworami, które można bezstresowo eksterminować.

Najnowsze dzieło twórcy kultowego Flashbacka zostanie wydane w dystrybucji cyfrowej we wrześniu na pecetach i konsolach (Xbox 360, PlayStation 3). Cena powinna wynosić mniej więcej 13 dolarów (około 36 złotych).

Amy

Amy

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 11 stycznia 2012

Informacje o Grze
5.4

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2011-06-10
13:27

jiker Senator

jiker

Dead Men --> Nie kilkoma minutami, tylko kilkoma godzinami. Wróć do rzeczywistości.

Komentarz: jiker
2011-06-10
13:52

Dead Men Senator

Dead Men

zejdź ze mnie pajacu ok

Komentarz: Dead Men
2011-06-10
14:07

jiker Senator

jiker

Dead Men --> Oooo, tylko bez inwektyw, dobra? Prawda w oczy kole? Polecam coś na uspokojenie.

Komentarz: jiker
2011-06-10
14:15

Dead Men Senator

Dead Men

Nie prawda ale nie musisz mi pojeżdżać dzieciaku pomyliłem się poprawiłem swój błąd a ty mi ciśniesz nudzisz się to do przedszkola

Komentarz: Dead Men
2011-06-10
14:22

jiker Senator

jiker

Dead Men --> Nie poprawiłeś swojego błędu, tylko w dalszym ciągu podejmowałeś żałosne próby obrony swojego stanowiska. I skończ z tymi hasłami, pogrążasz się jedynie.

Komentarz: jiker

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl