Gry wieloosobowe wykorzystujące wspólny ekran PS1
W przypadku wspólnego ekranu gracze nie łączą się z siecią – lokalną ani internetową – bo rozgrywka toczy się na jednej konsoli czy komputerze. Dwoje lub więcej graczy bierze udział w zabawie równocześnie, lecz ekran nie zostaje podzielony – wszystkie kontrolowane przez graczy postacie (bądź pojazdy czy cokolwiek innego) są widoczne w oknie gry. Ta forma multiplayera występuje najczęściej w bijatykach, platformówkach (np. seria LEGO), symulatorach sportowych i kooperacyjnych grach akcji z widokiem izometrycznym.

Worms: Armageddon
Strategiczne 30 listopada 1999
Kolejna odsłona popularnej serii strategii turowych, w których oddziały uzbrojonych robaków toczą zacięte potyczki na dwuwymiarowych arenach. Armageddon pozostaje wierny założeniom cyklu, ale dodaje nowe tryby, bronie i akcesoria dla walczących stron.

FIFA 2000
Sportowe 9 października 1999
Kolejna odsłona słynnej serii gier piłkarskich wyprodukowanych przez EA Sports. Tytuł aktywnie wykorzystuje oficjalną licencję Międzynarodowej Federacji Piłki Nożnej, FIFA, umożliwiając grę tysiącami zawodników i setkami prawdziwych klubów.

Crash Bash
Towarzyskie 6 listopada 2000
Kompilacja zręcznościowych minigier w uniwersum Crasha Bandicoota, w których lubiane postacie rywalizują w rozmaitych konkurencjach testujących spryt i refleks.

Tekken 3
Bijatyki 29 kwietnia 1998
Trzecia odsłona kultowego cyklu trójwymiarowych bijatyk. Akcja Tekkena 3 dzieje się kilkanaście lat po poprzedniczce, co posłużyło twórcom za pretekst do wymiany dużej części grywalnych postaci. Produkcja wprowadziła sporo zmian do mechanizmów rozgrywki, kładąc większy aspekt na toczenie walk w pełnym trójwymiarze oraz ograniczając wysokość skoków.

FIFA 99
Sportowe 10 listopada 1998
Czwarta odsłona serii piłkarskiej autorstwa Electronic Arts. Tytuł przynosi szereg zmian w oprawie graficznej i silniku meczowym. Do dyspozycji graczy oddano ponad 250 klubów z najważniejszych rozgrywek Europy i świata.

FIFA 2001
Sportowe 1 listopada 2000
Kolejna odsłona popularnego cyklu gier piłkarskich. Gracze mogą pokierować setkami drużyn w jednym z kilkunastu przygotowanych trybów. Produkcja przynosi szereg udoskonaleń w mechanice i oprawie wizualnej.

Dino Crisis 2
Akcji 13 września 2000
Kontynuacja survival horroru z 1999 roku, która przynosi duże zmiany w charakterze rozgrywki. W przeciwieństwie do oryginału, sequel mocniej stawia na akcję i pojedynki z hordami nacierających na bohatera dinozaurów.

Tekken 2
Bijatyki 29 marca 1996
Reedycja drugiej części kultowej bijatyki z konsoli PS One. Akcja gry toczy się 2 lata po wydarzeniach, znanych z poprzedniczki i koncentruje wokół kolejnego turnieju sztuk walki, w którym ponownie zmierzą się m.in. Kazuya Mishima i jego ojciec Heihachi. Gra oferuje łącznie 25 grywalnych postaci, w tym 8 zupełnie nowych. Znaczącemu rozbudowaniu uległa taktyka walki, a wojownicy zyskali spory wachlarz nowych zagrań.

Tekken
Bijatyki 7 listopada 1995
Jedna z najpopularniejszych serii w swoim gatunku. W grze bierzemy udział w elitarnym turnieju o nazwie King of the Iron Fist. Jedną z kluczowych postaci jest niejaki Kazuya Mishima, który pragnie zemścić się na swoim ojcu.

Mortal Kombat Trilogy
Bijatyki 10 października 1996
Kolejna odsłona brutalnej serii dwuwymiarowych bijatyk, w których starcia na śmierć i życie toczą digitalizowane modele aktorów.

Mortal Kombat 3
Bijatyki 6 października 1995
Mortal Kombat 3 to trzecia część jednej z najpopularniejszych serii zręcznościowych bijatyk, za której powstanie odpowiada zespół deweloperski firmy Midway Games. Twórcy pozostali wierni zasadom rozgrywki znanym z wcześniejszych odsłon cyklu, zwiększając liczbę dostępnych wojowników, aren, specjalnych ataków i ciosów kończących walkę.

Overboard! (1997)
Zręcznościowe 28 października 1997
Overboard! jest grą zręcznościową, opracowaną przez studio Psygnosis. W trakcie rozgrywki przejmujemy stery statku pirackiego, a naszym zadaniem jest dotarcie do wyznaczonego miejsca, po drodze stawiając czoła rozmaitym niebezpieczeństwom.

Dead or Alive
Bijatyki 31 marca 1998
Pierwsza odsłona popularnej serii trójwymiarowych bijatyk tworzonych przez studio Team Ninja. Cechą szczególną tytułu jest uproszczone w stosunku do innych przedstawicieli gatunku sterowanie, stawiające przede wszystkim na szybkość i stosowanie kontrataków. Gra wsławiła się także nietypową możliwością włączenia trybu, w którym biusty grywalnych wojowniczek nienaturalnie podskakują w trakcie walki.

Darkstone: Pod rządami Demona
RPG 28 stycznia 2001
Przygotowany przez studio Delphine Software RPG akcji w realiach fantasy, w którym gracze przemierzają świat, eliminując po drodze hordy wrogów i rozwijając swoją postać. Ostatecznym celem jest pokonanie demona, który chce przejąć władzę nad całą krainą.

Iron & Blood: Warriors of Ravenloft
Bijatyki 31 października 1996
Bijatyka opracowana przez firmę Take-Two Interactive, która przenosi nas do tytułowego świata Ravenloft. W Iron & Blood: Warriors of Ravenloft trafiamy w sam środek konfliktu pomiędzy siłami porządku i chaosu, których celem jest zdobycie pradawnych artefaktów. Tytuł posiada fabularną kampanię, którą można ukończyć w pojedynkę lub współpracując z drugim graczem.

Soul Blade
Bijatyki 1 stycznia 1997
Trójwymiarowa bijatyka wydana przez producenta serii Tekken, Namco. Soul Blade koncentruje się na widowiskowych walkach na miecze oraz inną broń białą. Fabuła produkcji opowiada o dzielnych wojownikach, którzy przemierzają świat w poszukiwaniu legendarnego miecza, dającego dzierżącej go osobie wielką siłę.

Battle Arena Toshinden
Bijatyki 9 września 1995
Trójwymiarowa bijatyka, w której gracze spotykają się na wytyczonych, trójwymiarowych arenach, tocząc ze sobą pojedynki przy użyciu broni i rozmaitych ataków specjalnych. Tłem rozgrywki jest legendarny turniej Toshinden, zorganizowany przez tajemniczego sponsora imieniem Gaia.

Battle Arena Toshinden 2
Bijatyki 23 maja 1996
Kontynuacja trójwymiarowej bijatyki japońskiego studia Tamsoft. W grze bierzemy udział w kolejnej edycji turnieju Toshinden, zorganizowanej przez tajemniczą organizację Secret Society. Tytuł oferuje 3 nowych wojowników, nowe ciosy, nowy system combosów oraz garść poprawek na gruncie mechaniki.

Ready 2 Rumble Boxing
Bijatyki 31 października 1999
Gra bokserska oferująca plejadę barwnych, grywalnych postaci. Podczas zabawy gracze ładują specjalny pasek RUMBLE, który umożliwia wykonywanie bardzo silnych ataków. Charakterystyczną cechą produkcji jest to, że obrażenia odniesione w trakcie walki są widoczne na ciele zawodników.

ECW Hardcore Revolution
Bijatyki 17 lutego 2000
Pierwsza w historii bijatyka oparta na licencji wrestlingowej federacji ECW, opracowana przez Acclaim Entertainment. W trakcie zabawy w ECW Hardcore Revolution toczymy widowiskowe pojedynki, wcielając się w ponad czterdziestu realistycznie odwzorowanych zawodników. Oprócz szerokiej gamy trybów przeznaczonych dla samotników produkcja oferuje możliwość zabawy w towarzystwie maksymalnie trójki graczy.

Tecmo Stackers
Logiczne 25 grudnia 1995
Gra logiczna stanowiąca wariację na temat mechaniki Tetrisa. Celem zabawy jest łączenie żelkowatych stworków w grupy po cztery, by w ten sposób usunąć je z planszy.

Music 2000
Symulacje 5 czerwca 2000
Intuicyjny program do tworzenia własnej muzyki, w którym kreujesz utwory z dostępnych sampli i dźwięków. Music 2000 rozwija elementy z pierwszej części i pozwala w zaciszu własnego domu pobawić się w komponowanie nowych kawałków lub tworzenie remiksów dobrze znanych hitów.

Fighting Force
Akcji 31 października 1997
Trójwymiarowa chodzona bijatyka, w której gracze przejmują kontrolę nad jedną z czterech postaci, by powstrzymać plany złego Doktora Zenga.

Bushido Blade
Bijatyki 30 września 1997
Bushido Blade jest realistyczną bijatyką, w której walczymy wojownikami korzystającymi z różnego rodzaju broni białej. W produkcji tej nawet jeden cios może się skończyć śmiercią przeciwnika – lub naszą. Tytuł został opracowany przez studio Light Weight.