Gry wieloosobowe wykorzystujące wspólny ekran PS1
W przypadku wspólnego ekranu gracze nie łączą się z siecią – lokalną ani internetową – bo rozgrywka toczy się na jednej konsoli czy komputerze. Dwoje lub więcej graczy bierze udział w zabawie równocześnie, lecz ekran nie zostaje podzielony – wszystkie kontrolowane przez graczy postacie (bądź pojazdy czy cokolwiek innego) są widoczne w oknie gry. Ta forma multiplayera występuje najczęściej w bijatykach, platformówkach (np. seria LEGO), symulatorach sportowych i kooperacyjnych grach akcji z widokiem izometrycznym.

Worms: Armageddon
Strategiczne 30 listopada 1999
Kolejna odsłona popularnej serii strategii turowych, w których oddziały uzbrojonych robaków toczą zacięte potyczki na dwuwymiarowych arenach. Armageddon pozostaje wierny założeniom cyklu, ale dodaje nowe tryby, bronie i akcesoria dla walczących stron.

Mortal Kombat 4
Bijatyki 24 czerwca 1998
Czwarta odsłona popularnej serii bijatyk i jednocześnie pierwsza, w której starcia toczą się na trójwymiarowych arenach. Tytuł zachował wszystkie elementy charakterystyczne dla cyklu, na czele z brutalnymi finisherami na pokonanych przeciwnikach.

Crash Bash
Towarzyskie 6 listopada 2000
Kompilacja zręcznościowych minigier w uniwersum Crasha Bandicoota, w których lubiane postacie rywalizują w rozmaitych konkurencjach testujących spryt i refleks.

Mortal Kombat Trilogy
Bijatyki 10 października 1996
Kolejna odsłona brutalnej serii dwuwymiarowych bijatyk, w których starcia na śmierć i życie toczą digitalizowane modele aktorów.

Tekken 3
Bijatyki 29 kwietnia 1998
Trzecia odsłona kultowego cyklu trójwymiarowych bijatyk. Akcja Tekkena 3 dzieje się kilkanaście lat po poprzedniczce, co posłużyło twórcom za pretekst do wymiany dużej części grywalnych postaci. Produkcja wprowadziła sporo zmian do mechanizmów rozgrywki, kładąc większy aspekt na toczenie walk w pełnym trójwymiarze oraz ograniczając wysokość skoków.

Mortal Kombat 3
Bijatyki 6 października 1995
Mortal Kombat 3 to trzecia część jednej z najpopularniejszych serii zręcznościowych bijatyk, za której powstanie odpowiada zespół deweloperski firmy Midway Games. Twórcy pozostali wierni zasadom rozgrywki znanym z wcześniejszych odsłon cyklu, zwiększając liczbę dostępnych wojowników, aren, specjalnych ataków i ciosów kończących walkę.

Dino Crisis 2
Akcji 13 września 2000
Kontynuacja survival horroru z 1999 roku, która przynosi duże zmiany w charakterze rozgrywki. W przeciwieństwie do oryginału, sequel mocniej stawia na akcję i pojedynki z hordami nacierających na bohatera dinozaurów.

FIFA 2000
Sportowe 9 października 1999
Kolejna odsłona słynnej serii gier piłkarskich wyprodukowanych przez EA Sports. Tytuł aktywnie wykorzystuje oficjalną licencję Międzynarodowej Federacji Piłki Nożnej, FIFA, umożliwiając grę tysiącami zawodników i setkami prawdziwych klubów.

Dead or Alive
Bijatyki 31 marca 1998
Pierwsza odsłona popularnej serii trójwymiarowych bijatyk tworzonych przez studio Team Ninja. Cechą szczególną tytułu jest uproszczone w stosunku do innych przedstawicieli gatunku sterowanie, stawiające przede wszystkim na szybkość i stosowanie kontrataków. Gra wsławiła się także nietypową możliwością włączenia trybu, w którym biusty grywalnych wojowniczek nienaturalnie podskakują w trakcie walki.

Soul Blade
Bijatyki 1 stycznia 1997
Trójwymiarowa bijatyka wydana przez producenta serii Tekken, Namco. Soul Blade koncentruje się na widowiskowych walkach na miecze oraz inną broń białą. Fabuła produkcji opowiada o dzielnych wojownikach, którzy przemierzają świat w poszukiwaniu legendarnego miecza, dającego dzierżącej go osobie wielką siłę.

FIFA 99
Sportowe 10 listopada 1998
Czwarta odsłona serii piłkarskiej autorstwa Electronic Arts. Tytuł przynosi szereg zmian w oprawie graficznej i silniku meczowym. Do dyspozycji graczy oddano ponad 250 klubów z najważniejszych rozgrywek Europy i świata.

ISS Pro Evolution
Sportowe 11 maja 1999
Kolejna odsłona popularnej serii gier piłkarskich autorstwa tokijskiego oddziału Konami. ISS Pro Evolution przynosi ulepszoną oprawę graficzną, nowe tryby zabawy i szereg niedostępnych wcześniej zagrań dla zawodników. Po raz pierwszy w historii cyklu pojawiają się też kluby.

Darkstone: Pod rządami Demona
RPG 28 stycznia 2001
Przygotowany przez studio Delphine Software RPG akcji w realiach fantasy, w którym gracze przemierzają świat, eliminując po drodze hordy wrogów i rozwijając swoją postać. Ostatecznym celem jest pokonanie demona, który chce przejąć władzę nad całą krainą.

Tekken 2
Bijatyki 29 marca 1996
Reedycja drugiej części kultowej bijatyki z konsoli PS One. Akcja gry toczy się 2 lata po wydarzeniach, znanych z poprzedniczki i koncentruje wokół kolejnego turnieju sztuk walki, w którym ponownie zmierzą się m.in. Kazuya Mishima i jego ojciec Heihachi. Gra oferuje łącznie 25 grywalnych postaci, w tym 8 zupełnie nowych. Znaczącemu rozbudowaniu uległa taktyka walki, a wojownicy zyskali spory wachlarz nowych zagrań.

FIFA 2001
Sportowe 1 listopada 2000
Kolejna odsłona popularnego cyklu gier piłkarskich. Gracze mogą pokierować setkami drużyn w jednym z kilkunastu przygotowanych trybów. Produkcja przynosi szereg udoskonaleń w mechanice i oprawie wizualnej.

Sheep
Zręcznościowe 6 listopada 2000
Nietypowa produkcja logiczno-zręcznościowa, w której gracze próbują przeprowadzić stada owiec do końca najeżonych mnóstwem pułapek i niebezpieczeństw map. Tytuł utrzymany jest w humorystycznej stylistyce.

Battle Arena Toshinden
Bijatyki 9 września 1995
Trójwymiarowa bijatyka, w której gracze spotykają się na wytyczonych, trójwymiarowych arenach, tocząc ze sobą pojedynki przy użyciu broni i rozmaitych ataków specjalnych. Tłem rozgrywki jest legendarny turniej Toshinden, zorganizowany przez tajemniczego sponsora imieniem Gaia.

Tekken
Bijatyki 7 listopada 1995
Jedna z najpopularniejszych serii w swoim gatunku. W grze bierzemy udział w elitarnym turnieju o nazwie King of the Iron Fist. Jedną z kluczowych postaci jest niejaki Kazuya Mishima, który pragnie zemścić się na swoim ojcu.

Bushido Blade 2
Bijatyki 28 października 1998
Bushido Blade 2 jest kontynuacja realistycznej bijatyki, w której walczymy wojownikami korzystającymi z różnego rodzaju broni białej. Produkcja cechuje się wysokim jak na ten gatunek poziomem realizmu. Tytuł został opracowany przez studio Light Weight.

Bushido Blade
Bijatyki 30 września 1997
Bushido Blade jest realistyczną bijatyką, w której walczymy wojownikami korzystającymi z różnego rodzaju broni białej. W produkcji tej nawet jeden cios może się skończyć śmiercią przeciwnika – lub naszą. Tytuł został opracowany przez studio Light Weight.

Contra: Legacy of War
Akcji 29 listopada 1996
Przygotowana przez węgierskie studio Appaloosa Interactive kolejna odsłona słynnej serii zręcznościowych strzelanek. To pierwsza część legendarnego cyklu, w której zastosowano grafikę 3D.

Street Fighter Alpha
Bijatyki 7 lutego 1996
Pierwsza od czasu Street Fightera II zupełnie nowa odsłona popularnego cyklu bijatyk firmy Capcom. Produkcja rozwija formułę poprzedniczki, wprowadzając szereg zmian do pojedynków jeden na jeden między mistrzami sztuk walki. Najistotniejszą jest dodanie możliwości blokowania ataków w powietrzu oraz trójstopniowego, specjalnego paska, który umożliwia wykonywanie najpotężniejszych ataków i unikalnych kontr.

Overboard! (1997)
Zręcznościowe 28 października 1997
Overboard! jest grą zręcznościową, opracowaną przez studio Psygnosis. W trakcie rozgrywki przejmujemy stery statku pirackiego, a naszym zadaniem jest dotarcie do wyznaczonego miejsca, po drodze stawiając czoła rozmaitym niebezpieczeństwom.

Iron & Blood: Warriors of Ravenloft
Bijatyki 31 października 1996
Bijatyka opracowana przez firmę Take-Two Interactive, która przenosi nas do tytułowego świata Ravenloft. W Iron & Blood: Warriors of Ravenloft trafiamy w sam środek konfliktu pomiędzy siłami porządku i chaosu, których celem jest zdobycie pradawnych artefaktów. Tytuł posiada fabularną kampanię, którą można ukończyć w pojedynkę lub współpracując z drugim graczem.