Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

DLC i dodatki do gry Dragon Age: Początek (PC)

Dragon Age: Początek - Polowanie na czarownicę
Dragon Age: Początek - Polowanie na czarownicę

dodatek do gry7 września 2010

Ostatni z wielu dodatków DLC stworzonych na potrzeby gry Dragon Age: Początek przez autorów ze studia BioWare. Opisywane rozszerzenie nawiązuje do jednego z wątków podstawowej kampanii gry, pozwalając nam po raz kolejny spotkać się z mroczną i tajemniczą Morrigan. Dowiemy się, co stało się z czarownicą po zakończeniu historii z Dragon Age. Mimo że zaginęła na cały rok, pojawiły się plotki o jej powrocie do Fereldenu, a naszym zadaniem jest dowiedzieć się, jakie właściwie są jej plany. Prócz nowych zadań do wykonania, dodatek zatytułowany Witch Hunt oferuje kolejnych dwóch członków drużyny: maga Finna oraz elfią wojowniczkę Ariane. Nagrodą za ukończenie rozszerzenia są, tradycyjnie, niedostępne wcześniej unikalne przedmioty, które możemy wykorzystać podczas innych przygód (także tych z DLC).

Dragon Age: Początek - Golemy Amgarraku
Dragon Age: Początek - Golemy Amgarraku

dodatek do gry10 sierpnia 2010

Kolejne rozszerzenie DLC do opracowanej przez kanadyjskie studio BioWare gry Dragon Age: Początek. Fabuła dodatku zatytułowanego Golems of Amgarrak koncentruje się na losach krasnoludzkiej ekspedycji, która została wysłana do jaskiń Orzammaru celem poznania sekretów konstrukcji golemów i podczas tej misji zaginęła bez śladu. Kontrolowany przez gracza bohater zostaje wynajęty przez Jerrika Dace’a – czyli brata dowodzącego wyprawą krasnoluda. Jego zadaniem jest zaś odkryć, co tak naprawdę się wydarzyło i, jeśli to będzie możliwe, odnaleźć oraz sprowadzić do domu nieszczęsnych zaginionych. Opisywany dodatek koncentruje się przede wszystkim na walce z potężnymi przeciwnikami (np. tytułowymi golemami) i skierowany jest głównie do weteranów cyklu, oferując bardzo wysoki poziom trudności. W nagrodę czeka na nas jednak sporo nowego sprzętu.

Dragon Age: Początek - Pieśń Leliany
Dragon Age: Początek - Pieśń Leliany

dodatek do gry6 lipca 2010

Skupiający się na losach tytułowej Leliany dodatek DLC do przebojowej gry RPG studia BioWare z 2009 roku. Fabuła rozszerzenia rozwija zarysowany w grze podstawowej wątek bohaterki, od której prowadzona przez gracza postać mogła nauczyć się specjalizacji barda, przy okazji poznając jej przeszłość i trudne relacje z mentorką Marjolaine. Grając w DLC, wcielamy się w samą Lelianę, która wraz z nauczycielką wyrusza na niebezpieczną misję i wpada w poważne tarapaty. Zadaniem gracza jest zaś pomóc jej odnaleźć się w skomplikowanym politycznym spisku, który zagraża jej życiu, a przy okazji poznać mroczną przeszłość pieśniarki oraz kierujące nią pobudki. Za ukończenie Pieśni Leliany otrzymujemy tradycyjnie kilka ciekawych nagród, które możemy następnie wykorzystać w grze podstawowej oraz w oficjalnym dodatku Przebudzenie.

Dragon Age: Początek - Kroniki Mrocznych Pomiotów
Dragon Age: Początek - Kroniki Mrocznych Pomiotów

dodatek do gry18 maja 2010

Kolejny dodatek DLC do osadzonego w realiach fantasy RPG-a Dragon Age: Początek studia BioWare z 2009 roku. W rozszerzeniu zatytułowanym Kroniki Mrocznych Pomiotów przejmujemy kontrolę nad jednym z hurloków i – stając po stronie Plagi – bierzemy czynny udział w walkach o miasto Denerim, stolicę Fereldenu. W trakcie zabawy otrzymujemy możliwość zrekrutowania dowolnych przedstawicieli mrocznych pomiotów, innych hurloków, genloków, a nawet potężnych ogrów. W nagrodę za ukończenie dodatku otrzymujemy specjalny, skonstruowany przez Plagę przedmiot, z którego możemy skorzystać zarówno w podstawowej wersji Dragon Age, jak i w oficjalnym dodatku Przebudzenie.

Dragon Age: Początek - Przebudzenie
Dragon Age: Początek - Przebudzenie

dodatek do gry16 marca 2010

Duże rozszerzenie do bestsellerowej gry RPG Dragon Age: Początek studia BioWare. Fabuła dodatku rozpoczyna się kilka miesięcy po wydarzeniach z gry podstawowej, a głównemu bohaterowi przypada w udziale misja odbudowania bractwa Szarych Strażników, którego szeregi zostały zdziesiątkowane podczas wielkiej bitwy pod Ostagarem. Zadanie utrudnia nam zaś fakt, że mimo pokonania potężnego arcydemona mroczne pomioty nie powróciły pod ziemię, lecz w dalszym ciągu stanowią zagrożenie dla całego Fereldenu. W Dragon Age: Początek – Przebudzenie do dyspozycji graczy oddano niedostępną wcześniej krainę Amaranthine, niespotykane dotąd bestie, a także cały szereg nowych specjalizacji, talentów, umiejętności oraz czarów. Naszą drużynę zasilić może również pięciu nowych śmiałków oraz znany z "podstawki" krasnolud Oghren. Do zabawy przystąpić możemy, importując swoją postać z gry podstawowej, bądź kreując zupełnie nowego bohatera, który zostanie automatycznie awansowany na wymagany poziom doświadczenia.

Dragon Age: Początek - Powrót do Ostagaru
Dragon Age: Początek - Powrót do Ostagaru

dodatek do gry29 stycznia 2010

Trzeci duży dodatek DLC do wydanej w listopadzie 2009 roku gry Dragon Age: Początek. Przewidziane na ok. 60-90 minut rozgrywki rozszerzenie Powrót do Ostagaru przenosi nas ponownie do znanej z gry podstawowej twierdzy, u stóp której rozegrała się wielka bitwa pomiędzy armią ludzi i mrocznych pomiotów. Nowa przygoda zaczyna się w chwili uzyskania informacji o osobie, która rzekomo przetrwała owo starcie, a teraz szuka pomocy u Szarych Strażników. Zajmujemy się tu głównie likwidowaniem kolejnych potworów, okupujących zamek i położone u jego podnóża pole bitwy, a podczas zabawy oprócz znanych z "podstawki" lokacji do zbadania mamy także kilka całkiem nowych, przykrytych śniegiem obszarów. Ciekawostkę stanowi fakt, że dostajemy drugą szansę na przyłączenie do drużyny ogara Mabari, co przydaje się, jeśli przegapiliśmy stosowną okazję w początkowej fazie Dragon Age: Początek.

Kamienny więzień

cena: 55,00 zł

DLC2 listopada 2009

Wprowadza do gry Shale’a – kamiennego golema, jakiego możemy przyłączyć do drużyny.

Twierdza Strażnika

cena: 26,00 zł

DLC2 listopada 2009

Pakiet składający się z sześciu nowych umiejętności, kilku zadań do wykonania, szeregu przedmiotów oraz bazy służącej do handlu z kupcami.