Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Shiro II - opis (1) | Yuriko | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie poradnik Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie

Opis

Zabij wszystkich

Wracamy do ośrodka Shiro, gdzie więziona jest Izumi. Nie bez znaczenia jest również fakt przebywania wewnątrz doktora Shimady, z którym jak wiemy Yuriko pragnie zamienić kilka psionicznych słów.

[#130] - Niełatwo być ochroniarzem w Shiro - Shiro II - opis (1) | Yuriko | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#130] - Niełatwo być ochroniarzem w Shiro

Zaczynasz w otoczeniu rzeszy piechurów. Walka ze wszystkimi naraz nie jest najlepszym rozwiązaniem, więc na wstępie postaraj się przysunąć bliżej ściany, będzie łatwiej [#130]. Stopniowo niszcząc wrogów (uważaj na katany), w końcu dostaniesz informację o nowym wyzwaniu.

Dostań się na niższy poziom

Oto najbardziej pracowita część scenariusza. Na mapie uaktywniły się cztery windy [1] , i któraś z nich prowadzi do dr Shimady. W rzeczywistości zadanie zostało tak przygotowane, że bez względu na wybraną kolejność, będzie nią ta ostatnia. Zmusza nas to oczywiście do eksploracji całego Shiro, o co chyba nie masz większych pretensji [#131].

[#131] - W zaciszu ośrodka czekają na nas różne niespodzianki - Shiro II - opis (1) | Yuriko | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#131] - W zaciszu ośrodka czekają na nas różne niespodzianki

W sali, w której lewitujesz wychodzą cztery korytarze. Nie ma większego znaczenia, jaki wybierzesz do zbadania na początek, choć namawiam do zostawienia południowego na sam koniec. Ta część kompleksu nazwana pomieszczeniami testowania i koronacji Oni, jest wypełniona po brzegi mechanicznymi królami, stwarzając realne zagrożenie dla wątłej póki co Yuriko.

[#132] - Tam musi być coś ważnego - Shiro II - opis (1) | Yuriko | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#132] - Tam musi być coś ważnego

Lepiej będzie zadbać o jej moce decydując się na sektor ochrony i administracji, kwadrat przetrzymywania i duplikacji oraz laboratoria nanotechniczne. Te trzy charakteryzują się zbliżonym poziomem trudności.

Zauważ jak na poradnikowej mapie rozlokowano terminale [2] [#132] dodające kolejne talenty naszej podopiecznej. W większości przepadków na jedną strefę przypada ich trzy, w lokacji z królami Oni postawiono dwa, a w startowej jeden. Łącznie dwanaście, czyli dokładnie tyle i potrzebujesz punktów.

[#133] - Zbędna infrastruktura - Shiro II - opis (1) | Yuriko | Command & Conquer Red Alert 3 - Powstanie - Command & Conquer: Red Alert 3 - Powstanie - poradnik do gry

[#133] - Zbędna infrastruktura

W każdej części ośrodka natkniesz się ponadto na jeden budynek, który dba o dostarczenie zbrojnych posiłków [#133]. Niszcz te konstrukcje [3] kiedy tylko znajdziesz się w ich sąsiedztwie, nawet jeśli nie zawsze wydają się działać.