Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Battlefield 2142 - poradnik do gry

Battlefield 2142 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Minsk | Analiza map poradnik Battlefield 2142

Minsk

Nazwa mapy: Minsk - Minsk - Analiza map - Battlefield 2142 - poradnik do gry

Nazwa mapy: Minsk

Lokacja: okolice Mińska, Białoruś

Tryb: Conquest: Assault

Opis mapy: Walka toczy się na rozległym terenie pagórkowatym. Od czasu do czasu, na równinach, można napotkać zespoły wieżowców. Część flag jest otoczona przez fortyfikacje, niemniej jednak zdobywanie ich nie jest wielkim problemem. Posterunki najczęściej da się przejąć siedząc wewnątrz jakiegoś pojazdu, co świetnie pasuje do charakteru mapy, na której dominuje sprzęt pancerny. Odległości między posterunkami, choć nieco duże, przemierza się wszędobylskimi wehikułami, rzadko kiedy zdarza się, że trzeba przejść jakiś większy dystans na piechotę. Rola piechoty jest tu ograniczona niemal do minimum. Z tej racji, snajperzy nie znajdą tutaj zbyt wielu celów. Najwięcej do powiedzenia mają inżynierzy, ze swoimi minami i narzędziami naprawczymi mogą efektywnie powstrzymywać wrogów przed przejmowaniem flag.

Analiza: Zielone kółko na południu otacza trzy flagi, w okolicy których toczą się pierwsze walki w rundzie. Są one ufortyfikowane, na dachach bunkrów i wieżyczek mogą ukrywać się żołnierze z bronią przeciwpancerną. Punkt [1] to jedyne miejsce, gdzie walczą większe grupy piechoty. Ponieważ jest to na zboczu góry, snajper na jej szczycie może wypatrzeć i zastrzelić kilku wrogów. Posterunek umiejscowiony na białym placu, na południowym zachodzie, jest o tyle ciekawy, że można go przejąć tylko na piechotę, a jego znaczenie strategiczne jest dość duże - daje on dostęp do dużej ilość pojazdów pancernych i można z niego wyprowadzać ataki na północ i wschód. Niestety, czasami trudno go utrzymać. Bazy obu drużyn, w których znajduje się sprzęt pancerny i maszyny latające, znajdują się w punktach [I] i [II].

Strategia dla EU: Zespół na samym początku rundy ma trudne zadanie. Musi bowiem obronić flagę na południowym wschodzie (tą najbliżej bazy PAC) przed atakiem pancernym, a także musi pilnować, by nikt nie przedarł się do centralnej części mapy w pojazdach zwiadowczych i maszynach lotniczych. Wielce prawdopodobne, że to nastąpi i trzeba będzie przenieść siły w okolice innych flag w celu odbicia ich. Najlepiej jest podzielić się na kilka drużyn, z których każda dysponować będzie przynajmniej dwoma czołgami lub battlewalkerami. Te drużyny będą mieć za zadanie krążyć między posterunkami i odbijać te, które zdążył zająć wróg. Maszyny latające i komendant powinni ułatwić im tę sprawę. Sukces osiągnięty zostanie wtedy, gdy pod koniec rundy PAC znajdzie się w położeniu początkowym, walcząc o flagę na południowym wschodzie.

Strategia dla PAC: Rundę należy zacząć od silnego natarcia sprzętem pancernym (sporadycznie przydają się również snajperzy) na najbliższą flagę EU. W tym samym czasie, konieczne jest zaatakowanie posterunków w głębi planszy co można uczynić przewożąc żołnierzy drogą powietrzną i pojazdami zwiadowczymi. Kluczem do sukcesu jest zajmowanie flag w części północnej i zachodniej, gdzie znajduje się największa ilość sprzętu pancernego. W ten sposób uda się odciąć wroga od posiłków. Ostateczne wykończenie nieprzyjaciela polega na zajęciu jak największej liczby flag przy użyciu ciężkiego sprzętu, co zaowocuje dużą ilością małych walk pancernych w rejonach większości posterunków na mapie. Komendant winien jak najczęściej zrzucać paczki z zaopatrzeniem swoim czołgom i battlewalkerom.

Tryb Titan:

Mapa dla trybu Titan niewiele się różni od tej dla trybu Conquest - Minsk - Analiza map - Battlefield 2142 - poradnik do gry

Mapa dla trybu Titan niewiele się różni od tej dla trybu Conquest. Jedyna różnica polega na rozmieszczeniu strategicznych punktów w północnej, zaznaczonej na zielono części mapy. Jest tam tylko jedna wyrzutnia, i to rzadko odwiedzana. EU może spokojnie przemieścić swój statek w jej okolice. Walka toczy się głównie w rejonie silosów 1, 2, 3 i 4. Z tego powodu, PAC powinno pozostawić swój statek we własnej bazie, dla bezpieczeństwa.