Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Battlefield 2142 - poradnik do gry

Battlefield 2142 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

APC | Pojazdy | Battlefield 2142 poradnik Battlefield 2142

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

AVM-2 Groundhog (EU)

1 - APC | Pojazdy | Battlefield 2142 - Battlefield 2142 - poradnik do gry

BTR-4 Romanov (PAC)

Wozy APC to sześcioosobowe maszyny - APC | Pojazdy | Battlefield 2142 - Battlefield 2142 - poradnik do gry

Opis pojazdu:

Wozy APC to sześcioosobowe maszyny. Pierwsze miejsce zajmuje kierowca, który dodatkowo obsługuje karabin maszynowy i wyrzutnię bomb EMP. Drugie miejsce przeznaczone jest dla operatora wyrzutni bomb przeciwpiechotnych (wystrzeliwuje 3 ładunki naraz, przypomina to trochę radziecką Katiuszę). Ostatnie cztery miejsca przeznaczone są dla desantu. Siedzący na tych miejscach żołnierze obsługują karabiny maszynowe, a ponadto mogą wystrzelić się w powietrze we wnętrzu kapsuły. Dlatego APC używane są do atakowania Titanów.

Ten typ pojazdów służy głównie do zwalczania piechoty. W starciu z jakimkolwiek cięższym sprzętem nie ma większych szans. Jedynym sposobem na przetrwanie w przypadku napotkania czołgów czy battlewalkerów jest ucieczka połączona z wystrzeliwaniem pocisków EMP w stronę wrogów.

APC bardzo słabo poruszają się w stromym terenie. Ponadto, w odróżnieniu od podobnych maszyn z Battlefield 2, wozy Groundhog i Romanov nie są amfibiami i toną w wodzie.

Obłożenie klawiszy:

Wszystkie funkcje (używanie broni i odpalanie kapsuły) wykonuje się za pomocą przycisków myszy. Wozy APC dysponują również polem siłowym (Active Defence), które uruchamia kierowca wciskając klawisz [X].

Strefy trafienia:

1 - przód - APC | Pojazdy | Battlefield 2142 - Battlefield 2142 - poradnik do gry

1 - przód.

  1. Battlewalker zabiera jedną bombą przeciwpancerną 20%;
  2. Czołg jednym strzałem odbiera około 25% energii;
  3. Jedna rakieta z ręcznej wyrzutni rakiet odbiera około 30%;
  4. Rosch Mk-S8 jednym strzałem zabiera około 30%;
  5. Powietrzne maszyny bojowe jedną rakietą odbierają 7%.

2 - boczny pancerz.

  1. Battlewalker zabiera jedną bombą przeciwpancerną 20%;
  2. Jeden strzał z czołgu zabiera 50% energii;
  3. Ręczna wyrzutnia rakiet zabiera około 45% energii;
  4. Rosch Mk-S8 odbiera 45%;
  5. Powietrzne maszyny bojowe odbierają 10%.

3 - tył.

  1. Battlewalker zabiera jedną bombą przeciwpancerną 20%;
  2. Czołg zabiera 25% energii;
  3. Ręczna wyrzutnia rakiet odbiera około 45%;
  4. Rosch Mk-S8 zabiera 45%;
  5. Powietrzne maszyny bojowe odbierają 10%.