Battlefield 2142 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Battlefield 2142 - poradnik do gry

"Dopóki na świecie będzie istniał człowiek, będą też wojny." - Albert Einstein

Witam w poradniku do Battlefield 2142, najnowszej odsłony serii powstającej pod skrzydłami DICE i Electronic Arts. W tym tekście znajduje się analiza wszystkich dostępnych map, opis uzbrojenia, klas i pojazdów obu stron konfliktu, objaśnienia do trybu Titan i Conquest, porady taktyczne, zasady rządzące rozgrywką oraz wskazówki dotyczące gry drużynowej i roli na polu bitwy. Duża liczba sporej wielkości obrazków oraz wyróżnienie najważniejszych fragmentów tekstu pomoże w zrozumieniu niektórych elementów gry i zasadności udzielanych tu porad.

Nie przedłużając wstępu, życzę miłej lektury oraz sukcesów w grze.

Maciej "Sandro" Jałowiec

Battlefield 2142 w liczbach:

- W grze walczą ze sobą Unia Europejska (European Union - EU) i Koalicja Panazjatycka (Pan Asian Coaliton - PAC) - Battlefield 2142 - poradnik do gry

- W grze walczą ze sobą Unia Europejska (European Union - EU) i Koalicja Panazjatycka (Pan Asian Coaliton - PAC);

- Rozgrywkę możemy toczyć na 10 mapach;

- Mapy podzielone są po równo na 2 teatry działań: europejski i afrykański;

- Piechota została wyposażona w 16 ogólnodostępnych rodzajów broni i wyposażenia;

- Do odblokowania jest 40 rodzajów uzbrojenia i ekwipunku;

- Zabawa odbywa się w dwóch trybach - Conquest i Titan;

- Istnieją 4 klasy żołnierzy oraz podział na sześcioosobowe drużyny i role komendanta (Commander), dowódcy drużyny (Squad Leader) i członka drużyny (Squad Member);

- Do naszej dyspozycji oddano 12 pojazdów oraz 2 rodzaje dział stacjonarnych;

- Do zdobycia jest 14 znaczków, 20 baretek, 20 odznak, 20 medali;

- Umieszczono 40 stopni awansu wojskowego i 3 stopnie Naczelnych Oficerów.

Zwroty bliskoznaczne i określenia użyte w poradniku:

  • Jednostki pancerne - battlewalkery, czołgi;
  • APC - wozy transportowe BTR-4 Romanov i AVM-2 Groundhog;
  • Zabawki Commandera - urządzenia odpowiadające za, między innymi, skanowanie pola bitwy;
  • Transport powietrzny - maszyny UD-12 Shepherd i BTR-20 Yastreb;
  • Powietrzne maszyny bojowe - pojazdy latające UD-6 Talon i Type 4 Doragon;
  • Nalot - ostrzał rakietowy z powietrznych maszyn bojowych;
  • Posterunek, punkt, spawn - możliwa do przejęcia flaga;
  • Wyrzutnia rakietowa - wyrzutnia rakiet BLOC-2;
  • Ręczna wyrzutnia rakiet - wyrzutnie Mitchell AV-18 i Sudnik VP.
A ty? Po czyjej staniesz stronie? - Battlefield 2142 - poradnik do gry
A ty? Po czyjej staniesz stronie?

Informacje o Battlefield 2142 - poradnik do gry

Autor : Maciej Jałowiec

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 65, ilustracje: 181 .

Popularne strony w Battlefield 2142 - poradnik do gry

Battlefield 2142 - screen - 2006-08-24 - 71292Battlefield 2142 - screen - 2006-08-24 - 71291Battlefield 2142 - screen - 2006-08-24 - 71290Battlefield 2142 - screen - 2006-08-24 - 71289Battlefield 2142 - screen - 2006-08-24 - 71287Battlefield 2142 - screen - 2006-08-24 - 71286Battlefield 2142 - screen - 2006-08-24 - 71285Battlefield 2142 - screen - 2006-08-24 - 71284Battlefield 2142 - screen - 2006-08-24 - 71283

04.12.2006 12:09
zanonimizowany59755
77
Legend

Karta "dobór sprzętu..." się powtarza. Chyba nie przesłoniła innej?

I jeszcze jedno: pistolet nie ma bębenka. Nawet w 2142 :)

04.12.2006 12:33
odpowiedz
thomas[PL]
10
Legionista

Hmm...no jak ktoś potrzebuje szczegółowego poradnika do BF 2142 to jak sobie poradził
z włączeniem komputera. Poza tym instrukcja powinna się znajdować w pudełku z oryginalną grą, a więc już wogóle nie rozumiem dla kogo ten poradnik.
Pozdrawiam.

04.12.2006 16:33
😊
odpowiedz
Sandro
119
Legend

Caine - hm, no jak dla mnie to zdjęcie obok prezentuje bębenek. Poza tym raczej nie miałem zwidów obserwując jak żołnierz EU przeładowuje pistolet, a tak ta broń jest nazywana w grze, po prostu chciałem zachować zgodność z nazwenictwem :)

Karta z doborem sprzętu niczego innego nie przesłoniła, będę interweniować w tej sprawie.

thomas[PL] - niektórych może interesować, ile potrzeba rakiet na zniszczenie czołgów, gdzie są miejsca dla snajperów, itd. Oczywiście, da się grać w BF2142 bez poradnika (w ogóle to tylko dla przygodówek mają one sens :)), ale komuś, zwłaszcza "świeżemu" graczowi mogą się przydać tego typu informacje. A te, niestety, nie zostały zawarte w instrukcji do gry.

07.12.2006 21:27
👍
odpowiedz
zanonimizowany59755
77
Legend

Sandro: MaxClip [...] Dodaje do bębenka pistoletu 2 (w przypadku EU) lub 3 (w przypadku PAC) naboje. [...].

09.02.2007 21:49
odpowiedz
gregorias
8
Legionista

http://guides.gamepressure.com/battlefield2142/guide.asp?ID=1664 Może mi ktoś powiedzieć, kto od koga zgapiał, a raczej bezczelnie skopiował, no chyba że Sandro nie chciał się na tym drugim podpisać i pracuje dla obu serwisów?

09.02.2007 22:31
😊
odpowiedz
Sandro
119
Legend

gregorias

http://guides.gamepressure.com/battlefield2142/

Poszukaj sobie mojego podpisu na tej stronce.

10.02.2007 15:42
odpowiedz
zanonimizowany381322
22
Generał

Caine --> Nie wiem jak ten poradnik, ale poprzedni do BF2 był beznadziejny. Żadnych poważniejszych taktyk, żadnych szczegółowych informacji, nie było nawet o tym, że pociskami ze stacjonarnych wyrzutni można kierować, podobnie jak tymi z ręcznych. Nie było o zasięgu claymore'ów i min, nie poruszono wielu innych aspektów. Jeśli do BF2142 jest taki sam, to podziękuję.

10.02.2007 16:13
odpowiedz
eJay
174
Quaritch

gameplay.pl

Kaczorowy--->Problem jest taki, ze jezeli zawarłbym jakiekolwiek taktyki (bo jestem autorem poradnika do BF2), to dzisiaj musialyby przejsc weryfikacje, gdyz liczne patche zmieniły gameplay dosyć znacznie. Zasięg claymorów i min jest rózny, czasem zabiaja nawet przez ścianę.

21.06.2007 17:32
odpowiedz
zanonimizowany469007
1
Junior

Czytam ten poradnik i do tej pory nie wiem co to są zrzuty z tytana za które otrzymuje sie znaczek i medal. Czy ktoś mi to wyjaśni?

21.06.2007 17:34
odpowiedz
zanonimizowany23874
136
Legend

sa to punkty za wyskakiwanie kolesi z twojego HELI na TYTANA.

23.06.2007 05:42
odpowiedz
zanonimizowany469007
1
Junior

dzieki Asmodeusz