Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Total War Warhammer 3: Nurgle, Technologie i budynki - jakie na początek? Total War Warhammer 3 poradnik, porady

Na tej stronie poradnika dowiecie się jakie są przydatne na start budynki i technologie frakcji Nurgle w grze Total War Warhammer 3.

Ostatnia aktualizacja: 22 marca 2022

Poniżej znajdziecie porady dotyczące przydatnych budynków i technologii frakcji Nurgle z gry Total War Warhammer 3.

Technologie

Drzewko rozwoju rasy Nurgle jest podzielone na prostokąty, a w każdym z nich znajduje się po siedem technologii - Total War Warhammer 3: Nurgle, Technologie i budynki - jakie na początek? - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Drzewko rozwoju rasy Nurgle jest podzielone na prostokąty, a w każdym z nich znajduje się po siedem technologii. Nie można jednak przejść do kolejnego czworokąta, zanim nie ukończy się opracowywać przynajmniej czterech badań z poprzedniego.

Wybierając technologie najbardziej przydatne, zastanówcie się, jakich jednostek macie w armii najwięcej - te warto wspierać.

Ponadto w przypadku Nurgle'a zawsze warto inwestować w badania, które pozwalają na skrócenie cyklu wzrostu budynków. Do tego należy zainteresować się technologiami, które pozwolą Wam na skuteczniejsze rozprzestrzenianie się zarazy, a także na pozyskanie nowych symptomów. W dalszej kolejności powinno się również opracować badania pozwalające na szybszy rozwój osad.

Budynki

Rasa Nurgle ma zdecydowanie droższe budynki, szczególnie te wojskowe, niż reszta frakcji. Wiąże się to jednak ze specjalną mechaniką tej rasy - Budynki sezonowe.

Grając tą nacją, nie musicie budować każdego ulepszenia struktury osobno - robi się to samoczynnie - Total War Warhammer 3: Nurgle, Technologie i budynki - jakie na początek? - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Grając tą nacją, nie musicie budować każdego ulepszenia struktury osobno - robi się to samoczynnie. Wasze budynki rosną z czasem. Jednakże po zrobieniu pełnego okrążenia cykl zaczyna się od nowa. Budowle, które są częścią tej mechaniki (prawie wszystkie) zaznaczono okrągłą obwódką w menu.

Czerwony "szlaczek" na kole budowy wskazuje, jak daleko dany budynek może "urosnąć" przy obecnym rozwoju osady. Niektóre struktury w pełni mogą rozwinąć się tylko w stolicy prowincji. Jeżeli wzrost konstrukcji będzie niemożliwy w danej osadzie, to poznacie to po czerwonym przekreśleniu na miniaturce w menu budowania.

Warto wspomnieć, że zdecydowana większość budynków da Wam mały pasywny przychód co turę. Co sprawi, że pomimo sporej początkowej ceny, inwestycja prędzej czy później Wam się zwróci.

Powyższe oznacza, że Nurgle są praktycznie jedyną frakcją, u której budowa kilku struktur wojskowych tego samego typu (w danej prowincji) ma pewne zastosowanie. Po pierwsze czerpiecie z nich pasywny bonus przychodu (jak duży zależy od poziomu budynku), po drugie możecie mieć dostęp do różnych faz rozwoju struktur jednocześnie, co pozwala rekrutować inne jednostki, a także zwiększa limit ich najmu.