Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Total War Warhammer 3: Khorne, Technologie i budynki - jakie na początek? Total War Warhammer 3 poradnik, porady

Na tej stronie poradnika dowiecie się jakie są przydatne na start budynki i technologie frakcji Khorne w grze Total War Warhammer 3.

Ostatnia aktualizacja: 8 marca 2022

Poniżej znajdziecie porady dotyczące przydatnych budynków i technologii frakcji Khorne z gry Total War Warhammer 3.

Technologie

Drzewko technologiczne Khorne jest podzielone na prostokąty. Aby móc pracować nad badaniami z kolejnego, należy w pierwszej kolejności opanować 3 technologie z poprzedniego.

Dodatkowym utrudnieniem jest to, że za technologie należy płacić czaszkami, a każdy czworokąt jest droższy od poprzedniego - Total War Warhammer 3: Khorne, Technologie i budynki - jakie na początek? - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Dodatkowym utrudnieniem jest to, że za technologie należy płacić czaszkami, a każdy czworokąt jest droższy od poprzedniego.

Na początek warto opracować technologie dające pasywny bonus czaszek. Dodatkowo nie zaszkodzi opracować badań dających bonusy po bitwie lub zniszczeniu osady. Chyba jednak najważniejszą technologią pierwszych tur gry jest Sianie Szału zwiększająca szansę na automatyczne przejęcie osady w ramach specjalnej mechaniki Pociąg Zniszczenia (więcej o tym na osobnej stronie Unikalne mechaniki) oraz podnosząca spaczenie we wszystkich prowincjach.

Budynki

Oczywiście pierwsze budynki jakie powinniście postawić w ramach gry frakcją Khorne to struktury wojskowe, aby jak najszybciej móc werbować nowe jednostki. Ponadto warto zainwestować w budynki generujące pieniądze - armia w końcu kosztuje. Jednocześnie nie możecie zapominać, że startujecie na ziemiach demonów. W prowincjach zagrożonych wrogimi wpływami warto się upewnić, czy macie strukturę generującą spaczenie Khorne'a.

Ponadto w stolicach prowincji rasa Khorne ma do dyspozycji 2 rodzaje budynku głównego - Twierdza Dusz oraz Międzywymiarowy Prześwit - Total War Warhammer 3: Khorne, Technologie i budynki - jakie na początek? - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Ponadto w stolicach prowincji rasa Khorne ma do dyspozycji 2 rodzaje budynku głównego - Twierdza Dusz oraz Międzywymiarowy Prześwit. Ten pierwszy jest budynkiem "defensywnym" - rozsiewa Wasze spaczenie na sąsiednie prowincje, wzmacnia kontrolę, a także daje większą szansę na automatyczne przejęcie osady w ramach specjalnej mechaniki Pociąg Zniszczenia (więcej o tym na wspomnianej wcześniej stronie Unikalne mechaniki). Drugi natomiast wspiera wojsko - możliwość rekrutowania dodatkowej jednostki jednocześnie, tańsze budynki wojskowe i mniejszy koszt rekrutacji. Dlatego też przy wyborze pomiędzy nimi zastanówcie się do czego potrzebujecie danej prowincji.