Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Berlin - Ważne lokacje
Hitman 3 - Berlin - Ważne lokacje
Klucz do wieży radiowej. Możesz go użyć do odblokowania południowej wieży (punkt 4 na mapie). Przy drodze jest rower, którego można użyć do opuszczenia terenu misji.
Strażnicy. Pilnują przejścia do północnego obszaru niedostępnego dla gości klubu. Możesz przeskoczyć przez mur na wschód od nich lub ominąć ich podczas używania odpoewiedniego przebrania. Możesz łatwo odwrócić uwagę strażnika rzuconym obiektem i zdobyć przebranie ochroniarza klubu.
Łom. Przydaje się on do otwierania drzwi. Możesz go łatwo zdobyć nawet przez przebrania (po ominięciu strażników z południowego posterunku - punkt 10 na mapie).
Dźwig i Agent Thames. Możesz użyć dźwigu do zamordowania Agenta Thamesa w wypadku, ale musisz mieć ogniwo Fuse Cell (jest w okolicznym śmietniku - punkt 16 na mapie). Uruchom dźwig, wejdź po drabinie do kabiny operatora i zrzuć duży ładunek gdy będzie pod nim stał Thames.
Przejście do tylnego wejścia. Jeśli nie masz przebrania to możesz przekraść się korzystając z krzaków. W śmietniku znajdziesz ogniwo Fuse Cell do zasilenia dźwigu (punkt 15 na mapie).
Tylne wejście. Możesz otworzyć pojemnik skutera i zabrać/zatruć jedzenie - najlepiej tego dokonać po założeniu przebrania dostawcy żywności (punkt 23 na mapie). Zadzwoń do drzwi garażu żeby odblokować wejście i przekazać zatrute jedzenie motocykliście. Nad tylnymi drzwiami do klubu jest kamera. Wschodnie drzwi są zamknięte, ale możesz przeskoczyć przez mur. Możesz tu rozpocząć wspinaczkę na dach klubu (punkt 34 na mapie). Bramę garażową możesz otworzyć od środka.
Czerwona toaleta. Możesz znaleźć na zewnątrz budynku deski, które można wyrwać z użyciem łomu - pozwoli ci to przekraść się do wnętrza klubu. Toalety są zamknięte - najlepiej otwierać je z użyciem odpowiedniego klucza. Możesz wdrapać się po rynnie z zewnątrz na dach toalet i dostać się do rusztowania w klubie. W pomieszczeniu na południe od toalet jest trutka na szczury.
Skrót - Drzwi do piwnicy budynku motocyklistów. Są one domyślnie zamknięte i nie możesz ich otworzyć nawet jeśli masz wytrych / łom. Musisz dotrzeć do drzwi od strony piwnicy budynku motocyklistów i na stałe je odblokować.
Klatka schodowa klubu. Możesz dotrzeć do niej od strony głównego sali klubu lub od strony baru Chill Out (wymagane otwarcie zamkniętych drzwi). Pozwala ona podróżować pomiędzy różnymi piętrami, w tym także dotrzeć do niedostępnych obszarów na poziomach -1 i -2. Miejsca tego pilnuje strażnik, ale możesz odwrócić uwagę rzuconym obiektem.
Dostawca żywności i właz do kanałów. Możesz przejąć jego tożsamość i z jego pomocą dostarczyć (zatruty) posiłek motocyklistom (punkt 17 na mapie). Znajdziesz tu trutkę na szczury oraz zejście do kanałów (wymagany łom), którego można użyć do opuszczenia terenu misji. Możesz wdrapać się / przejść przez kontener żeby dotrzeć w pobliże baru Juice (punkt 26 na mapie).
Toalety toi toi. Mogą tu dotrzeć zatrute okoliczne osoby - przede wszystkim Agent Davenport (punkt 20 na mapie).
Pokój motocyklistów. Jeżeli dostarczyłeś motocyklistom zatrute jedzenie (punkt 17 na mapie) to możesz otruć Agenta Lowenthala. Pójdzie on do toalety gdzie można go utopić. W toalecie jest nieużywane przebranie motocyklisty, a w pokoju klucze do motocykla. W korytarzu obok tego pokoju jest kamera.
Bar Juice. Możesz zdobyć strój barmana i odesłać barmana obsługującego gości, a następnie otruć Agenta Swana. Boczne przejście jest pilnowane przez motocyklistów i jest tam też kamera - możesz przejść dalej pokazując bilet do baru Juice (zdobyty np. w punkcie 20 na mapie) lub korzystając z przebrania motocyklisty.
Wejście do garażu. To jedno z dwóch głównych wejść do budynku motocyklistów. Możesz tu dotrzeć przechodząc przez kontener od strony dostawcy żywności (23 na mapie) lub pokazując motocyklistom bilet / używając przebrania motocyklisty (26 na mapie).
Rura i rusztowanie. Jest tu ogniwo Fuse Cell. W okolicy tej znajdziesz alternatywne zejście na niższy poziom klubu (po rurze). W pobliżu jest też rusztowanie - przejście na dach toalet, klucz francuski i torba cegieł do zrzucenia. Możesz tu opuścić drabinę od strony dachu (punkt 33 na mapie) i odblokować skrót - szybsze przejście na dach klubu.
Dach klubu. Patroluje go Agent Green i jest tu też 2 zwykłych wartowników. Możesz skorzystać z otworu w dachu żeby dotrzeć na balkonik ze skrótem (punkt 33 na mapie). Jest tu torba cegieł, które można zrzucić na Agenta Davenporta (punkt 20 na mapie).
Drabina i schody. Możesz skorzystać z głównej klatki schodowej klubu oraz ze schodów prowadzących na pomost łączący klub z budynkiem motocyklistów (punkt 35 na mapie). Drabina pozwala zejść do obszaru na tyłach klubu (punkt 17 na mapie). Możesz sabotować skrzynkę z bezpiecznikami na dachu i łatwo zaatakować zwykłego strażnika oraz Agenta Greena.
Pomost. Możesz go użyć do podróżowania pomiędzy budynkiem klubu oraz budynkiem motocyklistów. Przejście nie jest pilnowane. Znajdziesz tu torbę cegieł nadających się do zrzucenia. Możesz w ten sposób spróbować zabić Agenta Thames (punkty 15-16 na mapie).
Parter budynku motocyklistów. Są tu trutka na szczury i kamera. Znajdziesz też schody na poziom 1. Możesz uaktywnić wózek widłowy i łatwo zdobyć przebranie motocyklisty.
Garaż. Pojawiają się tu okazje do zabicia Agenta Lowenthala w wypadku - możesz przebić śrubokrętem beczkę oraz przebić beczkę na wodę i załączyć ładowarkę akumulatorów. Znajdziesz tu ogniwo Fuse Cell. W północnej części garażu jest motocykl - możesz go użyć do opuszczenia misji (wymagane kluczyki z punktu 25 na mapie).
Piec i pokój pakowania narkotyków. W piecu można skutecznie pozbyć się ciała. W pokoju znajdziesz cegłę kokainy (powiązana z jednym z wyzwań).
Dach budynku motocyklistów. Trzy różne schody prowadzą w to miejsce. Nie ma tu żadnych przeciwników, ale możesz mieć dobry widok na cały klub.
Miecz Scrap Sword. Znajdziesz go pomiędzy barem Juice i kanałami. Jest on powiązany z dwoma wyzwaniami (odnalezienie miecza i zabicie dowolnego agenta ICA z użyciem miecza).
Powiększ mapę

Hitman 3: Mapa Berlina i Agent Price - jak odblokować? Hitman 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 29 stycznia 2021

Legenda Hitman 3 - Berlin - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 podpowiadamy jak odblokować mapę elektrowni w misji w Berlinie. Wyjaśniamy również jak zabić Agenta Price'a oraz na czym polega zadanie eliminowania agentów ICA. Jest ono głównym (i jedynym) celem etapu w Berlinie.

Skontaktowanie się z Olivią i odblokowanie mapy etapu

Misja w Berlinie ma kilka nietypowych założeń i jednym z nich jest to, że Agent 47 rozpoczyna zadanie bez ekwipunku - Hitman 3: Mapa Berlina i Agent Price - jak odblokować? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Misja w Berlinie ma kilka nietypowych założeń i jednym z nich jest to, że Agent 47 rozpoczyna zadanie bez ekwipunku. Nie będziesz miał na wyposażeniu pistoletu, monet, garoty, ani żadnych innych tego typu przedmiotów. Na szczęście:

  1. Będziesz mógł pozyskać zastępczy ekwipunek w trakcie rozwiązywania zadania. Część przydatnych rzeczy pozostawią po sobie wyeliminowane cele misji, część znajdziesz polegając na eksploracji.
  2. Podczas powtarzania misji dobór ekwipunku będzie dozwolony. Pozwoli ci to rozpoczynać misję w Berlinie "na starych zasadach".
Jedyny przedmiot w inwentarzu Agenta 47 to telefon i możesz spróbować użyć go do skontaktowania się z Olivią - będzie to nieudana próba - Hitman 3: Mapa Berlina i Agent Price - jak odblokować? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Jedyny przedmiot w inwentarzu Agenta 47 to telefon i możesz spróbować użyć go do skontaktowania się z Olivią - będzie to nieudana próba.

Wyrusz główną drogą. Stację benzynową możesz zignorować, bo nie ma tam żadnych wrogów ani wartościowych przedmiotów (poza monetą). Wybierz ścieżkę prowadzącą do lasu (punkt 3 na mapie), która znajduje się obok samochodu z włączonymi światłami. Nieco dalej znajdziesz "oświetlone" zwłoki i warto zabrać nóż, który już wkrótce może przydać się Agentowi 47.

Do stacji benzynowej możesz powrócić w ramach skorzystania z sekretnego zakończenia tej misji. Ukryte wyjście opisaliśmy na osobnej stronie naszej solucji.

Po drodze miniesz wieżę radiową (punkt 4 na mapie), ale jest ona zamknięta i nieprzydatna dla Agenta 47 podczas zaliczania tej misji po raz pierwszy - Hitman 3: Mapa Berlina i Agent Price - jak odblokować? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Po drodze miniesz wieżę radiową (punkt 4 na mapie), ale jest ona zamknięta i nieprzydatna dla Agenta 47 podczas zaliczania tej misji po raz pierwszy.

Po dotarciu do głównej części lasu (punkt 5 na mapie) załączy się scenka z rozmowy telefonicznej z Olivią. Gra odblokuje opcję korzystania z mapy i poznasz główne założenia tego zadania.

Zamordowanie Agenta Price'a

W misji w Berlinie nie ma typowych dużych celów misji do wyeliminowania - Hitman 3: Mapa Berlina i Agent Price - jak odblokować? - Hitman 3 - poradnik, solucja

W misji w Berlinie nie ma typowych "dużych" celów misji do wyeliminowania. Wrogami Agenta 47 są agenci ICA, którzy na niego polują. Pierwszego takiego agenta spotkasz już po wykonaniu kilku kroków w lesie - to Agent Price. Nie jest on powiązany z żadnym z wyzwań gry, aczkolwiek wyeliminowanie go przybliży cię do zaliczenia misji i pozwoli ci odebrać jego ekwipunek. Price'a najłatwiej jest zabić zdobytym wcześniej nożem lub zakradając się do niego od tyłu i skręcając mu kark.

Pokonany agent pozostawi po sobie:

  1. Słuchawkę (ICA Earpiece) - Pozwala ona na podsłuchiwanie rozmów innych wrogich postaci.
  2. Pistolet z tłumikiem Hackl 9S Covert.

Ważna uwaga - Agent Price nie pojawi się w lesie jeśli podczas powtarzania misji wybierzesz inne miejsce jej rozpoczęcia. Dotyczy to także wybrania lokacji startowej, w której Agent 47 ma swój garnitur. Będziesz musiał wtedy wybrać spośród 10 agentów powiązanych z wyzwaniami.

Najważniejsze założenia misji - eliminowanie agentów ICA

W celu ukończenia misji musisz zabić w sumie 5 agentów ICA (czterech jeśli pozbyłeś się już Pricea - nie jest on obowiązkowym celem) - Hitman 3: Mapa Berlina i Agent Price - jak odblokować? - Hitman 3 - poradnik, solucja

W celu ukończenia misji musisz zabić w sumie 5 agentów ICA (czterech jeśli pozbyłeś się już Price'a - nie jest on obowiązkowym celem). Na mapie Berlina przebywa w sumie 11 agentów i oznacza to, że możesz "wybrać" kogo chcesz zamordować. Niektóre cele przebywają w łatwiej dostępnych lokacjach, inne są w miejscach, do których trudniej jest dotrzeć.

Z każdym agentem (za wyjątkiem Price'a) jest powiązane osobne wyzwanie. Warto przejść misję kilka razy lub korzystać z sejwowania / ładowania po to żeby docelowo odblokować wszystkie wyzwania i zdobyć jak najwięcej xp do mistrzostwa Berlina.

Agent 47 początkowo nie zna tożsamości ani lokalizacji agentów ICA przebywających na mapie - Hitman 3: Mapa Berlina i Agent Price - jak odblokować? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Agent 47 początkowo nie zna tożsamości ani lokalizacji agentów ICA przebywających na mapie. Możesz ułatwiać sobie ich lokalizowanie na dwa główne sposoby:

  1. Agenci często komunikują się przez radio. To najłatwiejszy sposób żeby ich lokalizować - zostaną przez grę automatycznie oznaczeni. Agenci dostaną rozkaz unikania korzystania z radia (nie w 100%) po tym jak zabijesz ich co najmniej trzech. Dobrym pomysłem jest zbadanie najpierw całej mapy bez atakowania ich po to żeby ich wszystkich "odsłonić".
  2. Agenci mogą rozpoznać bohatera nawet w przebraniu. To może być pomocne w lokalizowaniu ich jeśli otrzymali już rozkaz unikania korzystania z radia. Nie jest to jednak gwarancja, że dana osoba jest agentem, gdyż na mapie są też inne osoby mogące zdemaskować Agenta 47 w przebraniu.

Cenna uwaga - Znani ci już agenci ICA oznaczani są na mapie czerwonymi ikonami podczas powtarzania misji. Pozwoli ci to szybciej zaliczyć misję bez konieczności ich ponownego lokalizowania.

Większość agentów ICA podróżuje po okolicy - Hitman 3: Mapa Berlina i Agent Price - jak odblokować? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Większość agentów ICA podróżuje po okolicy. Może to być pojedyncza lokacja (np. dach budynku), bądź też większy obszar (np. różne pomieszczenia i piętra klubu Holle). Kilku z nich stoi w miejscu i mogą być dzięki temu łatwiejszymi celami do zlokalizowania.

Każdy pokonany agent pozostawia po sobie unikalny "loot". Oprócz pozyskania nowych broni możesz skorzystać z okazji np. do zdobycia wytrycha, urządzenia do łamania zamków elektronicznych czy śmiertelnej trucizny. Badaj zawsze miejsca, w których ich zaatakowałeś.

Agenci ICA mogą się ze sobą spotykać i w niektórych lokacjach otwiera to możliwość pozbycia się 2 osób w ramach pojedynczego ataku.

Możesz oszukiwać i początkowo jedynie ogłuszać agentów - Hitman 3: Mapa Berlina i Agent Price - jak odblokować? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Możesz "oszukiwać" i początkowo jedynie ogłuszać agentów. Nie zostaną oni dzięki temu uznani za zmarłych i pozwoli ci to łatwiej polować na kolejnych.

Po tym jak zabijesz 5 agentów automatycznie zarządzona zostanie ewakuacja pozostałych. Rozpoczną oni sprint do najbliższego wyjścia z mapy. Możesz zignorować ich dalsze eliminowanie i samemu również zakończyć misję, choć jedno z wyzwań gry dotyczy pozbywania się agentów ICA właśnie podczas ewakuacji (opisaliśmy je na stronie o unikalnych wariantach zabójstw).