Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Berlin - Ważne lokacje
Hitman 3 - Berlin - Ważne lokacje
Klucz do wieży radiowej. Możesz go użyć do odblokowania południowej wieży (punkt 4 na mapie). Przy drodze jest rower, którego można użyć do opuszczenia terenu misji.
Strażnicy. Pilnują przejścia do północnego obszaru niedostępnego dla gości klubu. Możesz przeskoczyć przez mur na wschód od nich lub ominąć ich podczas używania odpoewiedniego przebrania. Możesz łatwo odwrócić uwagę strażnika rzuconym obiektem i zdobyć przebranie ochroniarza klubu.
Łom. Przydaje się on do otwierania drzwi. Możesz go łatwo zdobyć nawet przez przebrania (po ominięciu strażników z południowego posterunku - punkt 10 na mapie).
Dźwig i Agent Thames. Możesz użyć dźwigu do zamordowania Agenta Thamesa w wypadku, ale musisz mieć ogniwo Fuse Cell (jest w okolicznym śmietniku - punkt 16 na mapie). Uruchom dźwig, wejdź po drabinie do kabiny operatora i zrzuć duży ładunek gdy będzie pod nim stał Thames.
Przejście do tylnego wejścia. Jeśli nie masz przebrania to możesz przekraść się korzystając z krzaków. W śmietniku znajdziesz ogniwo Fuse Cell do zasilenia dźwigu (punkt 15 na mapie).
Tylne wejście. Możesz otworzyć pojemnik skutera i zabrać/zatruć jedzenie - najlepiej tego dokonać po założeniu przebrania dostawcy żywności (punkt 23 na mapie). Zadzwoń do drzwi garażu żeby odblokować wejście i przekazać zatrute jedzenie motocykliście. Nad tylnymi drzwiami do klubu jest kamera. Wschodnie drzwi są zamknięte, ale możesz przeskoczyć przez mur. Możesz tu rozpocząć wspinaczkę na dach klubu (punkt 34 na mapie). Bramę garażową możesz otworzyć od środka.
Czerwona toaleta. Możesz znaleźć na zewnątrz budynku deski, które można wyrwać z użyciem łomu - pozwoli ci to przekraść się do wnętrza klubu. Toalety są zamknięte - najlepiej otwierać je z użyciem odpowiedniego klucza. Możesz wdrapać się po rynnie z zewnątrz na dach toalet i dostać się do rusztowania w klubie. W pomieszczeniu na południe od toalet jest trutka na szczury.
Skrót - Drzwi do piwnicy budynku motocyklistów. Są one domyślnie zamknięte i nie możesz ich otworzyć nawet jeśli masz wytrych / łom. Musisz dotrzeć do drzwi od strony piwnicy budynku motocyklistów i na stałe je odblokować.
Klatka schodowa klubu. Możesz dotrzeć do niej od strony głównego sali klubu lub od strony baru Chill Out (wymagane otwarcie zamkniętych drzwi). Pozwala ona podróżować pomiędzy różnymi piętrami, w tym także dotrzeć do niedostępnych obszarów na poziomach -1 i -2. Miejsca tego pilnuje strażnik, ale możesz odwrócić uwagę rzuconym obiektem.
Dostawca żywności i właz do kanałów. Możesz przejąć jego tożsamość i z jego pomocą dostarczyć (zatruty) posiłek motocyklistom (punkt 17 na mapie). Znajdziesz tu trutkę na szczury oraz zejście do kanałów (wymagany łom), którego można użyć do opuszczenia terenu misji. Możesz wdrapać się / przejść przez kontener żeby dotrzeć w pobliże baru Juice (punkt 26 na mapie).
Toalety toi toi. Mogą tu dotrzeć zatrute okoliczne osoby - przede wszystkim Agent Davenport (punkt 20 na mapie).
Pokój motocyklistów. Jeżeli dostarczyłeś motocyklistom zatrute jedzenie (punkt 17 na mapie) to możesz otruć Agenta Lowenthala. Pójdzie on do toalety gdzie można go utopić. W toalecie jest nieużywane przebranie motocyklisty, a w pokoju klucze do motocykla. W korytarzu obok tego pokoju jest kamera.
Bar Juice. Możesz zdobyć strój barmana i odesłać barmana obsługującego gości, a następnie otruć Agenta Swana. Boczne przejście jest pilnowane przez motocyklistów i jest tam też kamera - możesz przejść dalej pokazując bilet do baru Juice (zdobyty np. w punkcie 20 na mapie) lub korzystając z przebrania motocyklisty.
Wejście do garażu. To jedno z dwóch głównych wejść do budynku motocyklistów. Możesz tu dotrzeć przechodząc przez kontener od strony dostawcy żywności (23 na mapie) lub pokazując motocyklistom bilet / używając przebrania motocyklisty (26 na mapie).
Rura i rusztowanie. Jest tu ogniwo Fuse Cell. W okolicy tej znajdziesz alternatywne zejście na niższy poziom klubu (po rurze). W pobliżu jest też rusztowanie - przejście na dach toalet, klucz francuski i torba cegieł do zrzucenia. Możesz tu opuścić drabinę od strony dachu (punkt 33 na mapie) i odblokować skrót - szybsze przejście na dach klubu.
Dach klubu. Patroluje go Agent Green i jest tu też 2 zwykłych wartowników. Możesz skorzystać z otworu w dachu żeby dotrzeć na balkonik ze skrótem (punkt 33 na mapie). Jest tu torba cegieł, które można zrzucić na Agenta Davenporta (punkt 20 na mapie).
Drabina i schody. Możesz skorzystać z głównej klatki schodowej klubu oraz ze schodów prowadzących na pomost łączący klub z budynkiem motocyklistów (punkt 35 na mapie). Drabina pozwala zejść do obszaru na tyłach klubu (punkt 17 na mapie). Możesz sabotować skrzynkę z bezpiecznikami na dachu i łatwo zaatakować zwykłego strażnika oraz Agenta Greena.
Pomost. Możesz go użyć do podróżowania pomiędzy budynkiem klubu oraz budynkiem motocyklistów. Przejście nie jest pilnowane. Znajdziesz tu torbę cegieł nadających się do zrzucenia. Możesz w ten sposób spróbować zabić Agenta Thames (punkty 15-16 na mapie).
Parter budynku motocyklistów. Są tu trutka na szczury i kamera. Znajdziesz też schody na poziom 1. Możesz uaktywnić wózek widłowy i łatwo zdobyć przebranie motocyklisty.
Garaż. Pojawiają się tu okazje do zabicia Agenta Lowenthala w wypadku - możesz przebić śrubokrętem beczkę oraz przebić beczkę na wodę i załączyć ładowarkę akumulatorów. Znajdziesz tu ogniwo Fuse Cell. W północnej części garażu jest motocykl - możesz go użyć do opuszczenia misji (wymagane kluczyki z punktu 25 na mapie).
Piec i pokój pakowania narkotyków. W piecu można skutecznie pozbyć się ciała. W pokoju znajdziesz cegłę kokainy (powiązana z jednym z wyzwań).
Dach budynku motocyklistów. Trzy różne schody prowadzą w to miejsce. Nie ma tu żadnych przeciwników, ale możesz mieć dobry widok na cały klub.
Miecz Scrap Sword. Znajdziesz go pomiędzy barem Juice i kanałami. Jest on powiązany z dwoma wyzwaniami (odnalezienie miecza i zabicie dowolnego agenta ICA z użyciem miecza).
Powiększ mapę

Hitman 3: Agent Swan - jak zabić? (The Swan Song) - Berlin, solucja Hitman 3 poradnik, solucja

Eliminate Agent Swan – The Swan Song - solucja, opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 29 stycznia 2021

Legenda Hitman 3 - Berlin - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz informacje gdzie przebywa Agent Swan - The Swan Song na mapie w misji w Berlinie (jego tożsamość jest początkowo ukryta). Przedstawiliśmy również przykładowe warianty jak zamordować Agenta Swana.

Agent Swan - gdzie go znaleźć?

Agent Swan podróżuje po ogólnodostępnych lokacjach na wschód od klubu Holle - Hitman 3: Agent Swan - jak zabić? (The Swan Song) - Berlin, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Agent Swan podróżuje po ogólnodostępnych lokacjach na wschód od klubu Holle. Możesz go zazwyczaj odnaleźć w pobliżu baru Chill Out (punkt 20 na mapie) lub baru Juice (punkt 26 na mapie).

Agent Swan pozostawia po sobie pistolet maszynowy z tłumikiem Dak X2 Covert oraz urządzenie do otwierania elektronicznych zamków (Electronic Key Hacker). Ten drugi gadżet może ci się przydać na poziomie -2 klubu do czasu pozyskania karty dostępu.

Wypadek - butla z gazem (Someone Could Hurt Themselves)

Butlę z gazem możesz odnaleźć na tyłach baru Chill Out (punkt 20 na mapie) - Hitman 3: Agent Swan - jak zabić? (The Swan Song) - Berlin, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Butlę z gazem możesz odnaleźć na tyłach baru Chill Out (punkt 20 na mapie). Do sabotowania jej potrzebny ci będzie klucz francuski, przy czym jest on w pobliżu, również na tyłach baru.

Na wykonanie sabotażu zdecyduj się niedługo przed przybyciem w to miejsce Agenta Swana - Hitman 3: Agent Swan - jak zabić? (The Swan Song) - Berlin, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Na wykonanie sabotażu zdecyduj się niedługo przed przybyciem w to miejsce Agenta Swana. Eksplodująca butla zabije Swana.

Jeśli nie chcesz wykonywać sabotażu i alarmować całej okolicy, to Swana możesz się też pozbyć popychając go, dzięki czemu wpadnie do kanału. W obu przypadkach rzeczy, które miał przy sobie, pozostaną na brzegu i będzie je można podnieść.

Wypadek - wiszący obiekt (Someone Could Hurt Themselves)

W pobliżu barów Chill Out oraz Juice możesz zauważać duże wiszące kule, które łatwiej jest dostrzegać w trybie instynktu - Hitman 3: Agent Swan - jak zabić? (The Swan Song) - Berlin, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

W pobliżu barów Chill Out oraz Juice możesz zauważać duże wiszące "kule", które łatwiej jest dostrzegać w trybie instynktu. Możesz zrzucić jeden z tych przedmiotów na cel misji, przy czym wymaga to dużej precyzji i oddawania strzału z bezpiecznego miejsca. Polecamy zapisać wcześniej stan gry oraz rozważyć użycie snajperki do oddania strzału z dachu klubu lub innego miejsca, w którym Agent 47 nie zostanie łatwo wykryty.

Otrucie w barze Juice (Juiced Up)

Zainteresuj się zbadaniem małego budynku na tyłach baru Chill Out (punkt 20 na mapie) - nie jest on zamknięty - Hitman 3: Agent Swan - jak zabić? (The Swan Song) - Berlin, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Zainteresuj się zbadaniem małego budynku na tyłach baru Chill Out (punkt 20 na mapie) - nie jest on zamknięty. W miejscu tym znajdziesz nieużywane przebranie barmana oraz trutkę na szczury (Emetic Rat Poison).

Dotrzyj do obszaru, w którym przebywa dostawca żywności (punkt 23 na mapie) - Hitman 3: Agent Swan - jak zabić? (The Swan Song) - Berlin, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Dotrzyj do obszaru, w którym przebywa dostawca żywności (punkt 23 na mapie). Możesz wspiąć się tu na kontener i przejść po nim na tyły baru Juice (punkt 26 na mapie).

Podejdź do barmana z baru Juice i wciśnij przycisk interakcji żeby go odesłać - Hitman 3: Agent Swan - jak zabić? (The Swan Song) - Berlin, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Podejdź do barmana z baru Juice i wciśnij przycisk interakcji żeby go odesłać. Pozwoli to Agentowi 47 zająć jego miejsce przy barze.

Używaj instynktu żeby obserwować poczynania Agenta Swana - Hitman 3: Agent Swan - jak zabić? (The Swan Song) - Berlin, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Używaj instynktu żeby obserwować poczynania Agenta Swana. Po tym jak zauważysz go zbliżającego się w to miejsce wsyp do drinka truciznę. Zaczekaj na pojawienie się akcji pozwalającej zawołać Agenta Swana. Podejdzie on do lady i wypije zatrutego drinka. Nie odchodź od lady dopóki Agent Swan nie odwróci się.

Otruty Agent Swan wyruszy w stronę obszaru z przenośnymi toaletami (punkt 24 na mapie) - Hitman 3: Agent Swan - jak zabić? (The Swan Song) - Berlin, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Otruty Agent Swan wyruszy w stronę obszaru z przenośnymi toaletami (punkt 24 na mapie). Opuść bar przechodząc przez kontener. Możesz łatwo utopić Swana w toalecie.

Alternatywnie możesz też od razu użyć śmiertelnej trucizny na drinku, ale śmierć Agenta Swana w miejscu publicznym wywoła większe poruszenie.