Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje
Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje
Obszar z silosami. Spotkasz tu wielu gaucho - są na dolnym poziomie i patrolują górne balkoniki. Jednego z nich możesz otruć, jeden z wrogów jest też łatwym celem wewnątrz małego budynku. Możesz używać schodów lub wspinać się po pionowych metalowych belkach. Na najwyższym poziomie sa snajperzy (punkt 11 na mapie).
Dolne ogrody. Są one patrolowane przez dwuosobowe patrole gauchos. Możesz zostać wykryty nawet podczas używania przebrania, ale jest tu mnóstwo wysokiej trawy. Przy pick-upie znajdziesz słuchawkę spottera (powiązaną ze snajperami z punktu 11 na mapie i misją fabularną Eyes on Target).
Pola winogronowe. W okolicy są w sumie 3 różne pola winogronowe. Możesz napaść na dowolnego pracownika winiarni i zdobyć jego przebranie. W okolicy są kurki do odwracania uwagi okolicznych postaci. Po odnalezieniu noża do winogron możesz zacząć je zbierać.
Miejsce rozpoczęcia wycieczki. Z wycieczką powiązana jest misja fabularna The Tour dotyczącą oprowadzenia Diany i Tamary po posiadłości. Powiązani są z nią Corvo Black (jeden z zaufanych fixerów Yatesa) oraz Gabriel Vargas (ekspert od produkcji win - chief winemaker). Agent 47 może przejąć tożsamość jednego z nich. W pobliżu jest pojemnik przydatny w ukryciu ciała.
Vargas. Będzie on tu czekał aż jeden z pracowników winiarni dostarczy mu winogrona. Możesz odwrócić jego uwagę pompą wodną, przejąć jego tożsamość i schować jego ciało w pojemniku. Możesz też dostarczyć mu winogrona będąc przebranym za pracownikia winiarni.
Szopa na polu winogron. Możesz łatwo zdobyć przebranie gaucho lub pracownika winiarni. Jest tu urządzenie do destylacji - jeśli masz przy sobie trującą roślinę (z punktu 4 na mapie) to możesz jej użyć do wyprodukowania śmiertelnej trucizny. Znajdziesz tu nóż do winogron.
Kratka wentylacyjna. Możesz użyć aparatu żeby ją zhakować, a następnie wdrapać się po skrzyniach. Pozwoli ci to zakraść się do pomieszczenia produkcyjnego.
Pomieszczenie produkcyjne. Wejścia od strony pól pilnuje strażnik, ale możesz skorzystać z kratki wentylacyjnej (punkt 21 na mapie). Możesz tu też dotrzeć z innych stron. Na linii produkcyjnej przebywa kilku pracowników winiarni. Możesz sabotować drzwi chłodni śrubokrętem (jest w okolicy) żeby je nagle zamknąć i uwięzić Tamarę (podczas wycieczki). Możesz zabrać ogniwo Fuse Cell i je umieścić w urządzeniu, oraz załączyć gniazdo wysokiego napięcia. Znajdziesz klucz pracownika winiarni. Skrzynka z bezpiecznikami pozwala odwracać uwagę pracowników. Można wrzucić Tamarę (podczas wycieczki) do maszyny do miażdżenia winogron - brutalna śmierć. Jest tu skrzynka do przenoszenia przedmiotów.
Szatnia pracownicza i toaleta. W szatni są nieużywane przebranie pracownika winiarni i klucz pracownika winiarni.
Pomieszczenie fermentacji. Możesz użyć klucza francuskiego (jest w pomieszczeniu produkcyjnym) do sabotowania pompy i do wylania się wina z beczek - to część misji fabularnej Over the Top. Są tu schody prowadzące na górne balkoniki pomieszczenia. Jest tu prasa - możesz odblokować zabezpieczenie i zmiażdżyć Tamarę podczas wycieczki. Przebywa tu szef ochrony - możesz odwrócić jego uwagę rzuconym przedmiotem i zdobyć unikalne przebranie.
Kino. Znajdziesz tu m.in. łom, śrubokręt i butlę z propanem. Drzwi do składziku są zamknięte - użyj klucza lub wytrycha/łomu. W składziku znajdziesz trutkę na szczury. W pomieszczeniu jest mikrofon Branson MD-2 - przydaje się do zaplanowania zabójstwa Don Yatesa (punkt 41 na mapie). Wschodnie drzwi są zamknięte (klucz / wytrych / łom) i prowadzą na zewnętrzne balkoniki (uwaga na kamerę nad drzwiami).
Tunele wentylacyjne. Możesz tu dotrzeć od strony pomieszczenia technicznego na poziomie 1 (punkt 27 na mapie). We wschodniej części tuneli są dwie kratki do zhakowania z użyciem kamery - wymagany jest pendrive Tier 1 Access Dongle z pomieszczenia technicznego. Otwarcie kratek pozwoli ci przekraść się do pomieszczenia lodówki z winami.
Biuro, sypialnia, łazienka i balkony. Znajdziesz tu klucz do piwnicy i kluczyki do samochodu (punkt 45 na mapie). Na północnym balkonie możesz zatruć drinka - wypije go Yates. Możesz wrzucić butlę z propanem do otworu i zrzucić żyrandol. Kalendarz jest podpowiedzią do kombinacji sejfu z piwnicy (punkt 43 na mapie). W łazience są śmiertelna trucizna oraz przejście na strych.
Dach willi. To jedna z lokacji nadających się do odkrycia. Na dach możesz dotrzeć od dowolnego z balkonów na piętrze posiadłości. Możesz wdrapać się po rynnie na strych.
Wyjście - pola winogronowe. Możesz je wybrać po zabiciu obu celów misji.
Powiększ mapę

Hitman 3: Mapa, Mendoza - jak opuścić? Hitman 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 lutego 2021

Legenda Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz informacje jak opuścić teren misji w Mendozie. Zestawiliśmy domyślne miejsce zakończenia misji oraz wszystkie alternatywne wyjścia z mapy, w tym te wymagające posiadania odpowiednich kluczyków.

Parkiet (One Last Tango)

To obowiązkowe miejsce zakończenia misji podczas rozgrywania jej po raz pierwszy - Hitman 3: Mapa, Mendoza - jak opuścić? - Hitman 3 - poradnik, solucja

To obowiązkowe miejsce zakończenia misji podczas rozgrywania jej po raz pierwszy. Agent 47 musi dotrzeć na parkiet zlokalizowany na głównym poziomie budynku winnicy (punkt 32 na mapie) i zatańczyć tango z Dianą. Warto zaznaczyć, że Diana nie "teleportuje się" na parkiet, tylko musi tam osobiście dotrzeć. Zazwyczaj zajmuje jej to kilkadziesiąt sekund.

Ważnym ograniczeniem tego wyjścia jest to, że Agent 47 musi mieć strój odpowiedni do tańca - Hitman 3: Mapa, Mendoza - jak opuścić? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Ważnym ograniczeniem tego wyjścia jest to, że Agent 47 musi mieć strój odpowiedni do tańca. Możesz:

  1. Założyć garnitur / smoking, z którym domyślnie mogłeś rozpocząć misję. Jeśli przed rozpoczęciem misji wybrałeś dla bohatera jakiś mniej formalny spośród posiadanych strojów, to niestety nie nada się on do rozpoczęcia tańca.
  2. Odebrać przebranie jednemu z NPC-ów na mapie. Kwalifikuje się np. strój kelnera.
  3. Zabrać nieużywany strój ze stojaka na piętrze willi - powyższy obrazek (punkt 50 na mapie).

Łódź (Lago Lurker)

Łódź jest zacumowana w małej przystani na północnym krańcu mapy (punkt 13 na mapie) - Hitman 3: Mapa, Mendoza - jak opuścić? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Łódź jest zacumowana w małej przystani na północnym krańcu mapy (punkt 13 na mapie). W miejscu tym przebywa 2 wartowników i jeden z nich może rozpoznać Agenta 47 nawet w przebraniu. Możesz ich wyeliminować lub odwrócić ich uwagę i szybko dotrzeć do łodzi.

Musisz dodatkowo pozyskać kluczyk do łodzi (Yatess Boat Key) - Hitman 3: Mapa, Mendoza - jak opuścić? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Musisz dodatkowo pozyskać kluczyk do łodzi (Yates's Boat Key). Jest on w małym budynku tuż obok przystani i do środka najbezpieczniej możesz dostać się przechodząc przez małą okiennicę.

System podwodnych jaskiń (The Cave)

To wyjście znajduje się w sekretnym tunelu pod willą (punkt 39 na mapie) - Hitman 3: Mapa, Mendoza - jak opuścić? - Hitman 3 - poradnik, solucja

To wyjście znajduje się w sekretnym tunelu pod willą (punkt 39 na mapie). Z wyjścia nie możesz niestety od razu skorzystać.

Musisz odwiedzić sąsiednią zbrojownią i założyć w niej nieużywany strój Tactical Wetsuit - Hitman 3: Mapa, Mendoza - jak opuścić? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Musisz odwiedzić sąsiednią zbrojownią i założyć w niej nieużywany strój Tactical Wetsuit. Dopiero wtedy powróć w okolice balustrady w jaskini i wykonaj skok do wody.

Samochód (Grand Theft Auto)

Do ucieczki może zostać użyty czarny kabriolet, który stoi zaparkowany na dziedzińcu przed posiadłością (punkt 45 na mapie) - Hitman 3: Mapa, Mendoza - jak opuścić? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Do ucieczki może zostać użyty czarny kabriolet, który stoi zaparkowany na dziedzińcu przed posiadłością (punkt 45 na mapie).

Musisz zaopatrzyć się w kluczyki do samochodu (Yatess Car Keys) - Hitman 3: Mapa, Mendoza - jak opuścić? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Musisz zaopatrzyć się w kluczyki do samochodu (Yates's Car Keys). Dotrzyj w tym celu do sypialni na piętrze willi (punkt 50 na mapie). Kluczyki leżą na szafce nocnej obok łóżka.

Pola winogronowe (Into the Sunset)

To wyjście jako jedyne nie posiada dodatkowych wymagań - Hitman 3: Mapa, Mendoza - jak opuścić? - Hitman 3 - poradnik, solucja

To wyjście jako jedyne nie posiada dodatkowych wymagań. Znajduje się ono na polach winogronowych niedaleko szopy (punkt 53 na mapie). W drodze do niego musisz skradać się / odwracać uwagę rzucanymi przedmiotami, bądź też używać jednego z przebrań uprawniających do pobytu na polach winogronowych.