Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje
Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje
Obszar z silosami. Spotkasz tu wielu gaucho - są na dolnym poziomie i patrolują górne balkoniki. Jednego z nich możesz otruć, jeden z wrogów jest też łatwym celem wewnątrz małego budynku. Możesz używać schodów lub wspinać się po pionowych metalowych belkach. Na najwyższym poziomie sa snajperzy (punkt 11 na mapie).
Dolne ogrody. Są one patrolowane przez dwuosobowe patrole gauchos. Możesz zostać wykryty nawet podczas używania przebrania, ale jest tu mnóstwo wysokiej trawy. Przy pick-upie znajdziesz słuchawkę spottera (powiązaną ze snajperami z punktu 11 na mapie i misją fabularną Eyes on Target).
Pola winogronowe. W okolicy są w sumie 3 różne pola winogronowe. Możesz napaść na dowolnego pracownika winiarni i zdobyć jego przebranie. W okolicy są kurki do odwracania uwagi okolicznych postaci. Po odnalezieniu noża do winogron możesz zacząć je zbierać.
Miejsce rozpoczęcia wycieczki. Z wycieczką powiązana jest misja fabularna The Tour dotyczącą oprowadzenia Diany i Tamary po posiadłości. Powiązani są z nią Corvo Black (jeden z zaufanych fixerów Yatesa) oraz Gabriel Vargas (ekspert od produkcji win - chief winemaker). Agent 47 może przejąć tożsamość jednego z nich. W pobliżu jest pojemnik przydatny w ukryciu ciała.
Vargas. Będzie on tu czekał aż jeden z pracowników winiarni dostarczy mu winogrona. Możesz odwrócić jego uwagę pompą wodną, przejąć jego tożsamość i schować jego ciało w pojemniku. Możesz też dostarczyć mu winogrona będąc przebranym za pracownikia winiarni.
Szopa na polu winogron. Możesz łatwo zdobyć przebranie gaucho lub pracownika winiarni. Jest tu urządzenie do destylacji - jeśli masz przy sobie trującą roślinę (z punktu 4 na mapie) to możesz jej użyć do wyprodukowania śmiertelnej trucizny. Znajdziesz tu nóż do winogron.
Kratka wentylacyjna. Możesz użyć aparatu żeby ją zhakować, a następnie wdrapać się po skrzyniach. Pozwoli ci to zakraść się do pomieszczenia produkcyjnego.
Pomieszczenie produkcyjne. Wejścia od strony pól pilnuje strażnik, ale możesz skorzystać z kratki wentylacyjnej (punkt 21 na mapie). Możesz tu też dotrzeć z innych stron. Na linii produkcyjnej przebywa kilku pracowników winiarni. Możesz sabotować drzwi chłodni śrubokrętem (jest w okolicy) żeby je nagle zamknąć i uwięzić Tamarę (podczas wycieczki). Możesz zabrać ogniwo Fuse Cell i je umieścić w urządzeniu, oraz załączyć gniazdo wysokiego napięcia. Znajdziesz klucz pracownika winiarni. Skrzynka z bezpiecznikami pozwala odwracać uwagę pracowników. Można wrzucić Tamarę (podczas wycieczki) do maszyny do miażdżenia winogron - brutalna śmierć. Jest tu skrzynka do przenoszenia przedmiotów.
Szatnia pracownicza i toaleta. W szatni są nieużywane przebranie pracownika winiarni i klucz pracownika winiarni.
Pomieszczenie fermentacji. Możesz użyć klucza francuskiego (jest w pomieszczeniu produkcyjnym) do sabotowania pompy i do wylania się wina z beczek - to część misji fabularnej Over the Top. Są tu schody prowadzące na górne balkoniki pomieszczenia. Jest tu prasa - możesz odblokować zabezpieczenie i zmiażdżyć Tamarę podczas wycieczki. Przebywa tu szef ochrony - możesz odwrócić jego uwagę rzuconym przedmiotem i zdobyć unikalne przebranie.
Kino. Znajdziesz tu m.in. łom, śrubokręt i butlę z propanem. Drzwi do składziku są zamknięte - użyj klucza lub wytrycha/łomu. W składziku znajdziesz trutkę na szczury. W pomieszczeniu jest mikrofon Branson MD-2 - przydaje się do zaplanowania zabójstwa Don Yatesa (punkt 41 na mapie). Wschodnie drzwi są zamknięte (klucz / wytrych / łom) i prowadzą na zewnętrzne balkoniki (uwaga na kamerę nad drzwiami).
Tunele wentylacyjne. Możesz tu dotrzeć od strony pomieszczenia technicznego na poziomie 1 (punkt 27 na mapie). We wschodniej części tuneli są dwie kratki do zhakowania z użyciem kamery - wymagany jest pendrive Tier 1 Access Dongle z pomieszczenia technicznego. Otwarcie kratek pozwoli ci przekraść się do pomieszczenia lodówki z winami.
Biuro, sypialnia, łazienka i balkony. Znajdziesz tu klucz do piwnicy i kluczyki do samochodu (punkt 45 na mapie). Na północnym balkonie możesz zatruć drinka - wypije go Yates. Możesz wrzucić butlę z propanem do otworu i zrzucić żyrandol. Kalendarz jest podpowiedzią do kombinacji sejfu z piwnicy (punkt 43 na mapie). W łazience są śmiertelna trucizna oraz przejście na strych.
Dach willi. To jedna z lokacji nadających się do odkrycia. Na dach możesz dotrzeć od dowolnego z balkonów na piętrze posiadłości. Możesz wdrapać się po rynnie na strych.
Wyjście - pola winogronowe. Możesz je wybrać po zabiciu obu celów misji.
Powiększ mapę

Hitman 3: The Tour - Mendoza, solucja, zadania fabularne Hitman 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 lutego 2021

Legenda Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz opis przejścia zadania fabularnego (Mission Story) The Tour w misji w regionie Mendoza. Z naszej solucji dowiesz się m.in. jak zdobyć przebranie Corvo Blacka, jak rozpocząć wycieczkę, jakie są warianty zabójstwa Tamary podczas wycieczki, a także jak doprowadzić wycieczkę do końca i odblokować ukrytą misję fabularną.

Różne sposoby zabójstw dwóch głównych celów misji w Mendozie - Don Yatesa i Tamary Vidal - opisaliśmy na osobnych stronach naszego poradnika.

Ogólne założenia misji fabularnej

Zadanie to związane jest z wzięciem udziału w tytułowej wycieczce po winiarni, w trakcie której pojawia się m - Hitman 3: The Tour - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Zadanie to związane jest z wzięciem udziału w tytułowej wycieczce po winiarni, w trakcie której pojawia się m.in. okazja do zamordowania Tamary. Na potrzeby rozegrania misji fabularnej Agent 47 przejmie tożsamość Corvo Blacka. Bohater będzie towarzyszył Dianie i Tamarze oprowadzanym po winiarni przez Gabriela Vargasa.

Gra oferuje też wariant polegający na przejęciu tożsamości Vargasa, przy czym nie jest on związany bezpośrednio z misją fabularną. Najlepiej rozegrać wycieczkę po raz drugi i zamiast przebrania Blacka zdobyć wyłącznie przebranie Vargasa.

Przejęcie tożsamości Corvo Blacka

Misję możesz rozpocząć bez przebrania - Hitman 3: The Tour - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Misję możesz rozpocząć bez przebrania. Dotrzyj do pomieszczenia recepcji w budynku winiarni (punkt 34 na mapie). Corvo Black powinien stać przy balustradzie i rozmawiać z szefem ochrony. Zaczekaj aż rozmowa ta dobiegnie końca i zacznij śledzić Blacka (pamiętaj, że może on rozpoznać Agenta 47 nawet w domyślnym stroju).

Ważna uwaga - Nasz opis zakłada, że zadaniem fabularnym zająłeś się na początku misji. Jeśli je zignorowałeś i chcesz powrócić do niego w dalszej części etapu to Corvo mógł w międzyczasie przemieścić się do miejsca rozpoczęcia wycieczki (punkt 18 na mapie). Dopadnięcie go tam nadal będzie możliwe, choć trudniejsze - pomóż sobie np. obiektem do rzucania żeby odciągnąć go w jakieś ustronne miejsce.

Corvo wyruszy do obszaru o nazwie asado zlokalizowanego na poziomie 3 winiarni (punkt 41 na mapie) - Hitman 3: The Tour - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Corvo wyruszy do obszaru o nazwie asado zlokalizowanego na poziomie 3 winiarni (punkt 41 na mapie). Zaczekaj aż zatrzyma się z dala od gości przyjęcia. Odwróć jego uwagę rzuconym przedmiotem żeby jeszcze bardziej go odsunąć. Zaatakuj go, załóż jego przebranie i schowaj jego ciało w wysokiej trawie.

Porozmawianie z recepcjonistą i dołączenie do pozostałych gości

Powróć do recepcji (punkt 34 na mapie) i zagadaj do przebywającego tam recepcjonisty - Hitman 3: The Tour - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Powróć do recepcji (punkt 34 na mapie) i zagadaj do przebywającego tam recepcjonisty. Dowiesz się gdzie znajduje się miejsce rozpoczęcia wycieczki po winiarni.

Zejdź dowolnymi schodami na poziom 0. Miejsce rozpoczęcia wycieczki zaplanowano pomiędzy polami winogronowymi i pomieszczeniem produkcyjnym (punkt 18 na mapie). Spotkasz już tam Dianę i Tamarę.

Odnalezienie Vargasa

Okaże się, że Gabriela Vargasa nie ma w miejscu gdzie miała rozpocząć się wycieczka i w rezultacie konieczne okaże się jego odnalezienie na polach winogronowych - Hitman 3: The Tour - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Okaże się, że Gabriela Vargasa nie ma w miejscu gdzie miała rozpocząć się wycieczka i w rezultacie konieczne okaże się jego odnalezienie na polach winogronowych. Musisz pamiętać o tym, że Corvo Black nie ma pozwolenia na pobyt w tym miejscu, tak więc należy się dużo skradać. Wykorzystuj rzędy drzewk oraz duże przeszkody do unikania wykrycia. Możesz też używać instynktu do lokalizowania osób przebywających w okolicy.

Vargas przebywa w południowo-wschodniej części pól (punkt 19 na mapie). Podsłuchaj rozmowy, z której dowie się, że chce żeby jeden z pracowników dostarczył mu trzy kiście winogron odpowiedniego typu.

Przebranie się za pracownika winiarni

Możesz zaatakować dowolnego pracownika winiarni, ale najłatwiej jest wytypować do ataku jedną z osób, które uczestniczyły w spotkaniu z Vargasem (powyższy obrazek) - Hitman 3: The Tour - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Możesz zaatakować dowolnego pracownika winiarni, ale najłatwiej jest wytypować do ataku jedną z osób, które uczestniczyły w spotkaniu z Vargasem (powyższy obrazek). W pobliżu jest też pojemnik, w którym możesz schować ciało i uniknąć ryzyka ewentualnego jego późniejszego wykrycia.

Zdobycie noża do zbierania winogron

Nóż Grape Knife możesz zdobyć w kilku różnych miejscach na mapie - Hitman 3: The Tour - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Nóż Grape Knife możesz zdobyć w kilku różnych miejscach na mapie. Najbliższa tego typu lokacja to szopa znajdująca się na polach winogronowych (punkt 20 na mapie). Przy wejściach do szopy stoją strażnicy mogący rozpoznać Agenta 47 nawet w przebraniu, ale możesz na szczęście przekraść się za ich plecami bez konieczności odwracania ich uwagi.

Zebranie winogron i dostarczenie ich Vargasowi

Istotną cechą nowego celu misji jest to, że Vargas poprosił o kiście winogron odpowiedniego rodzaju - Malbec - Hitman 3: The Tour - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Istotną cechą nowego celu misji jest to, że Vargas poprosił o kiście winogron odpowiedniego rodzaju - Malbec. Musisz w związku z tym udać się do pola winogron Malbec - pokazaliśmy je na dołączonym obrazku i pola na szczęście oznaczane są nazwami na mapie. Zbierz 3 kiście winogron z dowolnych interaktywnych drzewek znajdujących się na tym polu. Powróć z nimi do Vargasa. Jeśli przyniosłeś mu poprawne winogrona to możesz awansować do kolejnej części misji. W przeciwnym razie trzeba ponownie wyruszyć na poszukiwania.

Powrót do przebrania Corvo Blacka i rozpoczęcie wycieczki

Powróć do miejsca, w którym pozostawiłeś przebranie Corvo Blacka - powinno ono być tam gdzie założyłeś przebranie pracownika winiarni - Hitman 3: The Tour - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Powróć do miejsca, w którym pozostawiłeś przebranie Corvo Blacka - powinno ono być tam gdzie założyłeś przebranie pracownika winiarni. Raz jeszcze udaj się do miejsca planowanej wycieczki (punkt 18 na mapie). Po tym jak dotrze tu również Gabriel Vargas będzie się ona mogła rozpocząć.

Wycieczka po winiarni - 3 warianty zabójstwa Tamary

Początkowa częśc wycieczki jest liniowa - musisz podążać za Vargasem opowiadającym o winiarni - Hitman 3: The Tour - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Początkowa częśc wycieczki jest liniowa - musisz podążać za Vargasem opowiadającym o winiarni. Po dotarciu do pomieszczenia fermentacji (punkt 25 na mapie) pojawia się okazja do zadania pytań Vargasowi. Zapisz tu stan gry, bo będziesz mógł (opcjonalnie) zrealizować trzy różne warianty zabójstwa Tamary w różnych zaaranżowanych wypadkach.

Pierwszy możliwy wariant zabójstwa powiązany jest z chłodnią znajdującą się w pomieszczeniu produkcyjnym (punkt 23 na mapie) - Hitman 3: The Tour - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Pierwszy możliwy wariant zabójstwa powiązany jest z chłodnią znajdującą się w pomieszczeniu produkcyjnym (punkt 23 na mapie). W drodze do tego miejsca odszukaj śrubokręt wbity do beczki niedaleko wejścia do pomieszczenia (od strony pól winogronowych). Zadaj pytanie na temat chłodni i zaczekaj aż Vargas i Tamara wejdą do środka.

Jeśli chcesz żeby zginęła wyłącznie Tamara, to użyj obiektu do rzucania i spraw żeby Vargas wyszedł z chłodni - Hitman 3: The Tour - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Jeśli chcesz żeby zginęła wyłącznie Tamara, to użyj obiektu do rzucania i spraw żeby Vargas wyszedł z chłodni. Szybko wejdź wtedy w interakcję z jej mechanizmem żeby zatrzasnąć Tamarę w chłodni. Kobieta po kilkudziesięciu sekundach umrze i nikt nie odkryje jej ciała. Zdobędziesz wyzwanie Coldhearted.

Drugi możliwy wariant zabójstwa powiązany jest z maszyną do miażdżenia winogron (Grape Crusher) zlokalizowaną w pomieszczeniu produkcyjnym (punkt 23 na mapie) - Hitman 3: The Tour - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Drugi możliwy wariant zabójstwa powiązany jest z maszyną do miażdżenia winogron (Grape Crusher) zlokalizowaną w pomieszczeniu produkcyjnym (punkt 23 na mapie). Wciśnij przycisk interakcji żeby zapytać się Vargasa o maszynę.

Zaczekaj aż pojawi się tu Tamara - Hitman 3: The Tour - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Zaczekaj aż pojawi się tu Tamara. Musisz ją wepchnąć do maszyny gdy Vargas oraz okoliczny robotnik będą spoglądali w inną stronę. Tylko wtedy nie doprowadzisz do wszczęcia alarmu. Ciało Tamary zostanie przemielone. Zdobędziesz wyzwanie Pulp Friction.

Trzeci możliwy wariant zabójstwa powiązany jest z prasą (Grape Presser) zlokalizowaną w pomieszczeniu fermentacji (punkt 25 na mapie) - Hitman 3: The Tour - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Trzeci możliwy wariant zabójstwa powiązany jest z prasą (Grape Presser) zlokalizowaną w pomieszczeniu fermentacji (punkt 25 na mapie). W miarę możliwości postaraj się wcześniej wejść z nią w interakcję i zdjąć jej blokadę (to zakazana akcja). Łatwiej będzie ci dzięki temu przeprowadzić właściwe zabójstwo. Zapytaj się oczywiście Vargasa o prasę.

Tamara i Diana zrobią sobie zdjęcie w prasie, a następnie Diana odwróci na chwilę uwagę Vargasa - Hitman 3: The Tour - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Tamara i Diana zrobią sobie zdjęcie w prasie, a następnie Diana odwróci na chwilę uwagę Vargasa. Upewnij się, że nikt inny nie spogląda w tę stronę i wciśnij przycisk (1 lub 2 razy) żeby doprowadzić do nagłego opuszczenia prasy i zmiażdżenia Tamary. Tak jak w innych wariantach zostanie to potraktowane jako wypadek.

Dokończenie wycieczki i odblokowanie misji fabularnej Closing Statement

Misja fabularna może zakończyć się jeśli Tamara zginie w jednym z opisanych powyżej wypadków, ale możliwe jest też kontynuowanie jej - Hitman 3: The Tour - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Misja fabularna może zakończyć się jeśli Tamara zginie w jednym z opisanych powyżej "wypadków", ale możliwe jest też kontynuowanie jej. Musisz w tym celu zagadać ponownie do Gravesa, że nie masz żadnych dodatkowych pytań (No More Questions).

Dotrzecie do pomieszczenia z beczkami (punkt 29 na mapie) gdzie pojawi się Don Yates - Hitman 3: The Tour - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Dotrzecie do pomieszczenia z beczkami (punkt 29 na mapie) gdzie pojawi się Don Yates. Gra odblokuje możliwość rozegrania dodatkowej misji fabularnej Closing Statement dotyczącej spotkania m.in. z udziałem Tamary i Yatesa. Zadanie to opisaliśmy na osobnej stronie solucji.