Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje
Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje
Obszar z silosami. Spotkasz tu wielu gaucho - są na dolnym poziomie i patrolują górne balkoniki. Jednego z nich możesz otruć, jeden z wrogów jest też łatwym celem wewnątrz małego budynku. Możesz używać schodów lub wspinać się po pionowych metalowych belkach. Na najwyższym poziomie sa snajperzy (punkt 11 na mapie).
Dolne ogrody. Są one patrolowane przez dwuosobowe patrole gauchos. Możesz zostać wykryty nawet podczas używania przebrania, ale jest tu mnóstwo wysokiej trawy. Przy pick-upie znajdziesz słuchawkę spottera (powiązaną ze snajperami z punktu 11 na mapie i misją fabularną Eyes on Target).
Pola winogronowe. W okolicy są w sumie 3 różne pola winogronowe. Możesz napaść na dowolnego pracownika winiarni i zdobyć jego przebranie. W okolicy są kurki do odwracania uwagi okolicznych postaci. Po odnalezieniu noża do winogron możesz zacząć je zbierać.
Miejsce rozpoczęcia wycieczki. Z wycieczką powiązana jest misja fabularna The Tour dotyczącą oprowadzenia Diany i Tamary po posiadłości. Powiązani są z nią Corvo Black (jeden z zaufanych fixerów Yatesa) oraz Gabriel Vargas (ekspert od produkcji win - chief winemaker). Agent 47 może przejąć tożsamość jednego z nich. W pobliżu jest pojemnik przydatny w ukryciu ciała.
Vargas. Będzie on tu czekał aż jeden z pracowników winiarni dostarczy mu winogrona. Możesz odwrócić jego uwagę pompą wodną, przejąć jego tożsamość i schować jego ciało w pojemniku. Możesz też dostarczyć mu winogrona będąc przebranym za pracownikia winiarni.
Szopa na polu winogron. Możesz łatwo zdobyć przebranie gaucho lub pracownika winiarni. Jest tu urządzenie do destylacji - jeśli masz przy sobie trującą roślinę (z punktu 4 na mapie) to możesz jej użyć do wyprodukowania śmiertelnej trucizny. Znajdziesz tu nóż do winogron.
Kratka wentylacyjna. Możesz użyć aparatu żeby ją zhakować, a następnie wdrapać się po skrzyniach. Pozwoli ci to zakraść się do pomieszczenia produkcyjnego.
Pomieszczenie produkcyjne. Wejścia od strony pól pilnuje strażnik, ale możesz skorzystać z kratki wentylacyjnej (punkt 21 na mapie). Możesz tu też dotrzeć z innych stron. Na linii produkcyjnej przebywa kilku pracowników winiarni. Możesz sabotować drzwi chłodni śrubokrętem (jest w okolicy) żeby je nagle zamknąć i uwięzić Tamarę (podczas wycieczki). Możesz zabrać ogniwo Fuse Cell i je umieścić w urządzeniu, oraz załączyć gniazdo wysokiego napięcia. Znajdziesz klucz pracownika winiarni. Skrzynka z bezpiecznikami pozwala odwracać uwagę pracowników. Można wrzucić Tamarę (podczas wycieczki) do maszyny do miażdżenia winogron - brutalna śmierć. Jest tu skrzynka do przenoszenia przedmiotów.
Szatnia pracownicza i toaleta. W szatni są nieużywane przebranie pracownika winiarni i klucz pracownika winiarni.
Pomieszczenie fermentacji. Możesz użyć klucza francuskiego (jest w pomieszczeniu produkcyjnym) do sabotowania pompy i do wylania się wina z beczek - to część misji fabularnej Over the Top. Są tu schody prowadzące na górne balkoniki pomieszczenia. Jest tu prasa - możesz odblokować zabezpieczenie i zmiażdżyć Tamarę podczas wycieczki. Przebywa tu szef ochrony - możesz odwrócić jego uwagę rzuconym przedmiotem i zdobyć unikalne przebranie.
Kino. Znajdziesz tu m.in. łom, śrubokręt i butlę z propanem. Drzwi do składziku są zamknięte - użyj klucza lub wytrycha/łomu. W składziku znajdziesz trutkę na szczury. W pomieszczeniu jest mikrofon Branson MD-2 - przydaje się do zaplanowania zabójstwa Don Yatesa (punkt 41 na mapie). Wschodnie drzwi są zamknięte (klucz / wytrych / łom) i prowadzą na zewnętrzne balkoniki (uwaga na kamerę nad drzwiami).
Tunele wentylacyjne. Możesz tu dotrzeć od strony pomieszczenia technicznego na poziomie 1 (punkt 27 na mapie). We wschodniej części tuneli są dwie kratki do zhakowania z użyciem kamery - wymagany jest pendrive Tier 1 Access Dongle z pomieszczenia technicznego. Otwarcie kratek pozwoli ci przekraść się do pomieszczenia lodówki z winami.
Biuro, sypialnia, łazienka i balkony. Znajdziesz tu klucz do piwnicy i kluczyki do samochodu (punkt 45 na mapie). Na północnym balkonie możesz zatruć drinka - wypije go Yates. Możesz wrzucić butlę z propanem do otworu i zrzucić żyrandol. Kalendarz jest podpowiedzią do kombinacji sejfu z piwnicy (punkt 43 na mapie). W łazience są śmiertelna trucizna oraz przejście na strych.
Dach willi. To jedna z lokacji nadających się do odkrycia. Na dach możesz dotrzeć od dowolnego z balkonów na piętrze posiadłości. Możesz wdrapać się po rynnie na strych.
Wyjście - pola winogronowe. Możesz je wybrać po zabiciu obu celów misji.
Powiększ mapę

Hitman 3: Sejf w piwnicy/Cellar safe - jak otworzyć? Hitman 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 lutego 2021

Legenda Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 możesz znaleźć informacje gdzie znajduje się sejf w lokacji Mendoza. Podaliśmy kombinację do otwarcia sejfu oraz wyjaśnienie jakie zastosowanie mają dokumenty znalezionie w sejfie.

Sejf w Mendozie - lokalizacja

Sejf znajduje się w piwnicy willi Don Yatesa (punkt 43 na mapie) - Hitman 3: Sejf w piwnicy/Cellar safe - jak otworzyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Sejf znajduje się w piwnicy willi Don Yatesa (punkt 43 na mapie). Do piwnicy możesz najłatwiej dotrzeć schodami od strony foyer na parterze budynku (punkt 49 na mapie). W piwnicy możesz odblokować dwa różne skróty ułatwiające docieranie do niej od strony winiarni oraz z zewnątrz budynku.

Sejf ukryto w jednej ze ścian. W pobliżu przebywa 2 najemników, którzy mogą rozpoznać Agenta 47 nawet jeśli ma założony identyczny strój do nich. Możesz na szczęście przekraść się obok nich.

Sejf w willi - jak otworzyć?

Jeśli chcesz możesz opcjonalnie odnaleźć podpowiedź do ustalenia kombinacji do sejfu - Hitman 3: Sejf w piwnicy/Cellar safe - jak otworzyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Jeśli chcesz możesz opcjonalnie odnaleźć podpowiedź do ustalenia kombinacji do sejfu. W biurze na piętrze willi (punkt 50 na mapie) wisi kalendarz z informacją o rocznicy ślubu Valentiny i Archibalda.

Kod to sejfu to data wzięcia ślubu - rok 2006 - Hitman 3: Sejf w piwnicy/Cellar safe - jak otworzyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Kod to sejfu to data wzięcia ślubu - rok 2006.

Dokumety z sejfu - jakie mają zastosowanie?

W sejfie znajdziesz raport na temat wycieku danych - Report on Data Leak i zdobędziesz dzięki temu wyzwanie Scandal - Hitman 3: Sejf w piwnicy/Cellar safe - jak otworzyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

W sejfie znajdziesz raport na temat wycieku danych - Report on Data Leak i zdobędziesz dzięki temu wyzwanie Scandal. Z raportu dowiesz się, że Don Yates przyczynił się do zrujnowania dyplomatycznej kariery małżonki.

Upewnij się, że masz założone przebranie najemnika, które umożliwia swobodne podróżowanie po willi - Hitman 3: Sejf w piwnicy/Cellar safe - jak otworzyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Upewnij się, że masz założone przebranie najemnika, które umożliwia swobodne podróżowanie po willi. Odszukaj Valentinę na terenie willi (jest ubrana na żółto) i wciśnij przycisk interakcji żeby przekazać jej raport. Począwszy od tego momentu możesz już być wyłącznie obserwatorem - Valentina po lekturze raportu wpadnie w szał i w trakcie awantury z Archibaldem na balkonie willi popchnie go. Doprowadzi to do śmierci Yatesa. Dokładniej opisaliśmy to na stronie Zabójstwo Don Yatesa.