Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje
Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje
Cmentarz. Pojawia się tu okazja do zamordowania Alexy, ale najpierw musisz zniszczyć gniazda ptaków (najlepsza metoda to użycie pistoletu z tłumikiem). Agent 47 może na kilka sposobów odwrócić uwagę grabarza i przejąć jego przebranie. Grabarz ma przy sobie klucz do karawanu (13 na mapie). Jest tu otwarty grób - możesz wrzucić do niego Alexę i zakopać grób (łopata jest w pobliżu). Jest tu trutka na szczury.
Łódź. Możesz użyć jej do opuszczenia terenu misji, ale musisz mieć kluczyki. Są one w zamkniętej szklarni (10 na mapie).
Szklarnia. Wszystkie drzwi do szklarni są zamknięte. Możesz otruć okoliczne osoby żeby łatwiej użyć łomu (znajdziesz go w pobliżu). Środek jest zakazaną strefą i pojawia się tu później Emma - może być powiązana z jednym ze sposobów zamordowania Alexy. Możesz znaleźć trujące rośliny (trutka) oraz klucze do łodzi (5 na mapie), a także naprawić urządzenie do destylacji (wymagany klucz francuski). Emma ma przy sobie klucz do szklarni i trującą roślinę.
Sypialnia Alexy Carlisle. Możesz wysłuchać wiadomości i zatruć kawę (Alexa pojawia się tu w początkowej części misji). Jest tu wyjścia na balkon. W łazience znajdziesz list do Rebecci.
Strzelba. Znajdziesz tu też teleskop (powiązany z zagadką z sejfem) i wyjście na balkon.
Dach posiadłości i skrót. Możesz po raz pierwszy dostać się na dach od strony górnego poziomu biura Alexy (40 na mapie) - musisz przejść przez okno. Jest tu skrót - możesz opuścić drabinę.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Schody łączące poziomy 1 i 2. Spodziewaj się strażnika pilnującego schodów na poziomie 2. Na poziom 2 alternatywnie możesz dostać się wspinając się po ścianie budynku.
Powiększ mapę

Hitman 3: A Day to Remember - Dartmoor, solucja, zadania fabularne Hitman 3 poradnik, solucja

Mission Story - solucja, opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 5 lutego 2021

Legenda Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz opis przejścia zadania fabularnego (Mission Story) A Day to Remember w Dartmoor. Z naszej solucji dowiesz się m.in. jak przejąć tożsamość fotografa, jak pozyskać ogniwo Fuse Cell i jak zabić Alexę w wypadku w trakcie sesji zdjęciowej.

Różne sposoby na zabójstwo głównego celu misji w Dartmoor - Alexy Carlisle -opisaliśmy na osobnej stronie naszego poradnika.

Przejęcie tożsamości fotografa

Zadanie to dotyczy przejęcia tożsamości fotografa, który został wynajęty do zrobienia pamiątkowego rodzinnego zdjęcia - Hitman 3: A Day to Remember - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Zadanie to dotyczy przejęcia tożsamości fotografa, który został wynajęty do zrobienia pamiątkowego rodzinnego zdjęcia.

Fotograf przygotowuje się do zrobienia zdjęcia w ogrodzie na tyłach posiadłości (punkt 6 na mapie). Nie musisz śpieszyć się z wyeliminowaniem go, gdyż sesja zdjęciowa nie odbędzie się jeśli nie wykonasz opisanych poniżej czynności.

Zacznij od pozbycia się pracownika służby stojącego za plecami fotografa, dzięki czemu nie zaalarmujesz okolicy swoimi kolejnymi działaniami - Hitman 3: A Day to Remember - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Zacznij od pozbycia się pracownika służby stojącego za plecami fotografa, dzięki czemu nie zaalarmujesz okolicy swoimi kolejnymi działaniami. Schowaj jego ciało w krzakach.

Włącz pokazane na obrazku radio - powinno to zwrócić uwagę fotografa, który pójdzie je wyłączyć. Zaatakuj go i szybko odciągnij jego ciało do okolicznego pojemnika. Załóż przebranie fotografa.

Zdobycie i zainstalowanie ogniwa Fuse Cell

Nie możesz od razu rozpocząć sesji zdjęciowej, bo potrzebne jest ogniwo Fuse Cell do zasilenia aparatu - Hitman 3: A Day to Remember - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Nie możesz od razu rozpocząć sesji zdjęciowej, bo potrzebne jest ogniwo Fuse Cell do zasilenia aparatu. Gra zasugeruje udanie się po ogniwo do pobliskiej skrzynki z bezpiecznikami (punkt 7 na mapie), ale jest ona zamknięta i musiałbyś mieć łom.

Lepszym pomysłem jest dotarcie do obszaru przy zachodnich murach posiadłości (punkt 14 na mapie). Znajdziesz tam nieużywane i niepilnowane ogniwo (powyższy obrazek).

Z ogniwem udaj się do skrzyni z bezpiecznikami zlokalizowanej na zachód od fontanny w ogrodzie - Hitman 3: A Day to Remember - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Z ogniwem udaj się do skrzyni z bezpiecznikami zlokalizowanej na zachód od fontanny w ogrodzie.

Powróć do aparatu i wejdź w interakcję z nim. Zrób próbne zdjęcie pracownicy służby siedzącej przy fontannie.

Przygotowania do sesji zdjęciowej

Masz teraz dość mało czasu żeby przygotować się do zamordowania Alexy - Hitman 3: A Day to Remember - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Masz teraz dość mało czasu żeby przygotować się do zamordowania Alexy. Odszukaj klucz francuski i śrubokręt obok fontanny. Użyj śrubokręta na listwie obok krzesła, na którym siedziała pracownika służby.

Odszukaj teraz zawór u podstawy fontanny i sabotuj go żeby doprowadzić do wycieku obok uszkodzonej listwy - Hitman 3: A Day to Remember - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Odszukaj teraz zawór u podstawy fontanny i sabotuj go żeby doprowadzić do wycieku obok uszkodzonej listwy.

Zamordowanie Alexy w trakcie sesji zdjęciowej

Pozostało ci już tylko zaczekać na pojawienie się w tym miejscu członków rodziny - Hitman 3: A Day to Remember - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Pozostało ci już tylko zaczekać na pojawienie się w tym miejscu członków rodziny. Alexa usiądzie na krześle. Użyj aparatu. W momencie zrobienia zdjęcia zostanie ona śmiertelnie porażona prądem i zostanie to zakwalifikowane jako nieszczęśliwy wypadek.

Ciekawostka - Możliwe jest też rozegranie tego zabójstwa w alternatywny sposób, a mianowicie pozwalając na to żeby prawdziwy fotograf zrobił zdjęcie rodzinne. Jest to nagradzane oddzielnym wyzwaniem. Jeśli chcesz je zdobyć to nie atakuj fotografa, umieść ogniwo w urządzeniu i pozwól na to żeby fotograf odkrył, że sprzęt jest poprawnie zasilany. Oczywiście także i w tym wariancie możesz przeprowadzić sabotaż listwy i fontanny.