Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Dubaj - Ważne lokacje
Hitman 3 - Dubaj - Ważne lokacje
Szatnia. Miejsce, w którym wchodzisz na teren Burj Al-Ghazali. Możesz później tutaj wrócić, by zabrać strój spadochronowy.
Winda. Jedna z dróg ucieczki z Burj Al-Ghazali.
Skrót Atrium Lobby Door. Skrót można odblokować wyłącznie od drugiej strony. Kartę dostępu posiada pracownik obsługi pięter, którego znajdziesz w łazience na piętrze 0 - punk 5 na mapie.
Przejście do strefy personelu. Można otworzyć przy użyciu terminala: kod 4706.
Karta dostępu do skrótu Atrium Lobby Door. Kartę ma przy sobie pracownik obsługi pięter.
Terminal informacyjny. Elektroniczne urządzenie, które odkrywa mapę Burj Al-Ghazali i dostarcza pierwszych informacji do zadania fabularnego How The Mighty Fall.
Elektroniczne okna. W tym miejscu znajdziesz dwa okna z elektronicznymi zamkami, które można otworzyć przy pomocy aparatu. Czynność ta jest związana z wyzwaniem Easy Breezy.
Karta z rozkazami dla nowego rekruta. Przedmiot fabularny związany z misją (In)Security. Dokumenty są potrzebne, by podszyć się za nowego ochroniarza Marcusa Stuyvesanta.
Zana Kazem. Mężczyzna, za którego trzeba podszyć się w trakcie wykonywania misji fabularnej Bird Of Prey. Zana Kazem ma przy sobie śmiertelną truciznę w postaci tabletek (Lethal Poison Pill Jar).
Elektroniczne okna. W tym miejscu znajdziesz dwa okna z elektronicznymi zamkami, które można otworzyć przy pomocy aparatu. Czynność ta jest związana z wyzwaniem Easy Breezy.
Trutka na szczury. W strefie dla personelu za ladą barową znajdziesz trutkę na szczury (Emetic Rat Poison).
Strefa barowa. W miejscu tym po raz pierwszy spotkasz Marcusa Stuyvesanta. Przy jednym ze stolików siedzi jego córka.
Pomieszczenie ochrony. Miejsce związane z misją fabularną (In)Security. To właśnie tutaj podsłuchasz rozmowę Marcusa i dowiesz się, że nowy rekrut nie stawił się do pracy. Do tego miejsca będziesz musiał także wrócić po zdobyciu rozkazów dla nowego rekruta (punk 8 na mapie - poziom 0).
Sejf. W pokoju ochrony znajdziesz sejf w którym schowano kartę umożliwiającą włączenie alarmu ewakuacyjnego w penthous'ie - kod dostępu 6927. Zdobycie tej karty jest związane z wyzwaniem Mile High Drop.
Przejście do recepcji. Tutaj spotkasz osobistą asystentkę szejka, z którą musisz pomówić po wcieleniu się w rolę Zana Kazem w misji Bird Of Prey. Przed schodami stoi dwóch strażników - wpuszczą Cię na górę, jeśli nie będziesz mieć przy sobie nielegalnych przedmiotów i dasz się przeszukać. W innym wypadku będziesz musiał odwrócić ich uwagę. Alternatywne przejście prowadzi przez pokój ochrony.
Łom. Przedmiot leży przy ziemi, oparty o skrzynkę z narzędziami.
Punkt rzucania nożami. W tym miejscu Marcus Stuyvesant sprawdzi Twoje umiejętności rzucania nożami. Po wykonaniu tego zadania odprawi swojego ochroniarza i zostaniesz z nim sam na sam - możesz go w łatwy sposób wyeliminować. W tym miejscu możesz także zepchnąć go z dachu i zaliczyć wyzwanie Vertical Approach.
Klucze do helikoptera. Klucze leżą na metalowej kładce.
Wystawa. W tym miejscu rozstawiono różne instalacje artystyczne.
Panel sterowniczy urządzenia produkującego energię słoneczną. Za pomocą tego panelu możesz przeciążyć układy instalacji i wyeliminować Marcusa Stuyvesanta. Czynność ta związana jest z wyzwaniem Icarus.
Przejście do strefy barowej. Łącznik pomiędzy galerią sztuki, a barem.
Łom. Przedmiot leży w skrzynce na narzędzia.
Skrzynka z bezpiecznikami. W skrzynce znajdziesz bezpiecznik potrzebny do uruchomienia instalacji artystycznej, która śmiertelnie porazi Marcusa Stuyvesanta.
Skrzynka z bezpiecznikami. Tutaj musisz zamontować bezpiecznik zabrany z punku 23. Przejdź później do punktu 20 (poziom 2), by móc uruchomić urządzenie.
Boczne przejście. Przeskakując przez barierkę możesz szybko dostać się na trzecie piętro budynku - serwerownia, recepcja.
Winda penthouse'u. Jedna z dróg ucieczki z Burj Al-Ghazali. Drzwi do szybu windy można otworzyć w serwerowni (punkt 27).
Serwerownia. Tutaj znajdziesz komputer, który potrzebny jest do wykonania misji How The Mighty Fall. Z poziomu komputera możesz także wyłączyć kamery ochrony, a także otworzyć szyb windy penthouse'u (punkt 26). Klucz dostępu do komputera ma pracownik obsługi (punkt 28).
Pracownik obsługi. Mężczyzna jest w posiadaniu karty dostępu do serwerowni (punkt 27).
Wybuchająca piłeczka golfowa. Przedmiot potrzebny do wykonania wyzwania Angry Bird - eliminacji Carla Ingrama na polu do mini golfa.
Elektroniczne okna. W tym miejscu znajdziesz jedno okno z elektronicznym zamkiem, które można otworzyć przy pomocy aparatu. Czynność ta jest związana z wyzwaniem Easy Breezy.
Recepcja penthouse'u. Obok punktu recepcji znajdują się schody prowadzące do apartamentu na najwyższym piętrze.
Trutka na szczury. W pomieszczeniu służbowym znajdziesz trutkę na szczury (Emetic Rat Poison).
Boczne wejście do apartamentu. Przeskakując przez barierkę możesz dostać się na teren apartamentu nie wzbudzając podejrzeń.
Taras widokowy. Miejsce w którym Carl Ingram gra w mini golf. To właśnie tutaj należy podrzucić wybuchową piłeczkę golfową, by zaliczyć wyzwanie Angry Bird. Miejsce to jest także związane z wyzwaniem Mile High Drop. Co więcej, po wyeliminowaniu obydwu celów będziesz mógł skoczyć z tego miejsca na spadochronie i w ten sposób opuścić teren Burj Al-Ghazali.
Radio. Radia należy użyć, by wyprowadzić Carla Ingrama z równowagi. Czynność ta związana jest z wyzwaniem Angry Bird.
Główne wejście. Główne wejście do apartamentu strzeżone jest przez dwóch strażników. Ciężko tędy wejść bez wzbudzania podejrzeń, ale wyjść można bez żadnych problemów.
Salon. Duże pomieszczenie, które związane jest z misją fabularną How The Mighty Fall. To tutaj zwabisz Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta, by ich wykończyć. W tym miejscu można wyeliminować obydwu mężczyzn przy pomocy jednego żyrandola, co związane jest z wyzwaniem Impactful Art.
Włącznik alarmu ewakuacyjnego. Jeden z dwóch włączników w apartamencie. Włączenie ich jest niezbędne do zainicjowania procesu ewakuacji i zmuszenia Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta do skoku na spadochronie.
Kuchnia i jadalnia. W tym miejscu możesz przygotować zatruty posiłek dla Carla Ingrama (wymagana śmiertelna trucizna - punk numer 9, poziom 1). Czynność ta związana jest z wyzwaniem Pick Your Poison.
Trutka na szczury. Trucizna (Emetic Rat Poison) leży w magazynie, na regale po prawej stronie.
Klatka schodowa. Boczne zejście na 3 poziom budynku - serwerownia, recepcja.
Łazienka. Odkręcając krany w łazience możesz odwrócić uwagę pobliskich ochroniarzy, strażników i personelu.
Odkurzacz. Włączając to urządzenie rozzłościsz Carla Ingrama, co może skłonić go do wyjścia na zewnątrz i rozegrania partyjki w mini golfa. Czynność ta związana jest z wyzwaniem Angry Bird.
Biuro Carla Ingrama. Biuro jednego z celów zadania w Dubaju. Trafisz tutaj np. po wykonaniu misji fabularnej Bird Of Prey. W gabinecie znajdziesz miniaturowy model platformy wiertniczej, którego należy użyć do zaliczenia wyzwania Black Gold Eye.
Taras widokowy. Odkręcając śrubę w barierce po lewej stronie możesz sprawić, że Carl Ingram wypadnie przez poręcz. Śrubokręt znajdziesz w jego biurze, pod telewizorem.
Włącznik alarmu ewakuacyjnego. Jeden z dwóch włączników w apartamencie. Włączenie ich jest niezbędne do zainicjowania procesu ewakuacji i zmuszenia Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta do skoku na spadochronie.
Skrót Ventialtion Are Ladder. Drabina, która umożliwia zejście na poziom lądowiska śmigłowca.
Skrót Penthouse Terrace Ladder. Drabina umożliwiająca zejście na 3 poziom budynku. Do korytarza przy serwerowni.
Helikopter. Po zebraniu klucza (punkt numer 18 - poziom 2) możesz uciec helikopterem z obszaru Burj Al-Ghazali.
Skrót Helipad Ladder. Drabina za pomocą której możesz zejść na 1 poziom budynku, przy elektronicznych oknach, za kulisami galerii sztuki.
Powiększ mapę

Hitman 3: How The Mighty Fall - Dubaj, zadania fabularne, solucja Hitman 3 poradnik, solucja

Mission Story - solucja, opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 12 lutego 2021

Legenda Hitman 3 - Dubaj - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz dokładny opis przejścia zadania fabularnego (Mission Stories) How The Mighty Fall. Z naszej solucji dowiesz się, jak zaaranżować fikcyjne spotkanie Partnerów i jak niepostrzeżenie zbliżyć się do dwóch głównych celów misji w Dubaju: Carla Ingrama oraz Marcusa Stuyvesanta.

Różne sposoby na zabójstwo dwóch celów misji w Dubaju: Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta, opisujemy na osobnych stronach naszego poradnika.

Zdobycie informacji

Po wejściu na teren drapacza chmur Burj Al-Ghazali wejdź na wyższe piętro i przejdź przez tłum do terminali po prawej stronie (punkt 6 na mapie) - Hitman 3: How The Mighty Fall - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Po wejściu na teren drapacza chmur Burj Al-Ghazali wejdź na wyższe piętro i przejdź przez tłum do terminali po prawej stronie (punkt 6 na mapie). Wejdź w interakcję z środkowym urządzeniem, by odkryć mapę budynku i pierwsze istotne informacje na temat tej misji fabularnej.

Z informacji zawartych w terminalu dowiesz się, że w pobliżu osobistej recepcji szejka jest serwerownia (punkt 27 na mapie) - Hitman 3: How The Mighty Fall - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Z informacji zawartych w terminalu dowiesz się, że w pobliżu osobistej recepcji szejka jest serwerownia (punkt 27 na mapie). Jeśli uda Ci się dostać do tego pomieszczenia i zhakować system, będziesz mieć okazję na zdobycie przydatnych informacji.

Zaaranżowanie fikcyjnego spotkania Partnerów

Skorzystaj z Instynktu, by namierzyć linię, która prowadzi w pobliże serwerowni, a następnie udaj się na trzecie piętro budynku korzystając np - Hitman 3: How The Mighty Fall - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Skorzystaj z Instynktu, by namierzyć linię, która prowadzi w pobliże serwerowni, a następnie udaj się na trzecie piętro budynku korzystając np. z bocznej klatki schodowej.

Korytarz strzeżony jest przez jednego strażnika i kamerę, którą zamocowano na ścianie po lewej stronie - Hitman 3: How The Mighty Fall - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Korytarz strzeżony jest przez jednego strażnika i kamerę, którą zamocowano na ścianie po lewej stronie. Poczekaj, aż strażnik ruszy na patrol, a kamera będzie zwrócona w drugą stronę i przekradnij się do pomieszczenia gospodarczego - drugie drzwi po lewej stronie.

W środku znajdziesz pracownika obsługi pięter - Hitman 3: How The Mighty Fall - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

W środku znajdziesz pracownika obsługi pięter. Zajdź go od tyłu, obezwładnij, a następnie zabierz jego rzeczy, by zyskać wiarygodny kamuflaż. Zanim wyjdziesz z tego pomieszczenia, schowaj ciało mężczyzny do szafy.

Przejdź przez podwójne drzwi, a trafisz prosto do serwerowni (punkt 27 na mapie) - Hitman 3: How The Mighty Fall - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Przejdź przez podwójne drzwi, a trafisz prosto do serwerowni (punkt 27 na mapie). Wejdź w interakcję z komputerem, ale nie będziesz mógł z niego skorzystać, dopóki go nie odblokujesz.

Jeśli zaczniesz majstrować przy szafie serwerowej, włączysz cichy alarm (silent alarm) i będziesz musiał schować się przed dwoma strażnikami, którzy po chwili zjawią się w serwerowni.

Pora zdobyć kartę dostępu, która umożliwi uruchomienie komputera - posiada ją jeden z członków grupy konserwacyjnej - Hitman 3: How The Mighty Fall - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Pora zdobyć kartę dostępu, która umożliwi uruchomienie komputera - posiada ją jeden z członków grupy konserwacyjnej. Przejdź przez wąskie drzwi po prawej stronie.

Po wyjściu na korytarz idź w lewą stronę (kobieta rozmawiająca przez telefon nie powinna zwrócić na Ciebie uwagi, jeśli będziesz działać szybko) - Hitman 3: How The Mighty Fall - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Po wyjściu na korytarz idź w lewą stronę (kobieta rozmawiająca przez telefon nie powinna zwrócić na Ciebie uwagi, jeśli będziesz działać szybko). Spotkasz tam mężczyznę (punkt 28 na mapie), który jest w posiadaniu karty dostępu do serwerowni. Obezwładnij go, zabierz kartę, a ciało schowaj do szafy.

Wróć do serwerowni i przeciągnij kartę dostępu przez czytnik - Hitman 3: How The Mighty Fall - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Wróć do serwerowni i przeciągnij kartę dostępu przez czytnik. Następnie podejdź do szafy w której informacje na ekranie wyświetlają się w kolorze żółtym (złe świecą się na zielono) i pociągnij za jeden z dysków - uzyskasz w ten sposób dostęp do komputera.

Skorzystaj z komputera, wybierz 1 kafelek (Re-arrange meetings) i ustaw fikcyjne spotkanie z Partnerami - Hitman 3: How The Mighty Fall - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Skorzystaj z komputera, wybierz 1 kafelek (Re-arrange meetings) i ustaw fikcyjne spotkanie z Partnerami. Zanim opuścisz serwerownie warto otworzyć drzwi do pobliskiej windy (2 kafelek) i wyłączyć wszystkie kamery monitorujące (3 kafelek).

Zakończenie akcji

Teraz musisz zdobyć przebranie strażnika penthouseu, by móc dostać się na odpowiedni poziom drapacza chmur bez wzbudzania podejrzeń i wziąć udział w spotkaniu - Hitman 3: How The Mighty Fall - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Teraz musisz zdobyć przebranie strażnika penthouse'u, by móc dostać się na odpowiedni poziom drapacza chmur bez wzbudzania podejrzeń i wziąć udział w spotkaniu. Wyjdź podwójnymi drzwiami na korytarz i poczekaj, aż oznaczony strażnik ruszy na patrol.

Najlepszym momentem do ataku będzie chwila, w której strażnik schowa się za solidną ścianką, która przysłoni widok strażnikowi stojącemu nieco dalej - Hitman 3: How The Mighty Fall - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Najlepszym momentem do ataku będzie chwila, w której strażnik schowa się za solidną ścianką, która przysłoni widok strażnikowi stojącemu nieco dalej. Zabierz jego rzeczy i broń, a ciało zaciągnij do szafy w pomieszczeniu technicznym.

Idź w lewą stronę do recepcji (punkt 31 na mapie), która znajduje się na tym samym piętrze (przejdź przez salę konferencyjną po lewej stronie, by nie wzbudzić podejrzeń strażnika), a następnie schodami na wyższe piętro - Hitman 3: How The Mighty Fall - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Idź w lewą stronę do recepcji (punkt 31 na mapie), która znajduje się na tym samym piętrze (przejdź przez salę konferencyjną po lewej stronie, by nie wzbudzić podejrzeń strażnika), a następnie schodami na wyższe piętro.

Główne wejście do apartamentu (punkt 38 na mapie) jest dobrze strzeżone - bez odpowiedniego przebrania nie będziesz w stanie tędy przejść - Hitman 3: How The Mighty Fall - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Główne wejście do apartamentu (punkt 38 na mapie) jest dobrze strzeżone - bez odpowiedniego przebrania nie będziesz w stanie tędy przejść. Obejdź hol z lewej strony, a następnie przeskocz przez barierkę w miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku. Idąc dalej w lewą stronę trafisz do obszernego holu w którym odbędzie się zaaranżowane przez Ciebie spotkanie. Carl Ingram będzie już na miejscu, ale możliwe, że będziesz musiał poczekać na Marcusa Stuyvesanta.

Gdy obaj mężczyźni usiądą na kanapie (punkt 39 na mapie), a strażnicy zostaną wyproszeni, przekradnij się do panelu sterującego i aktywuj funkcję blokady pomieszczenia - Hitman 3: How The Mighty Fall - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Gdy obaj mężczyźni usiądą na kanapie (punkt 39 na mapie), a strażnicy zostaną wyproszeni, przekradnij się do panelu sterującego i aktywuj funkcję blokady pomieszczenia. W tym momencie misja How The Mighty Fall zostanie wykonana.