Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Berlin - Ważne lokacje
Hitman 3 - Berlin - Ważne lokacje
Klucz do wieży radiowej. Możesz go użyć do odblokowania południowej wieży (punkt 4 na mapie). Przy drodze jest rower, którego można użyć do opuszczenia terenu misji.
Strażnicy. Pilnują przejścia do północnego obszaru niedostępnego dla gości klubu. Możesz przeskoczyć przez mur na wschód od nich lub ominąć ich podczas używania odpoewiedniego przebrania. Możesz łatwo odwrócić uwagę strażnika rzuconym obiektem i zdobyć przebranie ochroniarza klubu.
Łom. Przydaje się on do otwierania drzwi. Możesz go łatwo zdobyć nawet przez przebrania (po ominięciu strażników z południowego posterunku - punkt 10 na mapie).
Dźwig i Agent Thames. Możesz użyć dźwigu do zamordowania Agenta Thamesa w wypadku, ale musisz mieć ogniwo Fuse Cell (jest w okolicznym śmietniku - punkt 16 na mapie). Uruchom dźwig, wejdź po drabinie do kabiny operatora i zrzuć duży ładunek gdy będzie pod nim stał Thames.
Przejście do tylnego wejścia. Jeśli nie masz przebrania to możesz przekraść się korzystając z krzaków. W śmietniku znajdziesz ogniwo Fuse Cell do zasilenia dźwigu (punkt 15 na mapie).
Tylne wejście. Możesz otworzyć pojemnik skutera i zabrać/zatruć jedzenie - najlepiej tego dokonać po założeniu przebrania dostawcy żywności (punkt 23 na mapie). Zadzwoń do drzwi garażu żeby odblokować wejście i przekazać zatrute jedzenie motocykliście. Nad tylnymi drzwiami do klubu jest kamera. Wschodnie drzwi są zamknięte, ale możesz przeskoczyć przez mur. Możesz tu rozpocząć wspinaczkę na dach klubu (punkt 34 na mapie). Bramę garażową możesz otworzyć od środka.
Czerwona toaleta. Możesz znaleźć na zewnątrz budynku deski, które można wyrwać z użyciem łomu - pozwoli ci to przekraść się do wnętrza klubu. Toalety są zamknięte - najlepiej otwierać je z użyciem odpowiedniego klucza. Możesz wdrapać się po rynnie z zewnątrz na dach toalet i dostać się do rusztowania w klubie. W pomieszczeniu na południe od toalet jest trutka na szczury.
Skrót - Drzwi do piwnicy budynku motocyklistów. Są one domyślnie zamknięte i nie możesz ich otworzyć nawet jeśli masz wytrych / łom. Musisz dotrzeć do drzwi od strony piwnicy budynku motocyklistów i na stałe je odblokować.
Klatka schodowa klubu. Możesz dotrzeć do niej od strony głównego sali klubu lub od strony baru Chill Out (wymagane otwarcie zamkniętych drzwi). Pozwala ona podróżować pomiędzy różnymi piętrami, w tym także dotrzeć do niedostępnych obszarów na poziomach -1 i -2. Miejsca tego pilnuje strażnik, ale możesz odwrócić uwagę rzuconym obiektem.
Dostawca żywności i właz do kanałów. Możesz przejąć jego tożsamość i z jego pomocą dostarczyć (zatruty) posiłek motocyklistom (punkt 17 na mapie). Znajdziesz tu trutkę na szczury oraz zejście do kanałów (wymagany łom), którego można użyć do opuszczenia terenu misji. Możesz wdrapać się / przejść przez kontener żeby dotrzeć w pobliże baru Juice (punkt 26 na mapie).
Toalety toi toi. Mogą tu dotrzeć zatrute okoliczne osoby - przede wszystkim Agent Davenport (punkt 20 na mapie).
Pokój motocyklistów. Jeżeli dostarczyłeś motocyklistom zatrute jedzenie (punkt 17 na mapie) to możesz otruć Agenta Lowenthala. Pójdzie on do toalety gdzie można go utopić. W toalecie jest nieużywane przebranie motocyklisty, a w pokoju klucze do motocykla. W korytarzu obok tego pokoju jest kamera.
Bar Juice. Możesz zdobyć strój barmana i odesłać barmana obsługującego gości, a następnie otruć Agenta Swana. Boczne przejście jest pilnowane przez motocyklistów i jest tam też kamera - możesz przejść dalej pokazując bilet do baru Juice (zdobyty np. w punkcie 20 na mapie) lub korzystając z przebrania motocyklisty.
Wejście do garażu. To jedno z dwóch głównych wejść do budynku motocyklistów. Możesz tu dotrzeć przechodząc przez kontener od strony dostawcy żywności (23 na mapie) lub pokazując motocyklistom bilet / używając przebrania motocyklisty (26 na mapie).
Rura i rusztowanie. Jest tu ogniwo Fuse Cell. W okolicy tej znajdziesz alternatywne zejście na niższy poziom klubu (po rurze). W pobliżu jest też rusztowanie - przejście na dach toalet, klucz francuski i torba cegieł do zrzucenia. Możesz tu opuścić drabinę od strony dachu (punkt 33 na mapie) i odblokować skrót - szybsze przejście na dach klubu.
Dach klubu. Patroluje go Agent Green i jest tu też 2 zwykłych wartowników. Możesz skorzystać z otworu w dachu żeby dotrzeć na balkonik ze skrótem (punkt 33 na mapie). Jest tu torba cegieł, które można zrzucić na Agenta Davenporta (punkt 20 na mapie).
Drabina i schody. Możesz skorzystać z głównej klatki schodowej klubu oraz ze schodów prowadzących na pomost łączący klub z budynkiem motocyklistów (punkt 35 na mapie). Drabina pozwala zejść do obszaru na tyłach klubu (punkt 17 na mapie). Możesz sabotować skrzynkę z bezpiecznikami na dachu i łatwo zaatakować zwykłego strażnika oraz Agenta Greena.
Pomost. Możesz go użyć do podróżowania pomiędzy budynkiem klubu oraz budynkiem motocyklistów. Przejście nie jest pilnowane. Znajdziesz tu torbę cegieł nadających się do zrzucenia. Możesz w ten sposób spróbować zabić Agenta Thames (punkty 15-16 na mapie).
Parter budynku motocyklistów. Są tu trutka na szczury i kamera. Znajdziesz też schody na poziom 1. Możesz uaktywnić wózek widłowy i łatwo zdobyć przebranie motocyklisty.
Garaż. Pojawiają się tu okazje do zabicia Agenta Lowenthala w wypadku - możesz przebić śrubokrętem beczkę oraz przebić beczkę na wodę i załączyć ładowarkę akumulatorów. Znajdziesz tu ogniwo Fuse Cell. W północnej części garażu jest motocykl - możesz go użyć do opuszczenia misji (wymagane kluczyki z punktu 25 na mapie).
Piec i pokój pakowania narkotyków. W piecu można skutecznie pozbyć się ciała. W pokoju znajdziesz cegłę kokainy (powiązana z jednym z wyzwań).
Dach budynku motocyklistów. Trzy różne schody prowadzą w to miejsce. Nie ma tu żadnych przeciwników, ale możesz mieć dobry widok na cały klub.
Miecz Scrap Sword. Znajdziesz go pomiędzy barem Juice i kanałami. Jest on powiązany z dwoma wyzwaniami (odnalezienie miecza i zabicie dowolnego agenta ICA z użyciem miecza).
Powiększ mapę

Hitman 3: Agent Lowenthal - jak zabić? (The Englishman) - Berlin, solucja Hitman 3 poradnik, solucja

Eliminate Agent Lowenthal – The Englishman - solucja, opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 29 stycznia 2021

Legenda Hitman 3 - Berlin - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz informacje gdzie przebywa Agent Lowenthal - The Englishman na mapie w misji w Berlinie (jego tożsamość jest początkowo ukryta). Przedstawiliśmy również przykładowe warianty jak zamordować Agenta Lowenthala.

Agent Lowenthal - gdzie go znaleźć?

Agent Lowenthal przebywa na parterze budynku motocyklistów zlokalizowanego w północnej części mapy - Hitman 3: Agent Lowenthal - jak zabić? (The Englishman) - Berlin, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Agent Lowenthal przebywa na parterze budynku motocyklistów zlokalizowanego w północnej części mapy. Podróżuje on po różnych pomieszczeniach na parterze - możesz go spotkać m.in. w pomieszczeniu gdzie relaksują się motocykliści (punkt 25 na mapie), w dużym garażu (punkt 53 na mapie) czy w pomieszczeniu pakowania kokainy (punkt 54 na mapie). Lowenthal korzysta ze stroju motocyklisty (Biker).

Lowenthal pozostawia po sobie karabin z tłumikiem ICA SMG Raptor Covert oraz materiały wybuchowe Remote CX Demo Block.

Zatruta dostawa żywności (The Wurst Delivery)

Ten wariant zabójstwa zakłada przejęcie tożsamości dostawcy żywności oraz dostarczenie motocyklistom zatrutego posiłku, który skosztuje właśnie Agent Lowenthal - Hitman 3: Agent Lowenthal - jak zabić? (The Englishman) - Berlin, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Ten wariant zabójstwa zakłada przejęcie tożsamości dostawcy żywności oraz dostarczenie motocyklistom zatrutego posiłku, który skosztuje właśnie Agent Lowenthal. Musisz dotrzeć do ogólnodostępnego obszaru na zachód od baru Juice (punkt 23 na mapie). Znajdziesz tu rozmawiającego przez telefon dostawcę żywności - upewnij się, że nikt nie spogląda w tę stronę i zaatakuj dostawcę żywności po to żeby założyć przebranie. Dostawca upuścił też klucz do skutera - podnieś go.

W tym samym miejscu, w którym przebywał dostawca żywności, znajdziesz też trutkę na szczury (Emetic Rat Poison) - ona również będzie ci za chwilę potrzebna.

Musisz teraz przejść na zachód do zamkniętej bramy garażowej budynku motocyklistów (punkt 17 na mapie) - Hitman 3: Agent Lowenthal - jak zabić? (The Englishman) - Berlin, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Musisz teraz przejść na zachód do zamkniętej bramy garażowej budynku motocyklistów (punkt 17 na mapie). Jest tu kamera, choć nawet w razie doprowadzenia do nagrania nie zostanie wszczęty alarm.

Użyj kluczyków na przyczepie zaparkowanego tu skutera. Następnie użyj trutki na szczury (lub dowolnej innej trucizny) na dostarczanej żywności.

Możesz już podejść do dzwonka - Hitman 3: Agent Lowenthal - jak zabić? (The Englishman) - Berlin, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Możesz już podejść do dzwonka. Niedługo po skorzystaniu z niego z budynku wyjdzie motocyklista i odbierze dostawę żywności.

Skorzystaj z okazji, że możesz zakraść się do wnętrza budynku motocyklistów, ale uważaj na kamerę zlokalizowaną na wprost - możesz ją zniszczyć lub omijać - Hitman 3: Agent Lowenthal - jak zabić? (The Englishman) - Berlin, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Skorzystaj z okazji, że możesz zakraść się do wnętrza budynku motocyklistów, ale uważaj na kamerę zlokalizowaną na wprost - możesz ją zniszczyć lub omijać.

Zaczekaj w ukryciu aż agent Lowenthal dotrze do pokoju motocyklistów (punkt 25 na mapie) i skosztuje zatrutego jedzenia.

Jeśli użyłeś śmiertelnej trucizny, to Lowenthal od razu zginie, ale zaalarmuje to okolicę - Hitman 3: Agent Lowenthal - jak zabić? (The Englishman) - Berlin, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Jeśli użyłeś śmiertelnej trucizny, to Lowenthal od razu zginie, ale zaalarmuje to okolicę.

Jeśli użyłeś trutki na szczury, to Lowenthal wyruszy w stronę północnej toalety. Śledź go. Możesz utopić agenta gdy będzie wymiotował w toalecie.

Wypadki w garażu (Someone Could Hurt Themselves)

Garaż to największa lokacja na parterze budynku motocyklistów (punkt 53 na mapie) - Hitman 3: Agent Lowenthal - jak zabić? (The Englishman) - Berlin, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Garaż to największa lokacja na parterze budynku motocyklistów (punkt 53 na mapie). Są tu dwa dobre miejsca do pozbycia się Lowenthala. Pierwsze z nich zakłada przedziurwanie śrubokrętem beczki z benzyną (śrubokręt również znajdziesz w garażu - jest na stole obok innego motocyklisty). Możesz następnie oddać strzał w stronę kałuży rozlanej benzyny w momencie gdy agent będzie po niej przechodził.

Druga okazja powiązana jest ze zbiornikiem na wodę, który też można przedziurawić śrubokrętem - Hitman 3: Agent Lowenthal - jak zabić? (The Englishman) - Berlin, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Druga okazja powiązana jest ze zbiornikiem na wodę, który też można przedziurawić śrubokrętem.

Po spuszczeniu wody odszukaj ładowarkę do akumulatorów (Car Battery Charger) - Hitman 3: Agent Lowenthal - jak zabić? (The Englishman) - Berlin, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Po spuszczeniu wody odszukaj ładowarkę do akumulatorów (Car Battery Charger). Załączenie jej może doprowadzić do porażenia Lowenthala prądem gdy znajdzie się obok uszkodzonej beczki z wodą.

Lowenthala możesz również w ciekawy sposób wyeliminować bez polegania na sabotowaniu obiektów z otoczenia - Hitman 3: Agent Lowenthal - jak zabić? (The Englishman) - Berlin, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Lowenthala możesz również w ciekawy sposób wyeliminować bez polegania na sabotowaniu obiektów z otoczenia. W północnej części budynku motocyklistów są piece. Możesz najpierw pozbyć się zwykłego motocyklisty, a następnie zaatakować z zaskoczenia Lowenthala. Pojawia się tu okazja do umieszczenia zwłok agenta w piecu, dzięki czemu bezproblemowo się ich pozbędziesz.