Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje
Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje
Obszar z silosami. Spotkasz tu wielu gaucho - są na dolnym poziomie i patrolują górne balkoniki. Jednego z nich możesz otruć, jeden z wrogów jest też łatwym celem wewnątrz małego budynku. Możesz używać schodów lub wspinać się po pionowych metalowych belkach. Na najwyższym poziomie sa snajperzy (punkt 11 na mapie).
Dolne ogrody. Są one patrolowane przez dwuosobowe patrole gauchos. Możesz zostać wykryty nawet podczas używania przebrania, ale jest tu mnóstwo wysokiej trawy. Przy pick-upie znajdziesz słuchawkę spottera (powiązaną ze snajperami z punktu 11 na mapie i misją fabularną Eyes on Target).
Pola winogronowe. W okolicy są w sumie 3 różne pola winogronowe. Możesz napaść na dowolnego pracownika winiarni i zdobyć jego przebranie. W okolicy są kurki do odwracania uwagi okolicznych postaci. Po odnalezieniu noża do winogron możesz zacząć je zbierać.
Miejsce rozpoczęcia wycieczki. Z wycieczką powiązana jest misja fabularna The Tour dotyczącą oprowadzenia Diany i Tamary po posiadłości. Powiązani są z nią Corvo Black (jeden z zaufanych fixerów Yatesa) oraz Gabriel Vargas (ekspert od produkcji win - chief winemaker). Agent 47 może przejąć tożsamość jednego z nich. W pobliżu jest pojemnik przydatny w ukryciu ciała.
Vargas. Będzie on tu czekał aż jeden z pracowników winiarni dostarczy mu winogrona. Możesz odwrócić jego uwagę pompą wodną, przejąć jego tożsamość i schować jego ciało w pojemniku. Możesz też dostarczyć mu winogrona będąc przebranym za pracownikia winiarni.
Szopa na polu winogron. Możesz łatwo zdobyć przebranie gaucho lub pracownika winiarni. Jest tu urządzenie do destylacji - jeśli masz przy sobie trującą roślinę (z punktu 4 na mapie) to możesz jej użyć do wyprodukowania śmiertelnej trucizny. Znajdziesz tu nóż do winogron.
Kratka wentylacyjna. Możesz użyć aparatu żeby ją zhakować, a następnie wdrapać się po skrzyniach. Pozwoli ci to zakraść się do pomieszczenia produkcyjnego.
Pomieszczenie produkcyjne. Wejścia od strony pól pilnuje strażnik, ale możesz skorzystać z kratki wentylacyjnej (punkt 21 na mapie). Możesz tu też dotrzeć z innych stron. Na linii produkcyjnej przebywa kilku pracowników winiarni. Możesz sabotować drzwi chłodni śrubokrętem (jest w okolicy) żeby je nagle zamknąć i uwięzić Tamarę (podczas wycieczki). Możesz zabrać ogniwo Fuse Cell i je umieścić w urządzeniu, oraz załączyć gniazdo wysokiego napięcia. Znajdziesz klucz pracownika winiarni. Skrzynka z bezpiecznikami pozwala odwracać uwagę pracowników. Można wrzucić Tamarę (podczas wycieczki) do maszyny do miażdżenia winogron - brutalna śmierć. Jest tu skrzynka do przenoszenia przedmiotów.
Szatnia pracownicza i toaleta. W szatni są nieużywane przebranie pracownika winiarni i klucz pracownika winiarni.
Pomieszczenie fermentacji. Możesz użyć klucza francuskiego (jest w pomieszczeniu produkcyjnym) do sabotowania pompy i do wylania się wina z beczek - to część misji fabularnej Over the Top. Są tu schody prowadzące na górne balkoniki pomieszczenia. Jest tu prasa - możesz odblokować zabezpieczenie i zmiażdżyć Tamarę podczas wycieczki. Przebywa tu szef ochrony - możesz odwrócić jego uwagę rzuconym przedmiotem i zdobyć unikalne przebranie.
Kino. Znajdziesz tu m.in. łom, śrubokręt i butlę z propanem. Drzwi do składziku są zamknięte - użyj klucza lub wytrycha/łomu. W składziku znajdziesz trutkę na szczury. W pomieszczeniu jest mikrofon Branson MD-2 - przydaje się do zaplanowania zabójstwa Don Yatesa (punkt 41 na mapie). Wschodnie drzwi są zamknięte (klucz / wytrych / łom) i prowadzą na zewnętrzne balkoniki (uwaga na kamerę nad drzwiami).
Tunele wentylacyjne. Możesz tu dotrzeć od strony pomieszczenia technicznego na poziomie 1 (punkt 27 na mapie). We wschodniej części tuneli są dwie kratki do zhakowania z użyciem kamery - wymagany jest pendrive Tier 1 Access Dongle z pomieszczenia technicznego. Otwarcie kratek pozwoli ci przekraść się do pomieszczenia lodówki z winami.
Biuro, sypialnia, łazienka i balkony. Znajdziesz tu klucz do piwnicy i kluczyki do samochodu (punkt 45 na mapie). Na północnym balkonie możesz zatruć drinka - wypije go Yates. Możesz wrzucić butlę z propanem do otworu i zrzucić żyrandol. Kalendarz jest podpowiedzią do kombinacji sejfu z piwnicy (punkt 43 na mapie). W łazience są śmiertelna trucizna oraz przejście na strych.
Dach willi. To jedna z lokacji nadających się do odkrycia. Na dach możesz dotrzeć od dowolnego z balkonów na piętrze posiadłości. Możesz wdrapać się po rynnie na strych.
Wyjście - pola winogronowe. Możesz je wybrać po zabiciu obu celów misji.
Powiększ mapę

Hitman 3: Kody QR, Mendoza - gdzie skanować? Hitman 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 lutego 2021

Legenda Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie znajdziesz poradnik znajdźkowy do misji Mendoza gry Hitman 3. Z naszego poradnika dowiesz się gdzie odnaleźć 7 kodów QR będących sekretami misji w Argentynie. Informujemy też czego dotyczą kody QR i jak je skanować.

Kody QR - ogólne informacje

1 - Hitman 3: Kody QR, Mendoza - gdzie skanować? - Hitman 3 - poradnik, solucja
  1. Na mapie Mendozy do odnalezienia jest 7 kodów QR. Są one oznaczane ikonami aparatu na mapie, aczkolwiek ta sama ikona może też symbolizować inne miejsca do użycia kamery, np. kratki nadające się do zhakowania.
  2. W odnajdywaniu kodów pomoże ci nasza mapa - odnajduj na mapie numery punktów z opisów lokalizacji kodów. Kody możesz skanować w dowolnej kolejności.
  3. Kody QR są na stojakach w publicznych miejscach winnicy. Oznacza to, że możesz do nich wszystkich dotrzeć w domyślnym stroju Agenta 47 (zaopatrz się jedynie w zaproszenie).
  4. Do skanowania kodów QR musisz używać kamery. Ustaw się na wprost od kodu i zeskanuj go (nie musisz robić zdjęcia).
2 - Hitman 3: Kody QR, Mendoza - gdzie skanować? - Hitman 3 - poradnik, solucja
  1. W dzienniku pojawi się informacja powiązana z kodem (Intel), aczkolwiek odczytanie jej jest zawsze opcjonalne. W prawym górnym rogu ekranu powinny też pojawiać się małe informacje o twoich postępach.
  2. Za zeskanowanie wszystkich 7 kodów zaliczysz wyzwanie QR Codes. Jest ono warte 2000 XP.

Kod QR 1/7 - Vinedo Yates

Tabliczka z kodem jest przed wejściem na teren winnicy, obok parkingu i małego ronda (punkt 6 na mapie) - Hitman 3: Kody QR, Mendoza - gdzie skanować? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Tabliczka z kodem jest przed wejściem na teren winnicy, obok parkingu i małego ronda (punkt 6 na mapie).

Kod QR 2/7 - The Barrel Room

Tabliczka z kodem jest na poziomie 2 wewnątrz winnicy (punkt 35 na mapie) - Hitman 3: Kody QR, Mendoza - gdzie skanować? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Tabliczka z kodem jest na poziomie 2 wewnątrz winnicy (punkt 35 na mapie). Uważaj żeby nie zejść na niższe metalowe balkoniki, bo to zakazana strefa dla gości przyjęcia.

Kod QR 3/7 - Fermentation Atrium

Tabliczka z kodem jest obok recepcji (punkt 34 na mapie) - Hitman 3: Kody QR, Mendoza - gdzie skanować? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Tabliczka z kodem jest obok recepcji (punkt 34 na mapie).

Kod QR 4/7 - The Tasting Room

Tabliczka z kodem jest obok wejścia do pomieszczenia do degustacji win (od strony recepcji - punkt 36 na mapie) - Hitman 3: Kody QR, Mendoza - gdzie skanować? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Tabliczka z kodem jest obok wejścia do pomieszczenia do degustacji win (od strony recepcji - punkt 36 na mapie).

Kod QR 5/7 - Mendoza

Tabliczka z kodem jest na południowym krańcu głównego poziomu winnicy (punkt 30 na mapie) - Hitman 3: Kody QR, Mendoza - gdzie skanować? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Tabliczka z kodem jest na południowym krańcu głównego poziomu winnicy (punkt 30 na mapie).

Kod QR 6/7 - Malbec Fields

Tabliczka z kodem jest na poziomie 1, na okrągłym półpiętrze pomiędzy głównym poziomem 2 i dolnym poziomem 0 (punkt 22 na mapie) - Hitman 3: Kody QR, Mendoza - gdzie skanować? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Tabliczka z kodem jest na poziomie 1, na okrągłym półpiętrze pomiędzy głównym poziomem 2 i dolnym poziomem 0 (punkt 22 na mapie).

Kod QR 7/7 - Dining Patio

Tabliczka z kodem jest w patio - lokacji asado na poziomie 3 (punkt 41 na mapie) - Hitman 3: Kody QR, Mendoza - gdzie skanować? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Tabliczka z kodem jest w patio - lokacji asado na poziomie 3 (punkt 41 na mapie).