Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje
Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje
Cmentarz. Pojawia się tu okazja do zamordowania Alexy, ale najpierw musisz zniszczyć gniazda ptaków (najlepsza metoda to użycie pistoletu z tłumikiem). Agent 47 może na kilka sposobów odwrócić uwagę grabarza i przejąć jego przebranie. Grabarz ma przy sobie klucz do karawanu (13 na mapie). Jest tu otwarty grób - możesz wrzucić do niego Alexę i zakopać grób (łopata jest w pobliżu). Jest tu trutka na szczury.
Łódź. Możesz użyć jej do opuszczenia terenu misji, ale musisz mieć kluczyki. Są one w zamkniętej szklarni (10 na mapie).
Szklarnia. Wszystkie drzwi do szklarni są zamknięte. Możesz otruć okoliczne osoby żeby łatwiej użyć łomu (znajdziesz go w pobliżu). Środek jest zakazaną strefą i pojawia się tu później Emma - może być powiązana z jednym ze sposobów zamordowania Alexy. Możesz znaleźć trujące rośliny (trutka) oraz klucze do łodzi (5 na mapie), a także naprawić urządzenie do destylacji (wymagany klucz francuski). Emma ma przy sobie klucz do szklarni i trującą roślinę.
Sypialnia Alexy Carlisle. Możesz wysłuchać wiadomości i zatruć kawę (Alexa pojawia się tu w początkowej części misji). Jest tu wyjścia na balkon. W łazience znajdziesz list do Rebecci.
Strzelba. Znajdziesz tu też teleskop (powiązany z zagadką z sejfem) i wyjście na balkon.
Dach posiadłości i skrót. Możesz po raz pierwszy dostać się na dach od strony górnego poziomu biura Alexy (40 na mapie) - musisz przejść przez okno. Jest tu skrót - możesz opuścić drabinę.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Schody łączące poziomy 1 i 2. Spodziewaj się strażnika pilnującego schodów na poziomie 2. Na poziom 2 alternatywnie możesz dostać się wspinając się po ścianie budynku.
Powiększ mapę

Hitman 3: Means, Motive and Opportunity - Dartmoor, solucja, zadania fabularne Hitman 3 poradnik, solucja

Mission Story - solucja, opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 5 lutego 2021

Legenda Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz opis przejścia zadania fabularnego (Mission Story) Means, Motive and Opportunity w Dartmoor. Z naszej solucji dowiesz się m.in. jak przejąć tożsamość prywatnego detektywa, jak znaleźć wszystkie ślady i jaki przebieg może mieć finałowe spotkanie z Alexą.

Różne sposoby na zabójstwo głównego celu misji w Dartmoor - Alexy Carlisle -opisaliśmy na osobnej stronie naszego poradnika.

Przejęcie tożsamości prywatnego detektywa

Zadanie to dotyczy przejęcia tożsamości prywatnego detektywa, który został wynajęty przez Alexę do zbadania okoliczności śmierci Zacharygo Carlislea - Hitman 3: Means, Motive and Opportunity - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Zadanie to dotyczy przejęcia tożsamości prywatnego detektywa, który został wynajęty przez Alexę do zbadania okoliczności śmierci Zachary'go Carlisle'a.

Prywatny detektyw na początku misji stoi przed bramą wejściową na tereny posiadłości (punkt 2 na mapie), czyli bardzo niedaleko miejsca, w którym zmagania rozpoczyna również Agent 47. Nie próbuj już teraz go atakować, bo wdałbyś się w niepotrzebną walkę ze strażnikami pilnującymi bramy.

Najlepsze miejsce do zaatakowania prywatnego detektywa i pozostania niezauważonym to zaczajenie się na niego w bocznym korytarzu z gablotami sąsiadującym z foyer (punkt 21 na mapie) - Hitman 3: Means, Motive and Opportunity - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Najlepsze miejsce do zaatakowania prywatnego detektywa i pozostania niezauważonym to zaczajenie się na niego w bocznym korytarzu z gablotami sąsiadującym z foyer (punkt 21 na mapie). Nikt nie powinien zauważyć momentu ataku i w tym samym korytarzu można bezproblemowo schować jego ciało w szafie.

Uwaga - Nie czekaj zbyt długo z przejęciem tożsamości detektywa, bo może on spotkać się z Alexą. Może to w konsekwencji doprowadzić do zawalenia zadania fabularnego.

Zbadanie sypialni Zachary'ego

Po tym jak założysz strój detektywa udaj się do foyer (punkt 16 na mapie) - Hitman 3: Means, Motive and Opportunity - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Po tym jak założysz strój detektywa udaj się do foyer (punkt 16 na mapie). Zaczekaj aż pojawi się tu Alexa Carlysle i porozmawiaj z nią. Nie próbuj już teraz jej atakować, bo w okolicy jest mnóstwo strażników.

Porozmawiaj z lokajem - Panem Fernsbym i wyrusz za nim do sypialni Zachary'ego (punkt 32 na mapie), czyli do miejsca, w którym doszło do rzekomej samobójczej śmierci Zachary'ego. To pierwsza z pięciu lokacji, które bada się w ramach śledztwa.

Do odnalezienia jest 6 śladów - Hitman 3: Means, Motive and Opportunity - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Do odnalezienia jest 6 śladów:

  1. Wyjmij aparat i zeskanuj zwłoki Zachary'ego.
  2. Użyj aparatu do zeskanowania butelki i szklanki whisky obok łóżka.
Możesz już powrócić do lokaja i porozmawiać z nim - Hitman 3: Means, Motive and Opportunity - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja
  1. Obejrzyj notatkę samobójczą (Suicide Note) leżącą na stoliku obok kominka.
  2. Sprawdź laptop Zachary'ego.
  3. Pociągnij za książkę z powyższego obrazka - doprowadzi to do odblokowania sekretnego pokoju (punkt 33 na mapie) sąsiadującego z sypialnią.
  4. W tajnym pokoju zbadaj plan piętra posiadłości (Mansion Floor Plan).

Możesz już powrócić do lokaja i porozmawiać z nim. Otrzymasz zadanie przesłuchania podejrzanych w sprawie śmierci Zachary'ego oraz odnalezienia kolejnych śladów. Jest to opcjonalne i jeśli chcesz możesz od razu zażyczyć sobie audiencji z Alexą.

Przepytanie podejrzanych

Agent 47 może przepytać cztery postacie - Hitman 3: Means, Motive and Opportunity - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Agent 47 może przepytać cztery postacie. W trakcie tych spotkań nie wybiera się opcji dialogowych. Każdej z postaci zadawaj po prostu wszystkie możliwe pytania - na temat alibi, Zachary'ego oraz ewentualnych dodatkowych informacji pomocnych w śledztwie.

  1. Gregory Carlisle siedzi na sofie w salonie (punkt 20 na mapie)
  2. Edward Carlisle gra na fortepianie w jadalni i musisz zaczekać aż zakończy grę (punkt 24 na mapie)
  3. Rebecca Carlisle podróżuje pomiędzy salonem i pokojem z trofeami (punkt 19 na mapie)
  4. Emma Carlisle przebywa w salonie
  5. Patrick Carlisle gra w bilarda w bibliotece (punkt 17 na mapie)

Odnalezienie wszystkich śladów

Możesz teraz dodatkowo zbadać cztery kolejne pomieszczenia - Hitman 3: Means, Motive and Opportunity - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Możesz teraz dodatkowo zbadać cztery kolejne pomieszczenia. Jest to wymagane do zaliczenia śledztwa w 100%. Pokoje możesz oczywiście przeszukiwać w dowolnej kolejności.

Jako pierwsze najlepiej jest przeszukać biuro Pana Fernsby'ego (punkt 22 na mapie). Jest ono zamknięte, ale możesz skorzystać z jednego z łomów odnalezionych na terenie posiadłości (np. w punkcie 15 na mapie). W biurze lokaja do odnalezienia są 3 ślady:

  1. Lista Fernsby'ego (Mr. Fernsby's List) - leży na biurku.
  2. Słoiczek ze śmiertelną trucizną (Lethal Poison Pill Jar) przy oknie.
  3. Podpalony dziennik Zachary'ego (Zachary's Half-Burnt Diary) leżący w palenisku (powyższy obrazek).

Dodatkowo zabierz główny klucz (Mansion Master Key), którego można używać do otwierania wszystkich drzwi w budynku posiadłości.

Drugie miejsce do zbadania to pokój Rebecci na poziomie 1 (punkt 29 na mapie) - Hitman 3: Means, Motive and Opportunity - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Drugie miejsce do zbadania to pokój Rebecci na poziomie 1 (punkt 29 na mapie). Do otwarcia pomieszczenia użyj głównego klucza z biura lokaja. Do odnalezienia są 2 ślady:

  1. Zbadaj laptop Rebecci.
  2. Użyj aparatu żeby zeskanować notatnik Rebecci (Rebecca's Notebook).
Trzecie miejsce do zbadania to pokój Emmy i Gregoryego na poziomie 1 (punkt 28 na mapie) - Hitman 3: Means, Motive and Opportunity - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Trzecie miejsce do zbadania to pokój Emmy i Gregory'ego na poziomie 1 (punkt 28 na mapie). Ponownie pomóż sobie głównym kluczem, choć do pomieszczenia można się też dostać od strony balkonu. Do znalezienia są 4 ślady:

  1. Użyj aparatu żeby zeskanować obcasy.
  2. Zabierz brelok od kluczy do szklarni (Greenhouse Key Chain) ukryty obok walizek (powyższy obrazek). Nie zawiera on klucza do szklarni, ale to mimo wszystko ważne odkrycie.
  3. Podnieś laskę do chodzenia (Walking Cane).
  4. Obejrzyj list od matki Emmy (Letter from Emma's Mother) leżący na szafce nocnej.
Czwarte miejsce do zbadania to szklarnia (Greenhouse) znajdująca się na tyłach ogrodów za posiadłością (punkt 10 na mapie) - Hitman 3: Means, Motive and Opportunity - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Czwarte miejsce do zbadania to szklarnia (Greenhouse) znajdująca się na tyłach ogrodów za posiadłością (punkt 10 na mapie). Szklarnia jest zamknięta, ale możesz użyć łomu odnalezionego na jej tyłach. Zadbaj jedynie o to żeby nie zostać zauważonym podczas wyłamywania drzwi i koniecznie skradaj się podczas badania wnętrza szklarni. Możesz tu odnaleźć 2 ślady:

  1. Obejrzyj urządzenie do destylacji (Distillation Kit)
  2. Użyj aparatu żeby zeskanować książkę na temat trucizn (Poison Dosage Table - powyższy obrazek).
Na terenie posiadłości jest jeszcze jedno całkowicie opcjonalne miejsce do zbadania, które mimo wszystko powiązane jest ze śledztwem - Hitman 3: Means, Motive and Opportunity - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Na terenie posiadłości jest jeszcze jedno całkowicie opcjonalne miejsce do zbadania, które mimo wszystko powiązane jest ze śledztwem. Jest to sekretny pokój obok biblioteki na poziomie 1 (punkt 27 na mapie). Można się tam dostać wyłącznie z pomocą laski do chodzenia zabranej z pokoju Emmy i Gregory'ego - trzeba ją umieścić w tajemniczym przełączniku.

W sekretnym pokoju możesz znaleźć zagubiony list Montgomery'ego (Montgomery's Long Lost Letter), z którego możesz się dowiedzieć więcej o Alexie i Zacharym (obejrzyj go w inwentarzu).

Finałowe spotkanie z Alexą

Musisz ponownie spotkać się z lokajem i możesz tego dokonać przy pierwszej możliwej okazji lub dopiero po przeprowadzeniu całego śledztwa i odnalezieniu 100% śladów - Hitman 3: Means, Motive and Opportunity - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Musisz ponownie spotkać się z lokajem i możesz tego dokonać przy pierwszej możliwej okazji lub dopiero po przeprowadzeniu całego śledztwa i odnalezieniu 100% śladów. Wyruszycie razem do biura Alexy Carlisle na poziomie 2 (punkt 37 na mapie).

Usiądź na fotelu. Jeśli dokładnie przeprowadziłeś śledztwo to możesz postawić jedną z trzech tez:

  1. Zachary popełnił samobójstwo.
  2. Pan Fernsby (lokaj) zamordował Zachary'ego.
  3. Emma zamordowała Zachary'ego - to ona jest mordercą.

Uwaga - Warto powtórzyć spotkanie z Alexą jeszcze 2 razy, gdyż z każdym z dostępnych rezultatów śledztwa powiązane jest osobne wyzwanie.

Niezależnie od wyniku śledztwa Alexa poprosi cię o wybór nagrody - Hitman 3: Means, Motive and Opportunity - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Niezależnie od wyniku śledztwa Alexa poprosi cię o wybór nagrody. Warto poprosić ją o akta Arthura Edwardsa (Case File) powiązane z drugim obowiązkowym celem misji. Agent 47 nieoficjalnie wyjawi w ten sposób swoją tożsamość, ale Alexa powinna mimo wszystkim przekazać akta. Możesz zabrać dokumenty z otwartego przez Alexę sejfu. Kobieta po wszystkim wyjdzie na balkon i popełni samobójstwo (zostanie ono zakwalifikowane jako nieszczęśliwy wypadek, a więc nie stracisz potencjalnej rangi Cichego Zabójcy).

Jeżeli poprosisz o standardową zapłatę, to nie wyjawisz swojej tożsamości. Alexa również wyjdzie na balkon i można ją popchnąć. Niestety wymagane będzie zdobycie akt we własnym zakresie.