Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Berlin - Ważne lokacje
Hitman 3 - Berlin - Ważne lokacje
Klucz do wieży radiowej. Możesz go użyć do odblokowania południowej wieży (punkt 4 na mapie). Przy drodze jest rower, którego można użyć do opuszczenia terenu misji.
Strażnicy. Pilnują przejścia do północnego obszaru niedostępnego dla gości klubu. Możesz przeskoczyć przez mur na wschód od nich lub ominąć ich podczas używania odpoewiedniego przebrania. Możesz łatwo odwrócić uwagę strażnika rzuconym obiektem i zdobyć przebranie ochroniarza klubu.
Łom. Przydaje się on do otwierania drzwi. Możesz go łatwo zdobyć nawet przez przebrania (po ominięciu strażników z południowego posterunku - punkt 10 na mapie).
Dźwig i Agent Thames. Możesz użyć dźwigu do zamordowania Agenta Thamesa w wypadku, ale musisz mieć ogniwo Fuse Cell (jest w okolicznym śmietniku - punkt 16 na mapie). Uruchom dźwig, wejdź po drabinie do kabiny operatora i zrzuć duży ładunek gdy będzie pod nim stał Thames.
Przejście do tylnego wejścia. Jeśli nie masz przebrania to możesz przekraść się korzystając z krzaków. W śmietniku znajdziesz ogniwo Fuse Cell do zasilenia dźwigu (punkt 15 na mapie).
Tylne wejście. Możesz otworzyć pojemnik skutera i zabrać/zatruć jedzenie - najlepiej tego dokonać po założeniu przebrania dostawcy żywności (punkt 23 na mapie). Zadzwoń do drzwi garażu żeby odblokować wejście i przekazać zatrute jedzenie motocykliście. Nad tylnymi drzwiami do klubu jest kamera. Wschodnie drzwi są zamknięte, ale możesz przeskoczyć przez mur. Możesz tu rozpocząć wspinaczkę na dach klubu (punkt 34 na mapie). Bramę garażową możesz otworzyć od środka.
Czerwona toaleta. Możesz znaleźć na zewnątrz budynku deski, które można wyrwać z użyciem łomu - pozwoli ci to przekraść się do wnętrza klubu. Toalety są zamknięte - najlepiej otwierać je z użyciem odpowiedniego klucza. Możesz wdrapać się po rynnie z zewnątrz na dach toalet i dostać się do rusztowania w klubie. W pomieszczeniu na południe od toalet jest trutka na szczury.
Skrót - Drzwi do piwnicy budynku motocyklistów. Są one domyślnie zamknięte i nie możesz ich otworzyć nawet jeśli masz wytrych / łom. Musisz dotrzeć do drzwi od strony piwnicy budynku motocyklistów i na stałe je odblokować.
Klatka schodowa klubu. Możesz dotrzeć do niej od strony głównego sali klubu lub od strony baru Chill Out (wymagane otwarcie zamkniętych drzwi). Pozwala ona podróżować pomiędzy różnymi piętrami, w tym także dotrzeć do niedostępnych obszarów na poziomach -1 i -2. Miejsca tego pilnuje strażnik, ale możesz odwrócić uwagę rzuconym obiektem.
Dostawca żywności i właz do kanałów. Możesz przejąć jego tożsamość i z jego pomocą dostarczyć (zatruty) posiłek motocyklistom (punkt 17 na mapie). Znajdziesz tu trutkę na szczury oraz zejście do kanałów (wymagany łom), którego można użyć do opuszczenia terenu misji. Możesz wdrapać się / przejść przez kontener żeby dotrzeć w pobliże baru Juice (punkt 26 na mapie).
Toalety toi toi. Mogą tu dotrzeć zatrute okoliczne osoby - przede wszystkim Agent Davenport (punkt 20 na mapie).
Pokój motocyklistów. Jeżeli dostarczyłeś motocyklistom zatrute jedzenie (punkt 17 na mapie) to możesz otruć Agenta Lowenthala. Pójdzie on do toalety gdzie można go utopić. W toalecie jest nieużywane przebranie motocyklisty, a w pokoju klucze do motocykla. W korytarzu obok tego pokoju jest kamera.
Bar Juice. Możesz zdobyć strój barmana i odesłać barmana obsługującego gości, a następnie otruć Agenta Swana. Boczne przejście jest pilnowane przez motocyklistów i jest tam też kamera - możesz przejść dalej pokazując bilet do baru Juice (zdobyty np. w punkcie 20 na mapie) lub korzystając z przebrania motocyklisty.
Wejście do garażu. To jedno z dwóch głównych wejść do budynku motocyklistów. Możesz tu dotrzeć przechodząc przez kontener od strony dostawcy żywności (23 na mapie) lub pokazując motocyklistom bilet / używając przebrania motocyklisty (26 na mapie).
Rura i rusztowanie. Jest tu ogniwo Fuse Cell. W okolicy tej znajdziesz alternatywne zejście na niższy poziom klubu (po rurze). W pobliżu jest też rusztowanie - przejście na dach toalet, klucz francuski i torba cegieł do zrzucenia. Możesz tu opuścić drabinę od strony dachu (punkt 33 na mapie) i odblokować skrót - szybsze przejście na dach klubu.
Dach klubu. Patroluje go Agent Green i jest tu też 2 zwykłych wartowników. Możesz skorzystać z otworu w dachu żeby dotrzeć na balkonik ze skrótem (punkt 33 na mapie). Jest tu torba cegieł, które można zrzucić na Agenta Davenporta (punkt 20 na mapie).
Drabina i schody. Możesz skorzystać z głównej klatki schodowej klubu oraz ze schodów prowadzących na pomost łączący klub z budynkiem motocyklistów (punkt 35 na mapie). Drabina pozwala zejść do obszaru na tyłach klubu (punkt 17 na mapie). Możesz sabotować skrzynkę z bezpiecznikami na dachu i łatwo zaatakować zwykłego strażnika oraz Agenta Greena.
Pomost. Możesz go użyć do podróżowania pomiędzy budynkiem klubu oraz budynkiem motocyklistów. Przejście nie jest pilnowane. Znajdziesz tu torbę cegieł nadających się do zrzucenia. Możesz w ten sposób spróbować zabić Agenta Thames (punkty 15-16 na mapie).
Parter budynku motocyklistów. Są tu trutka na szczury i kamera. Znajdziesz też schody na poziom 1. Możesz uaktywnić wózek widłowy i łatwo zdobyć przebranie motocyklisty.
Garaż. Pojawiają się tu okazje do zabicia Agenta Lowenthala w wypadku - możesz przebić śrubokrętem beczkę oraz przebić beczkę na wodę i załączyć ładowarkę akumulatorów. Znajdziesz tu ogniwo Fuse Cell. W północnej części garażu jest motocykl - możesz go użyć do opuszczenia misji (wymagane kluczyki z punktu 25 na mapie).
Piec i pokój pakowania narkotyków. W piecu można skutecznie pozbyć się ciała. W pokoju znajdziesz cegłę kokainy (powiązana z jednym z wyzwań).
Dach budynku motocyklistów. Trzy różne schody prowadzą w to miejsce. Nie ma tu żadnych przeciwników, ale możesz mieć dobry widok na cały klub.
Miecz Scrap Sword. Znajdziesz go pomiędzy barem Juice i kanałami. Jest on powiązany z dwoma wyzwaniami (odnalezienie miecza i zabicie dowolnego agenta ICA z użyciem miecza).
Powiększ mapę

Hitman 3: Berlin - Najlepsze przebrania Hitman 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 29 stycznia 2021

Legenda Hitman 3 - Berlin - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajduje się lista najlepszych przebrań do zdobycia w Berlinie, w misji Apex Predator. Skorzystanie z wymienionych na stronie strojów może ci pomóc w eksplorowaniu dwóch głównych budynków oraz w zbliżaniu się do celów misji.

Praktyczna porada - Każdy z maksymalnie 11 agentów ICA przebywających na mapie jest w stanie rozpoznać Agenta 47 nawet w przebraniu i to niezależnie od jego rodzaju. Nie oznacza to jednak, że stroje są bezużyteczne w tej misji, gdyż dzięki nim unikniesz kolejnych wrogów, dotrzesz do strzeżonych lokacji i przygotujesz się do zabójstw.

Pracownik ochrony (Club Security)

Założenie stroju ochroniarza może ci pozwolić swobodnie podróżować wokół budynku klubu oraz po większości jego pomieszczeń - Hitman 3: Berlin - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Założenie stroju ochroniarza może ci pozwolić swobodnie podróżować wokół budynku klubu oraz po większości jego pomieszczeń. Chcąc uzyskać swobodny dostęp do najpilniejszych strzeżonych lokacji, a także do budynku motocyklistów z północnej części mapy, będziesz musiał podmienić to przebranie na strój motocyklisty.

Przebranie pracownika ochrony możesz pozyskać niedługo po rozpoczęciu misji - Hitman 3: Berlin - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Przebranie pracownika ochrony możesz pozyskać niedługo po rozpoczęciu misji. Możesz zainteresować się np. posterunkiem na zachód od klubu (punkt 10 na mapie). Użycie dowolnego przedmiotu do rzucania pozwoli ci odciągnąć jednego ze strażników w ustronne miejsce.

Barman (Bartender)

Przebranie barmana może być dobrym wyborem pod kątem wtapiania się w otoczenie we wszystkich lokacjach na mapie, w których znajdują się bary - Hitman 3: Berlin - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Przebranie barmana może być dobrym wyborem pod kątem "wtapiania się w otoczenie" we wszystkich lokacjach na mapie, w których znajdują się bary. Główną zachętą jest jednak w tym przypadku możliwość korzystania z tego stroju do zatruwania drinków. Pozwoli ci to zatruć co najmniej dwóch różnych agentów ICA bez ryzyka wykrycia.

Na mapie możesz znaleźć nieużywany strój barmana - Hitman 3: Berlin - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Na mapie możesz znaleźć nieużywany strój barmana. Znajduje się on w małym budynku na tyłach baru Chill Out (punkt 20 na mapie), czyli na wschód od głównego budynku klubu.

Po tym jak zdobędziesz co najmniej 6 poziom mistrzostwa w Berlinie możesz też od razu rozpocząć misję w przebraniu barmana.

Motocyklista (Biker)

Przebranie motocyklisty jest najlepszym spośród tych w Berlinie - Hitman 3: Berlin - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Przebranie motocyklisty jest najlepszym spośród tych w Berlinie. Pozwoli ci ono przebywać w najpilniej strzeżonych lokacjach na mapie - w północnym budynku okupowanym przez motocyklistów oraz w pomieszczeniach na poziomie -2 klubu Holle, które mają zamki elektroniczne i wymagają dysponowania kartą magnetyczną (lub urządzeniem do hakowania zamków).

Na mapie znajduje się nieużywane przebranie motocyklisty, aczkolwiek jest ono wewnątrz ich budynku - Hitman 3: Berlin - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Na mapie znajduje się nieużywane przebranie motocyklisty, aczkolwiek jest ono wewnątrz ich budynku. Musiałbyś mianowicie dotrzeć do małej toalety sąsiadującej z pomieszczeniem do wypoczynku (punkt 25 na mapie).

Możesz też dość łatwo odebrać strój motocyklisty jednemu z przeciwników przebywających wewnątrz klubu Holle - Hitman 3: Berlin - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Możesz też dość łatwo odebrać strój motocyklisty jednemu z przeciwników przebywających wewnątrz klubu Holle. Skorzystaj z północno-wschodniej klatki schodowej klubu (punkt 22 na mapie) żeby zejść na najniższy poziom -2. Korytarza obok schodów pilnuje dwóch motocyklistów (punkt 46 na mapie). Odciągnij jednego z nich obiektem do rzucania, ale uważaj na kamerę oraz na agenta Montgomery'ego, który pojawia się tu raz na kilka minut. Obok schodów jest pojemnik gdzie można łatwo schować ciało.

Przebranie motocyklisty możesz też wybrać w momencie rozpoczynania nowej misji, aczkolwiek stanie się ono dostępne dopiero po osiągnięciu 18 poziomu mistrzostwa w Berlinie - Hitman 3: Berlin - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Przebranie motocyklisty możesz też wybrać w momencie rozpoczynania nowej misji, aczkolwiek stanie się ono dostępne dopiero po osiągnięciu 18 poziomu mistrzostwa w Berlinie.

Diler narkotykowy (Drug Dealer)

Przebranie to można potraktować bardziej jako ciekawostkę, niż jako użyteczny strój, choć ma ono swoje unikalne zastosowanie - Agent 47 może zagadywać do różnych napotykanych NPC-ów i oferować im narkotyki na sprzedaż - Hitman 3: Berlin - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Przebranie to można potraktować bardziej jako ciekawostkę, niż jako użyteczny strój, choć ma ono swoje unikalne zastosowanie - Agent 47 może zagadywać do różnych napotykanych NPC-ów i oferować im narkotyki na sprzedaż. Jeśli dana się osoba się zgodzi, to możesz wyruszyć z nią w jakieś ustronne miejsce po to żeby ją wyeliminować i zabrać jej strój. Może ci to pozwolić pozyskać np. przebranie technika czy barmana.

Dilera możesz spotkać przed toaletami na poziomie -2, za barem (punkt 44 na mapie) - Hitman 3: Berlin - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Dilera możesz spotkać przed toaletami na poziomie -2, za barem (punkt 44 na mapie). Może on być zajęty rozmową z klientem i musisz wtedy poczekać na jej zakończenie. Zagadaj do dilera (przycisk interakcji) żeby dać mu do zrozumienia, że interesuje cię zakup narkotyków.

Musisz wyruszyć za dilerem w ustronne miejsce, które znajduje się pod schodami prowadzącymi na poziom -1 - Hitman 3: Berlin - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Musisz wyruszyć za dilerem w ustronne miejsce, które znajduje się pod schodami prowadzącymi na poziom -1. Wykorzystaj okazję, że możesz go tu wyeliminować nie dając się nikomu innemu zauważyć. Schowaj ciało dilera w pojemniku i podnieś z ziemi pigułki, które sprzedawał.