Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

SPIS TREŚCI

Hitman 3: Długość gry Hitman 3 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika znajdziesz informacje ile czasu zajmuje przejście gry Hitman 3. Przygotowaliśmy oddzielne wartości dla szybkiego przejścia gry, ukończenia wszystkich zadań fabularnych, zaliczenia każdej mapy w 100% oraz odblokowania wszystkich trofeów.

Strona w przygotowaniu. Dokładny czas gry podamy po premierze.

1 - Hitman 3: Długość gry - Hitman 3 - poradnik, solucja
  1. Hitman 3, podobnie jak dwie poprzednie części, jest typem gry, którą można stosunkowo szybko ukończyć jeśli zignoruje się staranną eksplorację map oraz różne warianty zabójstw celów misji. Nie jest to jednak rekomendowany sposób przechodzenia gry, gdyż można w ten sposób przegapić mnóstwo ciekawej zawartości.
  2. Zalecany sposób przechodzenia gry zakłada przede wszystkim zainteresowanie się zadaniami fabularnymi (Mission Stories), czyli bardziej rozbudowanymi sposobami docierania do celów misji i pozbywania się ich. Każda misja posiada kilka zadań fabularnych i mogą one dotyczyć np. otrucia danej osoby, dotarcia do niej w unikalnym przebraniu czy pozbycia się jej w sprytnie zaaranżowanym wypadku.
  3. Podstawowa zawartość gry Hitman 3 obejmuje pięć dużych lokacji oraz jedną mniejszą. Każda misja / lokacja w Hitman 3 posiada również co najmniej kilkadziesiąt wyzwań. Mogą one dotyczyć m.in. mniej rozbudowanych wariantów zabójstw, odkrywania ciekawych lokacji i easter eggów na mapie, kompletowania przebrań czy odnajdywania przedmiotów fabularnych. Zajmowanie się wyzwaniami pozwala awansować na kolejne poziomy mistrzostwa każdej z lokacji i odblokowywać powiązane z tym prezenty (np. trofea, nowe przebrania i miejsca startu, czy unikalny ekwipunek).
  4. W Hitman 3 jest również duża motywacja do kończenia misji na specjalnych zasadach. Mowa tu przede wszystkim o zdobyciu rangi Cichego Zabójcy (Silent Assassin) przyznawanej za zaliczenie misji pozostając niezauważonym i eliminując tylko cel/cele misji. Są też jeszcze trudniejsze warianty dotyczące np. grania na najwyższym poziomie trudności czy ukończenia kontraktu pozostając cały czas w garniturze.