Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghost of Tsushima: Gra na flecie - jakie ma zastosowania? Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2020

Na tej stronie poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz wszystkie informacje na temat gry na flecie, czyli na instrumencie muzycznym będącym na wyposażeniu Jina od samego początku gry. Dowiesz się jak zagrać na flecie, jak odblokowywać nowe melodie i jakie praktyczne zastosowania ma gra na wspomnianym instrumencie.

Jin może zagrać na flecie jeśli wykonasz palcem gest w lewo na panelu dotykowym pada - Ghost of Tsushima: Gra na flecie - jakie ma zastosowania? - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Jin może zagrać na flecie jeśli wykonasz palcem gest w lewo na panelu dotykowym pada. Czynność ta jest dostępna od samego początku gry, ale nie zawsze jest dostępna. Może ona być tymczasowo zablokowana np. jeśli zaliczasz ważną część zadania czy jeśli jesteś atakowany przez przeciwników.

Głównym celem zagrania na flecie jest możliwość zmiany aktualnej pogody - Ghost of Tsushima: Gra na flecie - jakie ma zastosowania? - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Głównym celem zagrania na flecie jest możliwość zmiany aktualnej pogody. Nastąpi to tylko jeśli Jin zagrał melodię do końca i nie przerwałeś mu tej czynności. Niestety gra na flecie nie jest w stanie przepędzić burzy.

Innym ciekawym zastosowaniem dla tej funkcji jest możliwość zagrania na flecie przy grobie przyjaciela w dalszej części kampanii. Jest to nagradzane jednym z trofeów.

W menu wyposażenia Jina możesz wybrać flet, co doprowadzi to otwarcia okna wyboru melodii - Ghost of Tsushima: Gra na flecie - jakie ma zastosowania? - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

W menu wyposażenia Jina możesz wybrać flet, co doprowadzi to otwarcia okna wyboru melodii. W grze dostępne są cztery melodie, przy czym główny bohater początkowo może zagrać tylko pierwszą z listy.

Każda melodia może zmienić pogodę na pożądaną:

  1. Pierwsza melodia "ustawia" ładną pogodę.
  2. Druga melodia przywołuje burzę.
  3. Trzecia metoda doprowadza do pojawienia się mgły.
  4. Czwarta metoda dotyczy pojawienia się opadów na deszczu.

Niestety gra na flecie nie jest w stanie przepędzić burzy, która pojawiła się jeszcze przed skorzystaniem z tego instrumentu.

W celu odblokowywania kolejnych melodii musisz odnajdywać klatki ze śpiewającymi świerszczami (Singing Crickets) - Ghost of Tsushima: Gra na flecie - jakie ma zastosowania? - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

W celu odblokowywania kolejnych melodii musisz odnajdywać klatki ze śpiewającymi świerszczami (Singing Crickets). Jest to jedna z odmian znajdziek / sekretów w grze i możesz je odnajdywać w różnych miejscach w świecie gry, m.in. na cmentarzach oraz w sojuszniczych i wrogich obozowiskach.

Gra udostępni nową melodię raz każdorazowo po odnalezieniu kilku nowych klatek. Nowe utwory nie różnią się głównym zastosowaniem, czyli możliwością zmiany warunków pogodowych.