Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghost of Tsushima: Kodeks wojownika (The Warrior's Code) solucja, opis przejścia Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz szczegółowy opis przejścia głównego zadania Kodeks wojownika. Quest ten dotyczy odblokowania opcji ataków skrytobójczych. Z naszej solucji dowiesz się jak przeprowadzić zwiad mongolskiego obozu, jak zakraść się do wrogiego fortu, jak eliminować po cichu Mongołów oraz gdzie więziony jest Taka.

Dotrzyj do mongolskiego obozu więziennego

To jeden z 2 głównych questów, którymi możesz zająć się po ukończeniu prologu kampanii - Ghost of Tsushima: Kodeks wojownika (The Warriors Code) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

To jeden z 2 głównych questów, którymi możesz zająć się po ukończeniu prologu kampanii. Musisz spotkać się z Yuną w pobliżu wioski rybackiej. Wsiądź na konia i dotrzyj do punktu widokowego sąsiadującego z obozem więziennym.

Ustaw się w oznaczonym przez grę miejscu i wciśniJ R2 żeby rozpocząć zwiad. Musisz poruszać lewą gałką analogową i wykorzystywać pojawiające się półokręgi do odkrywania interaktywnych obszarów. Wciskaj X i wysłuchuj komentarza.

Znajdź dziurę obok bramy fortu

Po zapadnięciu zmroku wyrusz w stronę wrogiego fortu - Ghost of Tsushima: Kodeks wojownika (The Warriors Code) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Po zapadnięciu zmroku wyrusz w stronę wrogiego fortu. Przeciśnij się przez dziurę w płocie. Zakradnij się od tyłu do pierwszego Mongoła i wciśnij Kwadrat żeby wykonać na nim atak z zaskoczenia.

Flashback - samouczek ze skrytobójstwa i tropienia

Po tym jak zabijesz pierwszego Mongoła załączy się nowy flashback i ponownie będziesz grał jako młody Jin trenujący pod czujnym okiem Lorda Shimury - Ghost of Tsushima: Kodeks wojownika (The Warriors Code) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Po tym jak zabijesz pierwszego Mongoła załączy się nowy flashback i ponownie będziesz grał jako młody Jin trenujący pod czujnym okiem Lorda Shimury. Główna część tego samouczka to podstawy tropienia. Musisz odnajdywać na ziemi ślady zwierząt i podążać za nimi. Jest to prostsze, niż by się wydawało - po prostu nie schodź z małej ścieżki otoczonej trawą. Dotrzyj do zwłok niedźwiedzia i obejrzyj je. Zainicjuje to atak wrogiego skrytobójcy, ale nie musisz w żaden sposób na niego zareagować.

Znajdź Takę

Po raz pierwszy możesz skorzystać ze skupionego słyszenia (Focused Hearing), które aktywuje się wciśnięciem panelu dotykowego - Ghost of Tsushima: Kodeks wojownika (The Warriors Code) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Po raz pierwszy możesz skorzystać ze skupionego słyszenia (Focused Hearing), które aktywuje się wciśnięciem panelu dotykowego. Tryb ten skanuje okolicę w poszukiwaniu przeciwników. Może ci to ułatwić omijanie ich lub zachodzenie ich od tyłu z zamiarem odpalania cichych egzekucji. Warto dodać, że w dalszej części gry możesz kupić umiejętności zwiększające skuteczność skupionego słyszenia.

Fort jest lokacją ze stosunkowo niewielką liczbą wrogów - Ghost of Tsushima: Kodeks wojownika (The Warriors Code) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Fort jest lokacją ze stosunkowo niewielką liczbą wrogów. Polegając na skupionym słyszeniu możesz łatwo zachodzić ich wszystkich od tyłu i po cichu zabijać. Opcjonalnie polecamy też rozglądać się po obozie za lootem i znajdźkami.

Taka więziony jest w klatce z powyższego obrazka (opcjonalnie możesz też otworzyć i przeszukać inne klatki) - Ghost of Tsushima: Kodeks wojownika (The Warriors Code) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Taka więziony jest w klatce z powyższego obrazka (opcjonalnie możesz też otworzyć i przeszukać inne klatki).

Po uwolnieniu Taki powróć do dziury w płocie żeby wydostać się z fortu. Oddal się od wrogiej lokacji i obejrzyj scenki przerywnikowe kończące quest.

Nagrody za ukończenie misji: Zwiększenie legendy (xp) - większa premia, odblokowanie mechanik skrytobójstwa, odblokowanie Skupionego słyszenia, odblokowanie głównego zadania Pokonany kowal.