Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima: Klątwa Uchitsunego (The Curse of Uchitsune) solucja Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz solucję do zadania Klątwa Uchitsunego (The Curse of Uchitsune).

Jak odblokować: Rozmowa z mężczyzną w Hiyoshi (Hiyoshi Springs) - Ghost of Tsushima: Klątwa Uchitsunego (The Curse of Uchitsune) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Jak odblokować: Rozmowa z mężczyzną w Hiyoshi (Hiyoshi Springs).

Gdzie zacząć: W Hiyoshi (Hiyoshi Springs).

Twoim pierwszym zadaniem będzie znalezienie terenu z niebieskimi kwiatami - Ghost of Tsushima: Klątwa Uchitsunego (The Curse of Uchitsune) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Twoim pierwszym zadaniem będzie znalezienie terenu z niebieskimi kwiatami.

1 - Ghost of Tsushima: Klątwa Uchitsunego (The Curse of Uchitsune) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry
Na górze pokrytej niebieskimi kwiatami jest mała wnęka - Ghost of Tsushima: Klątwa Uchitsunego (The Curse of Uchitsune) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Na górze pokrytej niebieskimi kwiatami jest mała wnęka. Przeciśnij się przez nią, a dostaniesz się do jaskini. W niej zdobędziesz pierwszą mapę.

Miejsce, do którego musisz dotrzeć znajduje w północnej części Wybrzeża Isonade (Isonade Coast) - Ghost of Tsushima: Klątwa Uchitsunego (The Curse of Uchitsune) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Miejsce, do którego musisz dotrzeć znajduje w północnej części Wybrzeża Isonade (Isonade Coast).

Aby się tam dostać musisz zjechać wzdłuż góry - Ghost of Tsushima: Klątwa Uchitsunego (The Curse of Uchitsune) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Aby się tam dostać musisz zjechać wzdłuż góry. Cała droga pokryta jest kwiatami, więc nie powinna sprawić Ci problemu.

2 - Ghost of Tsushima: Klątwa Uchitsunego (The Curse of Uchitsune) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry
Do ostatniej lokacji najłatwiej trafić - Ghost of Tsushima: Klątwa Uchitsunego (The Curse of Uchitsune) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Do ostatniej lokacji najłatwiej trafić. Zobaczysz ją z prowizorycznego obozu znajdującego się we wskazanej okolicy. To już ostatni teren, który musisz odkryć.

Na miejscu czeka Cię walka z Teng Demon, który zaatakuje Cię, gdy tylko się przebudzisz - Ghost of Tsushima: Klątwa Uchitsunego (The Curse of Uchitsune) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Na miejscu czeka Cię walka z Teng Demon, który zaatakuje Cię, gdy tylko się przebudzisz.

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak wygląda walka z Tengu Demon oraz jak się do niej przygotować zajrzyj do rozdziału poświęconego bossom.

Nagrody:

  1. Zwiększenie legendy - średnia premia;
  2. Długi łuk;
  3. Wybuchowa strzała.