Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima: Legenda Tadayoriego (The Legend of Tadayori) solucja Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz solucję do zadania Legenda Tadayoriego (The Legend of Tadayori).

Jak odblokować: Rozmowa z mężczyzną w obozie w Lesie Kashine (Kashine Forest) - Ghost of Tsushima: Legenda Tadayoriego (The Legend of Tadayori) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Jak odblokować: Rozmowa z mężczyzną w obozie w Lesie Kashine (Kashine Forest).

Gdzie zacząć: W północnej części Szemrzącego Zakątka (Rustling Bend) - Ghost of Tsushima: Legenda Tadayoriego (The Legend of Tadayori) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Gdzie zacząć: W północnej części Szemrzącego Zakątka (Rustling Bend).

Twoim pierwszym zadaniem będzie znalezienie góry pokrytej chryzantemami - Ghost of Tsushima: Legenda Tadayoriego (The Legend of Tadayori) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Twoim pierwszym zadaniem będzie znalezienie góry pokrytej chryzantemami. Jest ona bardzo widoczna, nawet w nocy.

Po wejściu na szczyt góry znajdziesz mapę - Ghost of Tsushima: Legenda Tadayoriego (The Legend of Tadayori) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Po wejściu na szczyt góry znajdziesz mapę. Zaprowadzi Cię ona do drugiej lokacji.

Miejsce, do którego musisz dotrzeć znajduje się w górach - Ghost of Tsushima: Legenda Tadayoriego (The Legend of Tadayori) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Miejsce, do którego musisz dotrzeć znajduje się w górach. W północnej części Pastwiska Hourena (Houren's Pasture).

Na miejscu czeka Cię walka z kobietą, która nie uwierzy w Twoje dobre intencje - Ghost of Tsushima: Legenda Tadayoriego (The Legend of Tadayori) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Na miejscu czeka Cię walka z kobietą, która nie uwierzy w Twoje dobre intencje.

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak wygląda walka z Keade oraz jak się do niej przygotować zajrzyj do rozdziału poświęconego bossom.

Ostatnią częścią Twojego zadanie jest przejażdżka na południową część mapy i uratowanie mężczyzny - Ghost of Tsushima: Legenda Tadayoriego (The Legend of Tadayori) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ostatnią częścią Twojego zadanie jest przejażdżka na południową część mapy i uratowanie mężczyzny. Na miejscu czeka Cię długa walka z Mongołami. Staraj się nie odsuwać od poszkodowanego. Niektórzy przeciwnicy będą skupieni jedynie na nim i na jak najszybszym pozbawieniu go życia. Odciągaj ich uwagę i eliminuj ich jak najszybciej, aby nie stracić postępu zadania.

Nagrody:

  1. Zwiększenie legendy - średnia premia;
  2. Zbroja Tadayoriego.