Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Final Fantasy VII Remake Intermission: Find That Materia - solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 25 czerwca 2021

Na tej stronie poradnika do gry Final Fantasy VII Remake Intermission znajdziecie dokładny opis przejścia głównej misji fabularnej Find That Materia.

Yuffie i Sononowi udało się przetrwać zasadzkę, którą zastawiła na nich Scarlet. Pora rozejrzeć się po wielopoziomowym budynku Advanced Weaponry i poszukać Ultimate Materia.

Steal the Ultimate Materia

Po wejściu na poziom B15 Advanced Weaponry: Production zostaniecie zaatakowani przed dwie jednostki Shock Trooper - Final Fantasy VII Remake Intermission: Find That Materia - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po wejściu na poziom B15 Advanced Weaponry: Production zostaniecie zaatakowani przed dwie jednostki Shock Trooper. Przeciwnicy dysponują mocnymi atakami fizycznymi, które można blokować i są bardzo podatni na Fire (zaklęcia Fire/Fira).

Przejdźcie na drugą stronę tego pomieszczenia i skorzystajcie z komputera, aby włączyć zasilanie - Final Fantasy VII Remake Intermission: Find That Materia - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Przejdźcie na drugą stronę tego pomieszczenia i skorzystajcie z komputera, aby włączyć zasilanie. Następnie podejdźcie do urządzenia widocznego na powyższym obrazku i zabierzcie Cannonball Materia.

The Scent of Materia

Droga na poziom B14 Advanced Weaponry: Maintenance prowadzi przez rurę widoczną na powyższym obrazku - Final Fantasy VII Remake Intermission: Find That Materia - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Droga na poziom B14 Advanced Weaponry: Maintenance prowadzi przez rurę widoczną na powyższym obrazku. Wespnijcie się po drabinkach na wyższe piętro, a następnie przejdźcie po kładce do korytarza po drugiej stronie.

Po wejściu do następnego pomieszczenia zostaniecie zaatakowani przez kilku 3-C SOLDIER Operator - Final Fantasy VII Remake Intermission: Find That Materia - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po wejściu do następnego pomieszczenia zostaniecie zaatakowani przez kilku 3-C SOLDIER Operator. To bardzo mocni i niezwykle zwinni przeciwnicy, którzy agresywnie atakują bronią białą i wyprowadzają różne kombinacje ciosów, ale również korzystają z magii: Thundara, Blizzara, Sleep. Należy tutaj zaznaczyć fakt, że ich największą słabością jest podatność na Fire, więc w trakcie walki warto skorzystać z zaklęć Fire/Fira.

Szybkie kombinacyjne ataki wręcz mogą w mgnieniu oka zapełnić u żołnierzy pasek Stagger.

Nieco dalej będziecie musieli stanąć do walki z kolejnym wymagającym i wytrzymałym przeciwnikiem Armored Magitrooper, który jest odporny na magię i może używać potężnych ataków laserowych - Final Fantasy VII Remake Intermission: Find That Materia - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Nieco dalej będziecie musieli stanąć do walki z kolejnym wymagającym i wytrzymałym przeciwnikiem Armored Magitrooper, który jest odporny na magię i może używać potężnych ataków laserowych. Uwaga na samo destrukcyjny atak, który odbierze Waszym bohaterom nawet 50% zdrowia. Gdy pancerz zostanie zniszczony, do walki wkroczy Enhanced Magitrooper, który jest wprawdzie bardzo zwinny, ale podatny na Fire.

Atak wyprowadzany z klatki piersiowej wyrządza bardzo duże obrażenia, ale odsłania rdzeń, który można ukraść korzystając z Materii Steal.

Podbiegnijcie do drugiego komputera i włączcie zasilanie, aby umożliwić sobie wejście na wyższe piętro kompleksu - Final Fantasy VII Remake Intermission: Find That Materia - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Podbiegnijcie do drugiego komputera i włączcie zasilanie, aby umożliwić sobie wejście na wyższe piętro kompleksu.

Włączenie zasilania w tym sektorze spowoduje otwarcie drzwi, które znajdują się naprzeciwko komputera, co umożliwi Wam wzięcie udziału w Minigrze Shinra Box Buster. Zasady tej gry są bardzo podobne do Whack-A-Box znanej z FF7 Remake - należy zniszczyć jak najwięcej skrzynek, aby otrzymać jak najwięcej punktów. Pomarańczowe skrzynki są podatne na ataki fizyczne, niebieskie skrzynki są podatne na magię i Ninjutsu, czerwone wydłużają czas, a białe są znacznie bardziej wytrzymałe od innych. Do zdobycia są m.in. ATB Assist Materia, ATB Boost Materia, ATB Stagger Materia, Magnify Materia.

Wejście na poziom B13 Advanced Weaponry: Development prowadzi przez rurę po prawej stronie - Final Fantasy VII Remake Intermission: Find That Materia - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Wejście na poziom B13 Advanced Weaponry: Development prowadzi przez rurę po prawej stronie. Wespnijcie się po drabinkach na wyższe piętro.

The Hunt Continues

Ustawcie się w taki sposób, aby Yuffie mogła trafić shurikenem w zaczep utrzymujący ciężkie metalowe filary i przejdźcie do dalszej części tej lokacji - Final Fantasy VII Remake Intermission: Find That Materia - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Ustawcie się w taki sposób, aby Yuffie mogła trafić shurikenem w zaczep utrzymujący ciężkie metalowe filary i przejdźcie do dalszej części tej lokacji.

W następnym pomieszczeniu czeka na Was komitet powitalny złożony z kilku zwykłych żołnierzy, którzy nie powinni przysporzyć Wam żadnych problemów - Final Fantasy VII Remake Intermission: Find That Materia - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W następnym pomieszczeniu czeka na Was komitet powitalny złożony z kilku zwykłych żołnierzy, którzy nie powinni przysporzyć Wam żadnych problemów. Po walce udajcie się korytarzem do pomieszczenia Materia Research Facility.

Gdy będziecie na miejscu okaże się, że musicie jeszcze przywrócić zasilanie głównego systemu - Final Fantasy VII Remake Intermission: Find That Materia - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Gdy będziecie na miejscu okaże się, że musicie jeszcze przywrócić zasilanie głównego systemu. Wyjdźcie z pomieszczenia bocznym korytarzem i uruchomcie komputer, a następnie wróćcie do pomieszczenia badań nad Materią.

Przed wyjściem warto usiąść w szkarłatnym fotelu Scarlet i zregenerować HP/MP bohaterów.

W ciasnym pomieszczeniu stoczycie walkę z aż dwoma elitarnymi jednostkami bojowymi korporacji Shinra - Final Fantasy VII Remake Intermission: Find That Materia - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W ciasnym pomieszczeniu stoczycie walkę z aż dwoma elitarnymi jednostkami bojowymi korporacji Shinra.

  1. Armored Shock Trooper: jednostka podatna na Lightning, dlatego warto użyć na niej zaklęć Thunder/Thundara;
  2. Armored Magitrooper: jednostka odporna na magię, która może używać potężnych ataków laserowych. Atak wyprowadzany z klatki piersiowej wyrządza bardzo duże obrażenia, ale odsłania rdzeń, który można ukraść korzystając z Materii Steal.