Final Fantasy VII Remake: Wavering Heart, solucja, quest Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Na poniższej stronie poradnika do Final Fantasy 7 Remake odnajdziesz opis przejścia misji pobocznej Wavering Heart, dostępnej podczas Chapter 14 - In Search of Hope.

Zadanie otrzymasz od Andrei - Final Fantasy VII Remake: Wavering Heart, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Zadanie otrzymasz od Andrei. Po krótkiej rozmowie na siłowni Jules prosi Tifę o udział w konkursie Pull Up. Twoim zadaniem jest pokonanie przeciwnika.

Ta minigra jest bardzo podobna do zadania Burning Thighs. Jednak sporą różnicą jest to, że to zadanie jest ciut trudniejsze. Zaraz jednak dokładnie wszystko wyjaśnimy, aby ułatwić Ci zadanie.

Tak jak w przypadku Burning Thighs musisz naciskać przyciski w odpowiednim tempie i odpowiedniej kolejności - Final Fantasy VII Remake: Wavering Heart, solucja, quest - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Tak jak w przypadku Burning Thighs musisz naciskać przyciski w odpowiednim tempie i odpowiedniej kolejności. Pamiętaj, aby zachować czujność i nie zniszczyć rytmu. Zwracaj uwagę na kolejność klawiszy, zmieniają się one w każdej rundzie.

Nagroda: Po wygraniu pierwszej rundy otrzymasz Way of the Fist Vol. III. Jeśli jednak ukończysz wszystkie zadania z podciąganiem musisz zdobyć wynik ponad 43.