MediEvil - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
MediEvil - poradnik do gry

MediEvil - poradnik do gry

Gra w kości Poradnik do MediEvil to kompendium wiedzy o tej odnowionej grze akcji. Na poszczególnych stronach znajdują się porady, opisy broni oraz sterowania. Największą część przewodnika stanowi dokładna solucja wszystkich poziomów.

Sir Daniel Fortesque powrócił po 21 latach na wasze konsole! Medievil (2019) to opowieść dziejąca się w krainie Gallowmere, gdzie zły czarnoksiężnik - Zarok rzucił klątwę na mieszkańców oraz wskrzesił nieumarłych. Sir Daniel Fortesque dostaje drugą szansę na pokonanie antagonisty i przede wszystkim udowodnienie swojego heroizmu wśród innych bohaterów tej krainy.

W tym tytule przyjdzie wam zwiedzić 23 poziomy, m.in.: cmentarz, pola uprawne, magiczne miejsca oraz lokacje bardziej zakręcone jak wariatkowo czy latający statek piracki. Przechodząc przez te lokacje, będziecie zbierać bronie do masakrowania oponentów oraz słuchać opowieści narratora i Gargulców, którzy pomagają naszemu bohaterowi w jego zadaniu w mrocznym, lecz kolorowym Gallowmere. Medievil (2019) posiada polski dubbing, który w przypadku tej produkcji prezentuje się świetnie.

Poza dokładnym opisem przejścia w poradniku znajdziesz dokładną lokalizację Zagubionych dusz, listę wszystkich trofeów ze szczegółowymi poradami, jak je zdobyć, oraz stronę tłumaczącą sterowanie.

Odświeżona wersja MediEvila przyniosła kilka nowości - MediEvil - poradnik do gry

Nowości w MediEvil (2019)

Odświeżona wersja MediEvila przyniosła kilka nowości:

  1. nowe sekrety;
  2. księga Gallowmere - wraz z postępami w grze będą znajdywać się w niej opisy postaci Przyjacielskich, Wrogich oraz Bossów. Po wciśnięciu Trójkąta możecie włączyć komentarz. Ksiąga Gallowmere mieści się w Ekwipunku.

Porady dla początkujących

Od początku gry należy rozglądać się po planszy, ponieważ twórcy porozsiewali złoto w różnych zakamarkach oraz dodali kilka nowych sekretów.

Trofea

W grze MediEvil dostępnych jest 39 osiągnięć:

  1. 1 platynowe
  2. 3 złote
  3. 13 srebrnych
  4. 22 brązowych.

Każde trofeum dokładnie opisaliśmy w naszym poradniku trofeowym, abyś mógł zdobyć je wszystkie bez większego problemu.

Sterowanie

W MediEvil (2019) są dostępne dwa układy sterowania: nowoczesny i klasyczny. Układ klasyczny jest identyczny jak w pierwowzorze z 1998 roku i można go ustawić w opcjach.

Układ nowoczesny

Ruch - MediEvil - poradnik do gry

Ruch

Sterowanie kamerą - MediEvil - poradnik do gry

Sterowanie kamerą

Zmiana celu - MediEvil - poradnik do gry

Zmiana celu

Kamera Dana - MediEvil - poradnik do gry

Kamera Dana

Atak dodatkowy (przytrzymaj lub wciśnij, w zależności od broni) - MediEvil - poradnik do gry

Atak dodatkowy (przytrzymaj lub wciśnij, w zależności od broni)

Atak główny - MediEvil - poradnik do gry

Atak główny

Interakcja / zmiana broni - MediEvil - poradnik do gry

Interakcja / zmiana broni

Skok - MediEvil - poradnik do gry

Skok

Ruch na boki - MediEvil - poradnik do gry

Ruch na boki

Blok - MediEvil - poradnik do gry

Blok

Ekwipunek - MediEvil - poradnik do gry

Ekwipunek

Pauza - MediEvil - poradnik do gry

Pauza

Układ klasyczny

Ruch - MediEvil - poradnik do gry

Ruch

Sterowanie kamerą - MediEvil - poradnik do gry

Sterowanie kamerą

Zmiana celu - MediEvil - poradnik do gry

Zmiana celu

Kamera Dana - MediEvil - poradnik do gry

Kamera Dana

Skok - MediEvil - poradnik do gry

Skok

Atak dodatkowy (przytrzymaj lub wciśnij, w zależności od broni) - MediEvil - poradnik do gry

Atak dodatkowy (przytrzymaj lub wciśnij, w zależności od broni)

Blok - MediEvil - poradnik do gry

Blok

Atak główny - MediEvil - poradnik do gry

Atak główny

Ruch na boki - MediEvil - poradnik do gry

Ruch na boki

Interakcja / zmiana broni - MediEvil - poradnik do gry

Interakcja / zmiana broni

Ekwipunek - MediEvil - poradnik do gry

Ekwipunek

Pauza - MediEvil - poradnik do gry

Pauza

Informacje o MediEvil - poradnik do gry

Autor : Krystian Bulaj Skorupski

Ostatnia aktualizacja : 25 października 2019

MediEvil - screen - 2019-10-18 - 406174MediEvil - screen - 2019-10-18 - 406173MediEvil - screen - 2019-10-18 - 406172MediEvil - screen - 2019-10-18 - 406171MediEvil - screen - 2019-10-18 - 406170MediEvil - screen - 2019-10-18 - 406169MediEvil - screen - 2019-10-18 - 406168MediEvil - screen - 2019-10-18 - 406167MediEvil - screen - 2019-10-18 - 406166