Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Detroit Become Human - poradnik do gry

Detroit Become Human - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdroża - wątek Kary | Sceny wspólne | Solucja Detroit Become Human Detroit Become Human poradnik, solucja

W rozdziale Rozdroża jako Kara rozpoczynasz rozgrywkę w samochodzie zmierzając w stronę Jerycho. Możesz opcjonalnie posłuchać radia i popatrzyć przez okno. Jedziesz wraz z Lutherem lub bez niego, jeśli zginął w rozdziale Pociąg o północy znaleziony przez policjanta w ukryciu na parterze. Ma to znaczenie dla dalszego rozwoju wydarzeń. Kieruj się na statek, gdzie w rogu znajdziesz miejsce, gdzie Alice może odpocząć a ty porozmawiasz z Lutherem i Alice.

Teraz kieruj się na górę. Jeśli Markus zaatakował policjantów podczas Marszu wolności, znajdziesz tu gazetę. Na piętrze porozmawiaj z Markusem lub North (jeśli Markus zginął na Marszu wolności). Rozdział ten może zakończyć się już w tym miejscu, jeśli zakończyłeś wątek Connora lub nie posiadasz bliskich relacji z Alice.

Ucieczka przez korytarz

Jeśli Connor znalazł Jerycho, a Alice ciągle trwa przy Karze, po szturmie policji na statek androidy rozpoczynają ucieczkę. Jeśli jest z wami Luther, droga jest łatwiejsza - podążaj za nim. Jeśli Luther nie żyje, rozdział przebiega w ten sam sposób, droga jest jednak krótsza. Jeśli obierzesz złą drogę, zostaniecie pochwyceni.

Jeśli Luther znajduje się w grupie, zawsze zostanie postrzelony i niesienie mu pomocy jest najlepszą opcją dodatkową - Rozdroża - wątek Kary | Sceny wspólne | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Jeśli Luther znajduje się w grupie, zawsze zostanie postrzelony i niesienie mu pomocy jest najlepszą opcją dodatkową

Poniżej znajdują się wybory, jakie powinieneś wybrać, aby pomyślnie uciec ze statku:

  1. Zmierzaj w lewo,
  2. Na placu biegnij w prawo za androidami,
  3. Obierz korytarz po lewej,
  4. Skręć w prawo przez drzwi - Luther lub inny android zostaną postrzeleni,
  5. Biegnij prosto aż do migającego światła, gdzie skręcisz w prawo.

Luther zostanie postrzelony. Pomóż mu i ukończ pomyślnie QTE, by schować go w małym pomieszczeniu i uciec z Karą do wyjścia. Jeśli ci się nie uda, zostaniecie złapani.

Wjedź z pomieszczenia i biegnij w lewo - Rozdroża - wątek Kary | Sceny wspólne | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry

Wjedź z pomieszczenia i biegnij w lewo. Gdy zobaczysz na ścianie biały napis, musisz ukryć się w pokoju po prawej stronie i przeczekać. Jeden z defektów będzie prosił o pomoc: jeśli mu otworzysz, musisz walczyć z żołnierzem (QTE), aby pomyślnie uciec dalej i nie dać się złapać (ponownie, stać się tak może również jeśli obierzesz złą drogę).

Najbezpieczniejszą opcją uniknięcia policji pod koniec rozdziału będzie udawanie martwych. Wybierz tą opcję od razu, gdy się pojawi. - Rozdroża - wątek Kary | Sceny wspólne | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Najbezpieczniejszą opcją uniknięcia policji pod koniec rozdziału będzie udawanie martwych. Wybierz tą opcję od razu, gdy się pojawi.

Podczas dalszej ucieczki może się jeszcze wiele wydarzyć. Uciekaj przed ostrzałem policji. Jeśli wybierzesz opcje:

  1. Dalszej ucieczki,
  2. Spróbujesz negocjacji,
  3. Czołgania się po postrzeleniu w nogę,
  4. Poddania się,
  5. Spróbujesz ucieczki i podejmiesz kolejną decyzję (takie same opcje jak powyżej + możliwość braku podjęcia decyzji przez przekroczenie czasu na jej podjęcie).

Zostaniesz pojmany. Jeśli zdecydujesz się na atak bezpośredni lub będziesz próbował ochronić Alice, Kara zginie (chyba, że Luther został pozostawiony w kryjówce, wtedy przybędzie on z pomocą i zostanie postrzelony). Jeśli chcesz zapewnić sobie pomyślne ukończenie tego etapu, wybierz opcję udawania martwej.

Zakończenia

Zależnie od tego, kto z bohaterów pozostał przy życiu / jakie decyzje podjął, rozdział może mieć znacznie inny przebieg:

  1. Jeśli Connor nie znalazł Jerycho i Luther przeżył - wspólnie opuszczają Jerycho.
  2. Jeśli Connor nie znalazł Jerycho i Luther nie przeżył - Kara i Alice opuszczają Jerycho.
  3. Jeśli posiadałeś złe relacje z Alice i nie udało ci się ich poprawić podczas prostych dialogów w tym rozdziale, Kara opuści Jerycho samotnie.

Jeśli Connor odnalazł Jerycho, zadanie zostaje wydłużone o wyżej opisany etap "Ucieczka przez korytarz". W tym etapie:

  1. Kara ginie - jeśli w ostatniej scenie, w której policja ostrzeliwuje uciekające defekty Kara postanowi stanąć w obronie Alice lub gdy zostanie drugi raz postrzelona nie podejmie żadnej decyzji albo spróbuje się czołgać.
  2. Kara i Alice (i opcjonalnie Luther)zostają schwytane - jeśli nie uda ci się uciec przez korytarz: w przypadku obrania złej ścieżki lub niewykonaniu QTE.
  3. Kara i Alice uciekają z Jerycho - jeśli pomyślnie ucieknie korytarzem i na zewnątrz będzie udawać martwą lub zmierzy się z policjantami i w walce pomoże jej Luther (uprzednio podniesiony po postrzeleniu i zaprowadzony do schronienia).

Warto zauważyć, że Luther nie może przeżyć do samego końca gry, jeśli Connor odnalazł Jerycho. Te wybory się wykluczają.