Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Detroit Become Human - poradnik do gry

Detroit Become Human - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zbiegowie | Kara | Solucja Detroit Become Human Detroit Become Human poradnik, solucja

Po ucieczce z domu przed Toddem w scenie Burzowa noc w Detroit: Become Human, przejdziesz do rozdziału Zbiegowie. Rozdział ma kilka możliwych zakończeń, głównie w zależności od wybranego miejsca ukrycia się przez noc. Dostępne są trzy opcje: opuszczony samochód, motel, oraz stary dom. Jeśli w ciągu ok. 15 minut od spotkania śmieciarza-androida nie odnajdziesz lokum do spania, Kara i Alice automatycznie pójdą spać do samochodu.

Ważne: to, które miejsce noclegu wybierzesz odbija się na kolejnym rozdziale Wielka ucieczka. Wpływa to głównie na długość trwania kolejnego rozdziału a także inne sposoby jego ukończenia.

Broń używana opcjonalnie w tym rozdziale pochodzi z rozdziału Burzowa noc, jeśli podniosłeś ją z pokoju Todda.

Samochód

Obok samochodu znajdziesz również nożyce do metalu, które pozwolą ci dostać się do opuszczonego domu - Zbiegowie | Kara | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Obok samochodu znajdziesz również nożyce do metalu, które pozwolą ci dostać się do opuszczonego domu

Jest to najprostsza i najszybsza opcja. Niezalecana, bowiem mocno ucierpią twoje relacje z Alice. Po tym jak wysiądziesz z autobusu, idź na wprost. Za skrzyżowaniem skieruj się przez bramę za przystankiem w stronę starego budynku. Zauważysz, że przed ścianą stoi stary samochód. Rozbij szybę i włam się do środka. Jeśli zdecydujesz się tu pozostać, rozdział zakończy się.

Opuszczone mieszkanie

Przetnij siatkę nożycami ze sklepu lub znalezionymi na agregacie przy samochodzie - Zbiegowie | Kara | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Przetnij siatkę nożycami ze sklepu lub znalezionymi na agregacie przy samochodzie

Jest to najlepsza opcja, bowiem może poskutkować poprawą relacji z Alice; zajmuje jednak także sporo czasu gry. Za przystankiem autobusowym na końcu ulicy (naprzeciwko sklepu) znajdziesz bramę. Przejdź przez nią. Zbadaj siatkę ogrodzenia - można ją przeciąć. Koło bramy, na skrzyni znajdziesz nożyce do metalu. Wytnij nimi dziurę w siatce i wejdź na teren opuszczonego domu. Możesz także obejść budynek i przeciąć siatkę od strony parkingu. Jeśli zbadałeś oba miejsca, gdzie siatka może zostać nacięta, i nie wziąłeś nożyc przy samochodzie, możesz ukraść nożyce ze sklepu.

Przygotuj posłanie i rozpal ogień, aby ułożyć Alice do snu - Zbiegowie | Kara | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Przygotuj posłanie i rozpal ogień, aby ułożyć Alice do snu

Udaj się do drzwi wejściowych, potem wróć się, by spotkać Ralpha. Jeśli nie zrezygnujesz (powoduje to brak możliwości noclegu w tym miejscu) i przekonasz Ralpha lub zagrozisz mu bronią, możecie wejść za nim do domu. Wewnątrz:

  1. Rozpal ogień wykorzystując deski leżące przy oknie i papier z kosza, oraz zapałki leżące na kominku.
  2. Przygotuj posłanie - weź spod schodów koc i poduszkę i rozłóż je przed kominkiem.
  3. Porozmawiaj z Alice, opcjonalnie poczęstuj ją batonikiem lub daj maskotkę (poprawa relacji) skradzione ze sklepu.
  4. Połóż się przy Alice lub obserwuj ją z krzesła.

Motel

Żeby zdobyć pieniądze, musisz ukraść je ze sklepu - to jedyna opcja - Zbiegowie | Kara | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Żeby zdobyć pieniądze, musisz ukraść je ze sklepu - to jedyna opcja

Droga do nocowania w motelu jest długa i niestety powoduje pogorszenie relacji z Alice. Najpierw musisz udać się bowiem do sklepu. W sklepie możesz dodatkowo ukraść:

  1. Batonik - będziesz mógł nim poczęstować Alice w każdym miejscu, jednak nie przyjmie go (jest to dodatkowa opcja widoczna na Schemacie historii),
  2. Maskotkę - po położeniu Alice do snu, możesz położyć przy niej maskotkę, co nieznacznie poprawi relacje z nią (jest to dodatkowa opcja widoczna na Schemacie historii),
  3. Nożyce do metalu - takie same znajdziesz przy samochodzie, dlatego nie warto brać ich ze sklepu. Aby je ukraść, zbadaj motel z dwóch stron, gdzie znajdują się potencjalne miejsca do przecięcia ogrodzenia i nie podnoś leżących przy samochodzie nożyc.

Ze sklepu możesz bezpiecznie ukraść tylko jedną rzecz i musisz to zrobić nim napadniesz kasjera. Aby ukraść dwie rzeczy, musisz posiadać pistolet i zastraszyć sprzedawcę - w przeciwnym razie będziesz musiał odłożyć przedmiot na półkę.

Aby zdobyć pieniądze z kasy, najpierw porozmawiaj z kasjerem - ten w żadnym przypadku nie zgodzi się pomóc.

  1. Jeśli posiadasz broń z rozdziału Burzowa noc możesz dokonać napaści z bronią. Jeśli zrobisz to od razu po wejściu do sklepu, pojawi się dodatkowe wydarzenie w Schemacie historii: wejście klienta do sklepu. Nie utrudnia to jednak rabunku, jeśli się nie zawahasz.
  2. Przejdź się po sklepie i dostrzeż między półkami stos puszek. Będziesz mógł poprosić Alice o pomoc w odwróceniu uwagi sprzedawcy i ukraść pieniądze z kasy (chyba, że zawiedziesz w QTE).
Now ubrania znajdziesz w pralni naprzeciwko motelu - Zbiegowie | Kara | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Now ubrania znajdziesz w pralni naprzeciwko motelu

Gdy obrabujesz sklep pora zdobyć nowe przebranie. Naprzeciwko motelu znajdziesz pralnię. Wejdź do środka. W jednej z pralek znajdziesz ubranie, które pomoże ci ukryć fakt, że jesteś androidem, by móc zakupić pokój w hotelu. Podejdź do pralki i ukradnij ubranie ze środka. Dodatkowe elementy ubioru musisz zabrać śpiącemu na ławce mężczyźnie. Jeśli nie powiedzie ci się kilkakrotnie QTE, stracisz możliwość kradzieży, a zarazem spania w motelu. W pralni znajdziesz również gazetę.

Udaj się do recepcji motelu i wynajmij pokój - Zbiegowie | Kara | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Udaj się do recepcji motelu i wynajmij pokój

Potem skieruj się do motelu. Skieruj się do pokoju 28 na piętrze i wykonaj pozostałe czynności:

  1. Przebierz Alice,
  2. Porozmawiaj z nią,
  3. Opcjonalnie daj jej batonika / maskotkę,
  4. Idź spać z nią lub pozostań na krześle.