Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Detroit Become Human - poradnik do gry

Detroit Become Human - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zatoka piratów | Kara | Solucja Detroit Become Human Detroit Become Human poradnik, solucja

Zatoka piratów to jeden ze swobodniejszych rozdziałów Kary w Detroit: Become Human. Przebiega on bowiem zawsze pomyślnie i posiada jedno zakończenie, przy czym nic złego stać się nie może.

Broń używana opcjonalnie w tym rozdziale i kolejnych może zostać znaleziona w pojemniku wewnątrz gospody.

Interakcje wewnątrz samochodu są wymagane, aby wątek był kontynuowany - nie możesz po prostu przeczekać - Zatoka piratów | Kara | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Interakcje wewnątrz samochodu są wymagane, aby wątek był kontynuowany - nie możesz po prostu "przeczekać"

Rozpoczniesz jadąc samochodem:

  1. Porozmawiaj z Lutherem,
  2. Popatrz na Alice,
  3. Obejrzyj wiadomości.
Idź na wprost i skręć w uliczkę po prawej - Zatoka piratów | Kara | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Idź na wprost i skręć w uliczkę po prawej

Po chwili auto się zepsuje. Sprawdź silnik. Idź dalej przed siebie wzdłuż drogi i skręć w boczną drogę w prawo. Kieruj się do wesołego miasteczka (możesz pominąć te kroki i iść cały czas przed siebie):

  1. Przed wejściem zobaczysz mapę - przyglądnij jej się.
  2. Idąc przed siebie napotkasz "budkę wróżbity", z którą możesz wejść w interakcję.
  3. Kierując się w prawo, dostrzeżesz zamarzniętego androida.
  4. Idąc w głąb parku sprawdzaj budynki po obu stronach alejki.
Opuszczona gospoda - Zatoka piratów | Kara | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Opuszczona gospoda

Na końcu alejki znajdziesz opuszczoną gospodę - wejdź do środka. Kluczowymi czynnościami do wykonania jest przygotowanie posłania (poduszkę znajdziesz na oknie w rogu pomieszczenia). Dodatkowe aktywności dostępne w gospodzie to:

  1. Przeczytaj gazetę,
  2. Znajdź oznaczenia ra9 na ścianie,
  3. Przeczytaj ulotkę leżącą na podłodze obok oznaczeń ra9,
  4. Pozwól Lutherowi rozpalić ogień,
  5. Popatrz przez okno,
  6. Popatrz na figurkę pirata przy drzwiach.
Ostatnia scena nastąpi po dialogu z Alice i Lutherem - Zatoka piratów | Kara | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Ostatnia scena nastąpi po dialogu z Alice i Lutherem

Później musisz jeszcze porozmawiać z Alice i Lutherem, po czym nastąpi wdarcie się do środka grupy androidów (czynności poboczne, jeśli chcesz, musisz wykonać więc przed rozmową z Lutherem). W kolejnych wydarzeniach QTE możesz: Zgasić ogień, chronić Alice, pochwycić broń lub płonący kij z kominka. W kolejnym QTE możesz: wystrzelić w powietrze z broni, odepchnąć androida, przepytać ich lub zagrozić im. Żadne z wykonanych czynności nie ma specjalnego znaczenia, bowiem prowadzą w dowolnej kombinacji do tych samych wydarzeń. Od tego miejsca zaczyna się cutscena, podczas której będziesz sporadycznie naciskał wskazane przyciski, po czym zadanie zakończy się.