Detroit Become Human: Capitol Park
Aktualizacja:
W rozdziale Capitol Park w Detroit: Become Human zadecydujesz o formie przebiegu walki androidów. Możesz postarać się być agresywnym i walczyć o wolność lub dążyć do pokojowych działań. Łatwo w tym zadaniu stracić zaufanie North.
Dostań się do sklepu
Rozpoczniesz w alejce. Na śmietniku po lewej dostrzeżesz gazetę. Gdy nadjedzie patrol policji, pobiegnij z North do ukrycia za winklem. Jeśli tego nie zrobisz, sama cię tam zaciągnie i stracisz nieco zaufania North i Jerycho. Idź za North do sklepu. Musisz znaleźć sposób, by dostać się do środka, masz na to 10 minut.

Przez szybę znajdź kamerę. Czerwona linia zaprowadzi cię do systemu alarmowego za ulicą. Wskocz do dziury i przeciągnij androidy na swoją stronę, po czym zhackuj system zabezpieczeń. Wtem pojawi się dron policyjny. Masz ok. 3 sekundy na decyzję:
- schowaj się - skuteczna metoda, dodatnie zaufanie North.
- uciekaj / popatrz - nieskuteczne, mniejsze zaufanie North, dodatkowa scena z patrolem policyjnym. Podczas jego przejazdu ponownie musisz się ukryć (każda metoda jest skuteczna, lecz nie każda pozytywnie wpływa na North): schowaj się z North na przystanku, uciekaj (zakończy to rozdział!), albo zhackuj radio.

Jeśli North nie zniszczyła droida (musiał cię dostrzec w dziurze), będziesz musiał zrobić to samodzielnie. Namierz go i przeanalizuj jego trasę, potem wskocz na niego z rusztowania, by go zniszczyć. Za zniszczenie drona North lubi cię bardziej. Jeśli QTE się nie powiedzie, stracisz jej zaufanie (obie możliwości znajdują się w Schemacie).

Pora dostać się do sklepu. Zablokuj jednak wcześniej ulicę. Przejdź do końca ulicy, gdzie znajdziesz ciężarówkę oraz znak do zablokowania drogi. Wewnątrz sklepu podejdź do każdej z grup androidów i wyzwól je. Popatrz również na North i androida, na którego spogląda - odblokuje to dodatkowe opcje dialogowe w późniejszym czasie. Uwaga - jeśli zapomnisz wyłączyć alarm przy sklepie i staranujesz drzwi do budynku, misja zakończy się, gdy nadjedzie policja po uruchomieniu się alarmu.
Bunt

Teraz stań pośrodku sklepu przy ladzie, by wygłosić mowę. Potem poprowadź ludzi do parku. Jest to bardzo istotny moment w fabule. Zadecydujesz teraz o tym, czy bunt ma mieć charakter pacyfistyczny czy agresywny. Od ilości wykonanych czynności zależeć będzie także to, czy zjawi się patrol policji. Od charakteru buntu zależeć będzie nastawienie opinii publicznej, a więc to, czy faktycznie nastąpią walki w mieście czy próby negocjacji.

Istotne jest to, że w tej misji nie ma miejsca na kompromis - jesteś albo dobry, albo zły. Możliwe czynności do wykonania (nie zdążysz wykonać wszystkich):
- przejmij inne androidy oraz uwolnij te za witrynami, po drugiej stronie ulicy (zalecane - poprawienie relacji z North i szacunku w Jerycho)
- oznaczenie /zniszczenie ławek w parku,
- oznaczenie /zniszczenie przystanków autobusowych,
- oznaczenie /zniszczenie posągu w parku,
- Zawieś flagę / zniszcz altanę,
- Zhackuj lampy uliczne / wyłącz je,
- Wyłącz / zniszcz bilboardy,
- Wyłącz urządzenia parkingowe (przy samochodach),
- Zawieś baner na ścianie budynku (za ulicą),
- Zhackuj / zniszcz "przystanek androidów" (podobny do przystanku autobusowego, obok wejścia do sklepu CynerLife),
- Oznacz / rozbij szyby sklepu obok sklepu CyberLife (tylko z niektórymi możesz wejść w interakcję).
- Przesuń samochody na ulicę / przewróć je,
North zaproponuje podpalenie samochodów mołotowem po ich przewróceniu. Możesz odmówić. Możesz nie rzucać nim w samochód - odwróć się i zdemoluj coś innego. Pozostałe opcje:
- Podpal kawiarnię,
- Popal śmietnik,
- Podpal sklep CyberLife,
- Podpal hotel.

Jeśli działania były silne (dużo wykonanych czynności) nadjedzie policja, a ty zadecydujesz, co zrobić w sprawie ludzi, którzy zastrzelili zaprzyjaźnione androidy (negatywne działania silnie wpłyną na opinię publiczną):
- Pozwól ludziom zadecydować,
- Zabij policjantów,
- Oszczędź policjantów.
Scena ta występuje zawsze, niezależnie od formy przeprowadzonego strajku (chyba, że nie podejmiesz ŻADNYCH działań po uwolnieniu androidów ze sklepu).
Zakończenia
W rozdziale Capitol Park występuje kilka zakończeń. Pierwsze z nich odbywają się przed uwolnieniem androidów z CyberLife:
- Wyczerpanie czasu na dostanie się do sklepu - po upływie 10 minut, jeśli nie uda ci się dostać do sklepu, zadanie zakończy się.
- Wybór: ucieczka - jeśli podczas wyłączania alarmu nie dostrzegł cię policyjny dron, podczas próby wskoczenia na niego (gdy lata po parku) zawiedziesz w QTE, North zniszczy drona i nadjedzie policja. Wtedy to możesz sam zdecydować o zakończeniu zadania.
- Zmuszony do ucieczki - jeśli wjedziesz w sklep CyberLife, ale nie wyłączysz wcześniej alarmu, będziesz zmuszony do ucieczki bez uwalniania androidów.
Jeśli udało ci się wjechać do budynku CyberLife i nie aktywowałeś przy tym alarmu, pozostałe zakończenia wyglądają następująco:
- Marcus nie przekazał wiadomości - po uwolnieniu androidów ze sklepu nic nie rób prze kilka minut.
- Marcus poprowadził spokojny protest - jeśli twoje działania były pokojowe (przynajmniej 60%) doprowadzisz do zakończenia, które bardziej spodoba się opinii publicznej.
- Marcus poprowadził agresywny bunt - jeśli dążysz do rozpoczęcia wojny, dokonaj niszczycielskich i agresywnych działań, przynajmniej w 60%.
- Detroit Become Human - poradnik do gry
- Detroit Become Human: Poradnik do gry
- Detroit Become Human: Opis przejścia
- Detroit Become Human: Marcus
- Detroit Become Human: Odcienie koloru
- Detroit Become Human: Malarz
- Detroit Become Human: Upadek i Powstanie z martwych
- Detroit Become Human: Jerycho i Czas decyzji
- Detroit Become Human: Części zamienne
- Detroit Become Human: Wieża Stratford
- Detroit Become Human: Capitol Park
- Detroit Become Human: Marsz wolności
- Detroit Become Human: Marcus
- Detroit Become Human: Opis przejścia
- Detroit Become Human: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
W poradniku dot. Conora jest napisane "Connor aby nie zostać odsuniętym od sprawy musi z jednej strony stać się defektem, a z drugiej nie może zawieść zaufania Amandy". Mój Connor z Amandą mieli bardzo złą relację, a i tak udało mu się dotrzeć do Jerycha, przebudzić androidy w CybeLine i zakończyć wątek szczęśliwie z żywym Hankiem, Marcus ma wszystkich kumpli przy boku (North też) przy przeprowadzeniu pokojowej rewolucji, zaś Kara z Lutherem i Alice mrożą szczęśliwe tyłki w Kanadzie, nie poświęcając nikogo w marszu ku wolności
Najlepszy ending można zrobić nawet z relacją Zdrada
A wiesz ze jak np chce poprawić coś w środku gry to muszę kolejne rozdziały grac di końca gry? Bo bym uratował na wieży tego co zginął jak się nikogo nie zabija.
W poradniku jest błąd w misji wróg publiczny. Jak biegniesz na defekta - wszyscy wokół nie żyją a nie żyją oprócz Hanka reszta jest jak w poradniku. Tylko sięgnięcie po broń jest najlepszym rozwiązaniem.
Jak niby działa ten aktualizujący się schemat przy ponownym rozgrywaniu rozdziałów? Przykład:
Czy to oznacza, że muszę poprawić kolejne rozdziały?
Nie wiem od czego to zależy. Miałem tak, tylko, że chciałem zrobić aby Kara przenocowała w Motelu, jednak obudziłem się w opuszczonym samochodzie
Warto zauważyć, że Luther nie może przeżyć do samego końca gry, jeśli Connor odnalazł Jerycho. Te wybory się wykluczają.
U mnie przeżył więc chyba jednak się nie wykluczają
Dokładnie - u mnie na przejściu Connor odnalazł Jerycho ale Luther przeżył :)
Może. W moim zakończeniu wszyscy żyją; Conor z Hankiem, Kara z Lutherem i Alice w Kanadzie bez poświęcenia kogokolwiek, a Marcus z North, Joshem i Simonem w pokojowej rewolucji
P.S. Poproszę "Złotą Łopatę" za odkopanie tematu po 4 latach :D
Luther ma szansę przeżyć, jeśli zostanie postrzelony, Kara może mu pomóc chowając go. Później idąc na terminal autobusowy, widać go razem z Jerrym. Wtedy właśnie, można mu pomóc.
Kiedy bedzie dostepny poradnik do pobrania w pdf..Dziekuje..
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
