Burzowa noc | Kara | Solucja Detroit Become Human
Aktualizacja:

Rozdział zaczniesz od podania do stołu obiadu, nalaniu wody i ułożenia serwetki. Później Todd wpadnie w szał: tu nastąpi pierwszy wybór. Zareaguj i biegnij na górę do dziewczyny lub zostań na dole i nie ruszaj się. Druga opcja kończy wątek fabularny tej postaci, gdy Todd zabija córkę i androida. Jeśli masz problem z uzyskaniem pozytywnego zakończenia, zmień na czas trwania rozdziału poziom trudności - grając na łatwiejszym poziomie QTE także stają się prostsze oraz blokuje się kilka negatywnych ścieżek fabularnych.

Teraz następuje kwestia, kiedy udasz się na górę. Po Toddzie, czy przed nim. Obie decyzje mogą prowadzić do pozytywnych zakończeń, jednak jeśli pójdziesz później, ilość opcji jest mniejsza. Jeśli ci się nie uda uciec przed Toddem, wątek Kary zostanie zakończony.
Udaj się na górę przed Toddem

Wejdź do pokoju Todda na szczycie schodów, by wziąć pistole (jeśli widziałeś go w rozdziale Nowy dom)
Szybko udaj się do pokoju Alice. Jeśli podniesiesz broń, wejdziesz do pokoju Todda po nim. W pokoju Alice możesz podjąć cztery działania:
- Spróbuj pogadać z Toddem / nic nie rób - Todd wtargnie do pokoju i rozpocznie się walka (czytaj niżej).
- Ucieknij - wyjdź z Alice z pokoju i schowaj się na chwilę w łazience. Gdy Todd przejdzie, uciekaj na dół. Dalsze etapy przebiegają tak, jak w przypadku udania się na górę po Toddzie (czytaj niżej).
- Zamknij drzwi - ta opcja prowadzi do kolejnych wyborów: złap lampę, porozmawiaj z Alice - obie opcje prowadzą do standardowej walki z Toddem, jak opisano niżej. Opcja ucieczki przez okno jest najbezpieczniejsza i najszybsza. Wyjdź z Alice przez okno, potem zsuń się po rynnie i biegnij do autobusu.
Udaj się na górę po Toddzie

Idź na górę (próby rozmowy z Toddem na dole także prowadzą do tego punktu kontrolnego). Jeśli widziałeś pistolet w rozdziale Nowy dom możesz go teraz zabrać z pokoju Todda (zwiększa to ilość możliwych zakończeń). Gdy wejdziesz do pokoju Alice, dostępne są trzy dalsze opcje:
- Kara zabija Todda - jeśli powiedzie ci się w walce (QTE) i posiadasz pistolet,
- Alice zabija Todda - jeśli nie powiedzie ci się w walce (QTE) i posiadasz pistolet,
- Ogłusz Todda - jeśli nie posiadasz pistoletu; niezależnie od tego, czy powiedzie ci się w QTE.
Teraz rozpocznie się ucieczka. Biegnij korytarzem na dół, tu możesz otworzyć drzwi frontowe lub uciekać przez podwórze - druga opcja spowoduje drugą konfrontację z Toddem (większe szanse na niepowodzenie sceny). Gdy uciekniesz na zewnątrz, musisz biec do autobusu, aby pozytywnie zakończyć wątek.
Zakończenia

Rozdział posiada wiele możliwych zakończeń, głównie takich, w których Kara umiera i jej wątek kończy się. Kara zginie, gdy:
- Nie stanie się defektem na początku rozdziału, lub gdy zrobi to za późno (długo po tym, jak Todd poszedł na górę),
- Zostanie złapana na korytarzu uciekając z pokoju Alice,
- Zostanie złapana na dachu, przy próbie ucieczki przez okno,
- Przegra walkę (QTE) na parterze,
- Nie ucieknie przez podwórze (QTE).
Pozytywne opcje zakończeń to:
- Zastrzelenie Todda lub Alice zbija Todda - zależnie od tego, czy powiodło ci się w walce z Toddem w pokoju Alice (musisz mieć broń z pokoju Todda).
- Pomyślnie uciekłeś przed Toddem przez okno - idź przed Toddem do pokoju Alice, zarygluj drzwi i uciekaj oknem.
- Uciekłeś przed Toddem chowając się lub wygrywając walkę bez broni w pokoju Alice - dodatkowo musisz ukończyć pozostałe QTE, czyli: pomyślnie uciec drzwiami frontowymi lub wygrać walkę na parterze i ukończyć QTE na podwórzu.
Uwaga - zaleca się dla większości przypadków wybór opcji z bronią. Pistolet bowiem przydatny będzie Karze w wielu aktywnościach przez cały jej wątek.
0
- Detroit Become Human - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejścia
- Kara
- Nowy dom | Kara | Solucja Detroit Become Human
- Burzowa noc | Kara | Solucja Detroit Become Human
- Zbiegowie | Kara | Solucja Detroit Become Human
- Wielka ucieczka | Kara | Solucja Detroit Become Human
- Zlatko | Kara | Solucja Detroit Become Human
- Zatoka piratów | Kara | Solucja Detroit Become Human
- Pociąg o północy | Kara | Solucja Detroit Become Human
- Kara
- Opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
samolot1 Junior
A wiesz ze jak np chce poprawić coś w środku gry to muszę kolejne rozdziały grac di końca gry? Bo bym uratował na wieży tego co zginął jak się nikogo nie zabija.
enciakuuuu Junior
Nie wiem od czego to zależy. Miałem tak, tylko, że chciałem zrobić aby Kara przenocowała w Motelu, jednak obudziłem się w opuszczonym samochodzie
enciakuuuu Junior
Najlepszy ending można zrobić nawet z relacją Zdrada
enciakuuuu Junior
Luther ma szansę przeżyć, jeśli zostanie postrzelony, Kara może mu pomóc chowając go. Później idąc na terminal autobusowy, widać go razem z Jerrym. Wtedy właśnie, można mu pomóc.
TakaSe Junior
W poradniku dot. Conora jest napisane "Connor aby nie zostać odsuniętym od sprawy musi z jednej strony stać się defektem, a z drugiej nie może zawieść zaufania Amandy". Mój Connor z Amandą mieli bardzo złą relację, a i tak udało mu się dotrzeć do Jerycha, przebudzić androidy w CybeLine i zakończyć wątek szczęśliwie z żywym Hankiem, Marcus ma wszystkich kumpli przy boku (North też) przy przeprowadzeniu pokojowej rewolucji, zaś Kara z Lutherem i Alice mrożą szczęśliwe tyłki w Kanadzie, nie poświęcając nikogo w marszu ku wolności
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.