Zakładniczka | Connor | Solucja Detroit Become Human

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Widoczny powyżej Schemat, to ilustrowany przebieg wydarzeń w danym rozdziale w Detroit: Become Human i wskazanie innych możliwych ścieżek fabularnych. Każdy z rozdziałów posiada taki Schemat. W tym poradniku prezentujemy kompletne Schematy dla każdego rozdziału (domyślnie są one zakryte, a kolejne rozwiązania zostają na nią dodane, po ich odblokowaniu w grze).

Rozpoczęcie rozgrywki

Na początku gry w Detroit: Become Human zostajesz rzucony w sam środek wydarzeń, jako negocjator policyjny. Twoją pierwszą misją jest zebranie wskazówek z miejsca zbrodni, które posłużą ci do przeprowadzenia bardziej lub mniej pomyślnej negocjacji, by uratować porwaną dziewczynkę. Wybory w tej misji nie mają prawie żadnego znaczenia dla przebiegu dalszej fabuły.

W pierwszym korytarzu możesz uratować rybę leżącą na podłogę - Zakładniczka | Connor | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry

W pierwszym korytarzu możesz uratować rybę leżącą na podłogę. Użyj prawej gałki, aby się po nią schylić i ewentualnie zostawić / wrzucić ją do akwarium. To zdarzenie jest odnotowane na Schemacie. Takie małe zdarzenia zwykle nie mają wpływu na dalsze istotne elementy fabuły (w grze nie występuje licznie "efekt motyla"). Jednakże takie poczynania, szczególnie o charakterze "dobry / zły", wpływają całościowo na finalną ocenę sprawności androida (jego posłuszeństwa / skłonności do buntu).

Poszlaki

W trybie poszlak znajdziesz informacje o celach misji i obiektach interakcji oraz poszlakach - Zakładniczka | Connor | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
W trybie poszlak znajdziesz informacje o celach misji i obiektach interakcji oraz poszlakach

Udaj się na rozmowę z kapitanem Allenem - przebieg dialogu nie ma znaczenia. W każdym dialogu masz określony czas, by coś powiedzieć - jeśli czas minie, zostanie wybrana losowa wypowiedź. Od teraz liczony będzie czas, w ciągu którego musisz znaleźć jak najwięcej poszlak, by zwiększyć szansę na pomyślne negocjacje. Używając R2 możesz przejść w tryb poszukiwania poszlak. Wiedz, że nie w każdej misji wszystkie poszlaki są oznaczone w tym trybie. Używając trybu skanowania, zawsze zatrzymywany jest czas.

Niektóre z poszlak prowadzą do odnalezienia przedmiotów fabularnych, które mogą zmienić przebieg wydarzeń - Zakładniczka | Connor | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Niektóre z poszlak prowadzą do odnalezienia przedmiotów fabularnych, które mogą zmienić przebieg wydarzeń

Część poszlak wymaga analizy. Znajdź kluczowe elementy i przeskanuj je naciskając trójkąt. Po całkowitej analizie będziesz mógł odtworzyć rozwój wydarzeń. Na linii czasu w dolnej części ekranu skup się na żółtych fragmentach. Wtedy do musisz rozglądnąć się, by odnaleźć kolejne poszlaki, które pozwolą na przeanalizowanie pełnego biegu wydarzeń. Niektóre poszlaki rozszerzają twoje możliwości dialogowe, niektóre nie dają żadnej pomocy (jak np. garnek w kuchni). Główne poszlaki do odnalezienia w apartamencie:

  1. Schowek na broń,
  2. Ciało ojca dziewczynki (z analizy dowiesz się, gdzie znaleźć tablet - kolejną wskazówkę),
  3. Tablet w pokoju dziewczynki (imię androida),
  4. Ciało policjanta w salonie (analiza wskaże ci broń do podniesienia, leżącą pod stołem).

Aby odblokować jeden z podpunktów Schematu: "Powiedz defektowi prawdę", musisz być pod koniec dialogu z defektem wybrać opcję: "ostatnia szansa", kolejno: "prawda".

Negocjacje

Po zakończeniu analizy i szukania wskazówek, wyjdź na zewnątrz by rozpocząć negocjacje - Zakładniczka | Connor | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Po zakończeniu analizy i szukania wskazówek, wyjdź na zewnątrz by rozpocząć negocjacje

Gdy będziesz gotów, możesz spróbować negocjować z defektem - podejdź wtedy do okna w salonie. Możesz to uczynić także przed zebraniem wskazówek - zapobiegniesz postrzeleniu policjanta, lecz masz mniejsze szanse na pozytywne zakończenie negocjacji. Wpływ na szansę powodzenia mają twoje wypowiedzi, a także stan początkowy (także zależny od znajomości sytuacji - ilości przebadanych dowodów). Podczas rozmów, cały czas zbliżaj się do androida. Sugerowane opcje dialogowe (dążące do pozytywnego zakończenia - podnoszące zaufanie dewianta):

  1. Poproś go o zachowanie spokoju,
  2. Solidaryzuj się z nim,
  3. Poproś o zaufanie;

Dodatkowo wszystkie elementy związane z poszlakami przyniosą pozytywny efekt. Te opcje dialogowe mają przy sobie znaczek otwartej kłódki. Oznacza on, że nowe ścieżki w Schemacie zostały odblokowane.

W rogu tarasu znajdziesz martwego policjanta - pomóż mu, a spotkasz go w scenie Wróg publiczny, podniesie się także publiczna opinia, co ma wpływ na kształtowanie tła wydarzeń i zakończenie gry - Zakładniczka | Connor | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry

W rogu tarasu znajdziesz martwego policjanta - pomóż mu, a spotkasz go w scenie Wróg publiczny, podniesie się także publiczna opinia, co ma wpływ na kształtowanie tła wydarzeń i zakończenie gry.

Możliwe zakończenia

To, jak zakończą się negocjacje zależy wyłącznie od twoich działań - Zakładniczka | Connor | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
To, jak zakończą się negocjacje zależy wyłącznie od twoich działań

Dostępnych jest sześć różnych zakończeń wynikających z negocjacji:

  1. Dewiant wypuszcza dziewczynkę i zostaje postrzelony przez snajpera - musisz mieć wysoki czynnik zaufania (pomyślne dialogi i zebrane dowody). W ostatnich etapach: każ helikopterowi się wycofać, ustal kompromis podczas żądań androida, zapewniaj go o swoich dobrych zamiarach. Dziewczynka żyje.
  2. Zabij dewianta - musisz odnaleźć broń przy zabitym policjancie w salonie. Podnieś ją, potem skłam androidowi, że jesteś nieuzbrojony. W dialogach stawiaj na zaufanie i zgadzaj się na jego żądania, w kolejnych scenach będziesz mógł użyć broni. Dziewczynka żyje.
  3. Zostań postrzelony - jak wyżej; posiadając broń będziesz na koniec miał opcje: zastrzelić oponenta lub go zastraszyć. Druga opcja spowoduje, że zostaniesz postrzelony przez defekta. Bohater ginie, dziewczynka żyje.
  4. Poświęć się - poświęcenie się będzie jedną z opcji dialogowych końcowego dialogu. Bohater ginie postrzelony, dziewczynka żyje.
  5. Chroń Emmę - podejdź blisko androida i sprowokuj oponenta do samobójstwa (doprowadź dialog do końca, nie obiecując androidowi niczego), a będziesz mógł złapać dziewczynkę, gdy oboje będą spadać (QTE). Bohater ginie, dziewczynka żyje. Musisz wybrać opcję "blef", a potem zbliżyć się do defekta - tylko wtedy masz wystarczającą ilość czasu, by do niego dobiec.
  6. Próbuj chronić dziecko, lecz Emma ginie - jak wyżej, jeśli zawiedziesz w QTE. Bohater ginie, dziewczynka ginie.
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2023-09-24
14:57

samolot1 Junior

A wiesz ze jak np chce poprawić coś w środku gry to muszę kolejne rozdziały grac di końca gry? Bo bym uratował na wieży tego co zginął jak się nikogo nie zabija.

Komentarz: samolot1
2022-11-23
21:15

enciakuuuu Junior

Nie wiem od czego to zależy. Miałem tak, tylko, że chciałem zrobić aby Kara przenocowała w Motelu, jednak obudziłem się w opuszczonym samochodzie

Komentarz: enciakuuuu
2022-11-23
21:13

enciakuuuu Junior

Najlepszy ending można zrobić nawet z relacją Zdrada

Komentarz: enciakuuuu
2022-11-23
21:12

enciakuuuu Junior

Luther ma szansę przeżyć, jeśli zostanie postrzelony, Kara może mu pomóc chowając go. Później idąc na terminal autobusowy, widać go razem z Jerrym. Wtedy właśnie, można mu pomóc.

Komentarz: enciakuuuu
2022-09-19
17:30

TakaSe Junior

W poradniku dot. Conora jest napisane "Connor aby nie zostać odsuniętym od sprawy musi z jednej strony stać się defektem, a z drugiej nie może zawieść zaufania Amandy". Mój Connor z Amandą mieli bardzo złą relację, a i tak udało mu się dotrzeć do Jerycha, przebudzić androidy w CybeLine i zakończyć wątek szczęśliwie z żywym Hankiem, Marcus ma wszystkich kumpli przy boku (North też) przy przeprowadzeniu pokojowej rewolucji, zaś Kara z Lutherem i Alice mrożą szczęśliwe tyłki w Kanadzie, nie poświęcając nikogo w marszu ku wolności

Komentarz: TakaSe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl