Detroit Become Human: Noc duszy
Aktualizacja:
Rozdział Noc duszy skupia się na Markusie i Connorze - do Kary wracamy dopiero w rozdziale Bitwa o Detroit w grze Detroit: Become Human. Rozdział ten stanowi krótkie podsumowanie dotychczasowych osiągnięć bohaterów i opcjonalne zakończenie niektórych wątków pobocznych androidów.
Markus w domu Carla
To, jak rozpocznie się rozdział Noc duszy, zależy od decyzji podjętej przez Markusa w rozdziale Upadek. Jeśli Carl zginął (Markus nie popchnął Leo), zobaczysz tylko krótką cutscenę, w której Markus udaj się na cmentarz. Jeśli Carl przeżył, rozdział jest znacznie dłuższy.
Wejdź do mieszkania. W salonie możesz przyjrzeć się przedmiotowi, który wykorzystałeś w rozdziale Malarz jako aktywność, by przeczekać aż Carl zje obiad. Są to:
- Książki na półce,
- Szachy,
- Fortepian;
- Dodatkowo możesz wysłuchać nagrania Leo,
- Możesz spojrzeć na obraz, który namalowałeś w rozdziale Malarz.
Dążąc do końcowej cutsceny, udaj się na górę do pokoju Carla, gdzie po ominięciu pielęgniarki będziesz mógł porozmawiać z Carlem. Jeśli dwukrotnie weźmiesz agresywną opcję dialogową, Carl zginie.
Zakończenia - Markus

Dalsza część rozdziału Markusa to cutsceny (poza jednym przypadkiem), które w pełni reprezentują wcześniejsze wybory, a dokładnie to, jak potoczyły się losy w Jerycho oraz czy Markus przeżył.
- North poprowadzi ludzi do ataku, jeśli Markus zginął lub opuścił obóz (został wyrzucony) w rozdziale Rozdroża.
- Scena różnić się będzie zależnie od tego, czy statek został zaatakowany czy nie (czyli czy Connor poznał lokalizację Jerycho w rozdziale Ostatnia szansa, Connor).
- Jeśli Connor nie odnalazł Jerycho (jak wyżej), ale Marcus jest pośród ludzi z Jerycho, w zależności od własnego wyboru, będziesz mógł zadecydować o pokojowym proteście lub agresywnej rewolucji.
- Jeśli jednak Connor oraz Markus przeżyli do tego momentu i Connor odnalazł Jerycho, znajdziesz się w kościele wraz z towarzyszami, który dożyli do tego momentu. Przed rozpoczęciem ataku / protestu, powinieneś z nimi porozmawiać. Są to:
- North (dodatkowa opcja dialogowa, jeśli udało wam się osiągnąć wysoki poziom przyjaźni),
- Kara - jeśli przeżyła i nie została aresztowana w rozdziale Rozdroża.
- Simon,
- Josh,
- Connor - jeśli Connor stał się defektem i przeżył, znajdziesz go pośród defektów. Podczas dialogu, jeśli nie będziesz ufny wobec Connora, doprowadzi to do jego śmierci (nie kończy to wątku Connora).
Podobnie jak w innych przypadkach, gdy kończysz rozdział jako Markus, możesz zadecydować, czy chcesz prowadzić pokojowy strajk, czy krwawą rewolucję.
Connor - pozostał maszyną

Jeśli Connor pozostał maszyną i miał dobre relacje z Hankiem, obejrzysz jedynie krótką scenę jego rozmowy z Amandą.
Jeśli Connor pozostał maszyną i miał wrogie relacje z Hankiem, obejrzysz dodatkowo scenę z domu Hanka (gdy detektyw opuścił pracę w policji w rozdziale Ostatnia szansa, Connor). Dostępne są dwie ścieżki dialogu, które zależą od tego, czy Connor zginął podczas rozgrywki (więcej niż raz) lub odblokowana będzie druga ścieżka, gdy nie zginął ani razu. Niezależnie od powyższego, ten wątek, gdy został aktywowany, może zakończyć się tylko w jeden sposób - śmiercią Hanka.
Connor - stał się defektem
Jeśli Connor stał się defektem w rozdziale Rozdroża dołączając do North (Markus jest martwy) ukaże się właśnie ta scena. Możesz porozmawiać z North, Karą, Joshem i Simonem (jeśli wszyscy oni dotarli do końca poprzedniego rozdziału), po czym North wzywa wszystkich do ataku i scena zakończy się.
- Detroit Become Human - poradnik do gry
- Detroit Become Human: Poradnik do gry
- Detroit Become Human: Opis przejścia
- Detroit Become Human: Sceny wspólne
- Detroit Become Human: Rozdroża - wątek Kary
- Detroit Become Human: Rozdroża - wątek Connora
- Detroit Become Human: Rozdroża - wątek Markusa
- Detroit Become Human: Noc duszy
- Detroit Become Human: Bitwa o Detroit - wątek Kary
- Detroit Become Human: Bitwa o Detroit - wątek Connora
- Detroit Become Human: Bitwa o Detroit - wątek Markusa
- Detroit Become Human: Sceny wspólne
- Detroit Become Human: Opis przejścia
- Detroit Become Human: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
W poradniku dot. Conora jest napisane "Connor aby nie zostać odsuniętym od sprawy musi z jednej strony stać się defektem, a z drugiej nie może zawieść zaufania Amandy". Mój Connor z Amandą mieli bardzo złą relację, a i tak udało mu się dotrzeć do Jerycha, przebudzić androidy w CybeLine i zakończyć wątek szczęśliwie z żywym Hankiem, Marcus ma wszystkich kumpli przy boku (North też) przy przeprowadzeniu pokojowej rewolucji, zaś Kara z Lutherem i Alice mrożą szczęśliwe tyłki w Kanadzie, nie poświęcając nikogo w marszu ku wolności
Najlepszy ending można zrobić nawet z relacją Zdrada
A wiesz ze jak np chce poprawić coś w środku gry to muszę kolejne rozdziały grac di końca gry? Bo bym uratował na wieży tego co zginął jak się nikogo nie zabija.
W poradniku jest błąd w misji wróg publiczny. Jak biegniesz na defekta - wszyscy wokół nie żyją a nie żyją oprócz Hanka reszta jest jak w poradniku. Tylko sięgnięcie po broń jest najlepszym rozwiązaniem.
Jak niby działa ten aktualizujący się schemat przy ponownym rozgrywaniu rozdziałów? Przykład:
Czy to oznacza, że muszę poprawić kolejne rozdziały?
Nie wiem od czego to zależy. Miałem tak, tylko, że chciałem zrobić aby Kara przenocowała w Motelu, jednak obudziłem się w opuszczonym samochodzie
Warto zauważyć, że Luther nie może przeżyć do samego końca gry, jeśli Connor odnalazł Jerycho. Te wybory się wykluczają.
U mnie przeżył więc chyba jednak się nie wykluczają
Dokładnie - u mnie na przejściu Connor odnalazł Jerycho ale Luther przeżył :)
Może. W moim zakończeniu wszyscy żyją; Conor z Hankiem, Kara z Lutherem i Alice w Kanadzie bez poświęcenia kogokolwiek, a Marcus z North, Joshem i Simonem w pokojowej rewolucji
P.S. Poproszę "Złotą Łopatę" za odkopanie tematu po 4 latach :D
Luther ma szansę przeżyć, jeśli zostanie postrzelony, Kara może mu pomóc chowając go. Później idąc na terminal autobusowy, widać go razem z Jerrym. Wtedy właśnie, można mu pomóc.
Kiedy bedzie dostepny poradnik do pobrania w pdf..Dziekuje..
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
