Rozdroża - wątek Connora | Sceny wspólne | Solucja Detroit Become Human
Aktualizacja:
Jeśli wątek Connora nie został zakończony (odnalazł Jerycho dzięki zabiciu Chloe w Spotkaniu z Kamskim i spytaniu o Jerycho lub odnalazł je poprzez powiązanie właściwych faktów w rozdziale Ostatnia szansa, Connor), rozegrasz dalszy etap fabuły bohatera w rozdziale Rozdroża.

Na początek przeskanuj ścianę na stacji kolejowej w krótkiej scence przeplatanej z wątkiem Kary. Na statku możesz:
- Zlokalizować Karę i Alicę,
- Znaleźć ładunki wybuchowe pośrodku pomieszczenia,
- Rozpoznać Traci, jeśli przeżyła w rozdziale Klub Eden,
- Rozpoznać Ruperta (jeśli pomogłeś Hankowi zamiast gonić defekta, w rozdziale Gniazdo),
- Przeczytać gazetę (jeśli Markus poprowadził agresywny Marsz wolności zakończony walkami).

Schemat historii zostaje teraz rozdwojony: jedna ścieżka występuje, gdy Markus przeżył Marsz wolności, druga wygląda tak samo, jednak zamiast Markusa dialogi prowadzone będą z North. W obu przypadkach, jeśli udało ci się doprowadzić do niestabilności oprogramowania, będziesz mógł teraz stać się defektem, co prowadzi do odrębnych ścieżek dla Connora w dalszej części rozgrywki - decyzję tą podejmujesz świadomie w trakcie dialogu, także nawet jeśli posiadasz wysoką niestabilność, nadal możesz "pozostać maszyną".
Connor pozostaje maszyną
Ta decyzja w prawie każdym przypadku prowadzi do śmieci Connora - wyjątkiem jest zabicie Markusa (o ile żyje do tego momentu). Warto zwrócić na to uwagę, jeśli masz zamiar ocalić wszystkich i nie doprowadzić do śmierci Connora ani razu - w tym wyborze spełnienie obu założeń nie jest możliwe.

W korytarzu zostajesz zatrzymany przez żołnierza:
- Skłam lub powołaj się na Perkinsa - kontynuujesz pościg,
- Zaatakuj żołnierza - jeśli QTE się powiedzie, kontynuujesz wątek, w przeciwnym razie giniesz (Connor nie kończy wątku),
- Uciekaj - zostajesz zastrzelony na miejscu.
Dalszy etap jest krótki i nie zawiera skomplikowanych wyborów:
- Jeśli Markus jest martwy, nie uda ci się dogonić North - Connor zginie (nie kończy wątku).
- Jeśli Markus żyje, skonfrontujesz się z nim. Jeśli to ty pierwszy dosięgniesz broń, zabijesz Markusa (ale przeżyjesz).
- Jak wyżej, lecz jeśli to Markus pierwszy dosięgnie broni - Connor ginie (Connor nie kończy wątku).
Connor staje się defektem
Ta ścieżka jest potencjalnie bardziej pożądana i prowadzi do większej ilości zakończeń. Aby móc stać się defektem, Connor przez całą swoją rozgrywkę musi mocno zwiększyć niestabilność oprogramowania, która to powiększa się z każdym "ludzkim odruchem" wykonywanym przez androida, szczególnie związanym z emocjami i uczuciami. Mogą to być czynności (jak ocalenie życia) lub nawet proste dialogi z Hankiem. W tym etapie dostępnych jest wiele ścieżek, którymi Connor może podążyć. Są one ściśle związane z tym, jak powiedzie się Markusowi w jego wątku:
Jeśli Markus pomyślnie aktywował bombę:
- Connor dołącza do reszty, przy czym może pomóc Markusowi, lecz jeśli mu się nie powiedzie, zginie.

Jeśli Markus zginął kiedykolwiek przed atakiem policji (opcjonalnie jeśli Markus zginął próbując podłożyć ładunek / został odrzucony z Jerycho, lecz powrócił - wtedy Connor zaczyna w późniejszym etapie swojego rozdziału):
Wtedy Connor wykonuje za niego całą robotę. Podążaj schodami w dół i napotkaj Lucy. Po zawaleniu się mostu ukryjesz się przed policją. Za ścianą zobaczysz defekty zagrożone egzekucją: możesz je uratować (nic przy tym nie zyskasz), przy czym jeśli QTE się nie powiedzie, zginiesz.

Pozbądź się kolejnych żołnierzy w korytarzu obierając dolną ścieżkę podczas symulacji walki. Za chwilę możesz jeszcze uratować uciekające pod tobą androidy zrzucając na żołnierzy przeszkodę z sufitu, poprzez urwanie metalowej rury przy ścianie. Dalsza droga aż w pobliże ładunków wybuchowych jest liniowa. Na miejscu napotkasz jednak kolejną grupę żołnierzy - jeśli ich nie pokonasz w QTE, bomba nie zostanie uzbrojona, a Connor zginie. Po uzbrojeniu bomby widoczne na Schemacie są dwie ścieżki: górna, jeśli Markus nie żyje i dolna, jeśli znajduje się na statku. W obu przypadkach Connor może zginąć: jeśli nie uda mu się pospieszenie z pomocą Markusowi lub QTE w ucieczce ze statku.
0
- Detroit Become Human - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejścia
- Sceny wspólne
- Rozdroża - wątek Kary | Sceny wspólne | Solucja Detroit Become Human
- Rozdroża - wątek Connora | Sceny wspólne | Solucja Detroit Become Human
- Rozdroża - wątek Markusa | Sceny wspólne | Solucja Detroit Become Human
- Noc duszy | Sceny wspólne | Solucja Detroit Become Human
- Bitwa o Detroit - wątek Kary | Sceny wspólne | Solucja Detroit Become Human
- Bitwa o Detroit - wątek Connora | Sceny wspólne | Solucja Detroit Become Human
- Bitwa o Detroit - wątek Markusa | Sceny wspólne | Solucja Detroit Become Human
- Sceny wspólne
- Opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mrix18 Junior
Kiedy bedzie dostepny poradnik do pobrania w pdf..Dziekuje..
Milva14 Junior
Warto zauważyć, że Luther nie może przeżyć do samego końca gry, jeśli Connor odnalazł Jerycho. Te wybory się wykluczają.
U mnie przeżył więc chyba jednak się nie wykluczają
bordzisz Konsul
Jak niby działa ten aktualizujący się schemat przy ponownym rozgrywaniu rozdziałów? Przykład:
Czy to oznacza, że muszę poprawić kolejne rozdziały?
SpoconaZofia Legend
W poradniku jest błąd w misji wróg publiczny. Jak biegniesz na defekta - wszyscy wokół nie żyją a nie żyją oprócz Hanka reszta jest jak w poradniku. Tylko sięgnięcie po broń jest najlepszym rozwiązaniem.
TakaSe Junior
W poradniku dot. Conora jest napisane "Connor aby nie zostać odsuniętym od sprawy musi z jednej strony stać się defektem, a z drugiej nie może zawieść zaufania Amandy". Mój Connor z Amandą mieli bardzo złą relację, a i tak udało mu się dotrzeć do Jerycha, przebudzić androidy w CybeLine i zakończyć wątek szczęśliwie z żywym Hankiem, Marcus ma wszystkich kumpli przy boku (North też) przy przeprowadzeniu pokojowej rewolucji, zaś Kara z Lutherem i Alice mrożą szczęśliwe tyłki w Kanadzie, nie poświęcając nikogo w marszu ku wolności
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
