Detroit Become Human: Malarz
Aktualizacja:

W tym rozdziale powracamy ponownie do Marcusa. Po wejściu do budynku odłóż pudełko koło lustra i włącz robotyczne ptaszki w klatce obok. Potem idź na górę i skręć w lewo. W pokoju kolejno: odsłoń zasłony, podaj Carlowi lek i zanieś go do łazienki. Potem sprowadź go na parter i ustaw przy stole. Ty sam idź do kuchni skąd weźmiesz tacę z posiłkiem.

Będąc w głównym pokoju możesz przeczytać gazetę leżącą na stole. Poza tym musisz podjąć się jednej z trzech dostępnych czynności; w jednej rozgrywce możesz wykonać tylko jedną z nich:
- Przeczytaj książkę,
- Zagraj utwór na fortepianie,
- Zagraj w szachy.
Nie ma znaczenia, jaki utwór czy tytuł książki wybierzesz. Po rozmowie zabierz Carla do pracowni, i gdy on będzie zajmował się malowaniem, ty uprzątnij pomieszczenie lub poczekaj. Po kilku krótkich dialogach musisz namalować obraz. Sam wybierzesz jego temat i kompozycję - możesz wybrać tylko jeden temat z 3 dostępnych, przy czym każda tematyka odblokowuje jedną ze ścieżek postępu. Tu nastąpi zakończenie rozdziału.
- Detroit Become Human - poradnik do gry
- Detroit Become Human: Poradnik do gry
- Detroit Become Human: Opis przejścia
- Detroit Become Human: Marcus
- Detroit Become Human: Odcienie koloru
- Detroit Become Human: Malarz
- Detroit Become Human: Upadek i Powstanie z martwych
- Detroit Become Human: Jerycho i Czas decyzji
- Detroit Become Human: Części zamienne
- Detroit Become Human: Wieża Stratford
- Detroit Become Human: Capitol Park
- Detroit Become Human: Marsz wolności
- Detroit Become Human: Marcus
- Detroit Become Human: Opis przejścia
- Detroit Become Human: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
W poradniku dot. Conora jest napisane "Connor aby nie zostać odsuniętym od sprawy musi z jednej strony stać się defektem, a z drugiej nie może zawieść zaufania Amandy". Mój Connor z Amandą mieli bardzo złą relację, a i tak udało mu się dotrzeć do Jerycha, przebudzić androidy w CybeLine i zakończyć wątek szczęśliwie z żywym Hankiem, Marcus ma wszystkich kumpli przy boku (North też) przy przeprowadzeniu pokojowej rewolucji, zaś Kara z Lutherem i Alice mrożą szczęśliwe tyłki w Kanadzie, nie poświęcając nikogo w marszu ku wolności
Najlepszy ending można zrobić nawet z relacją Zdrada
A wiesz ze jak np chce poprawić coś w środku gry to muszę kolejne rozdziały grac di końca gry? Bo bym uratował na wieży tego co zginął jak się nikogo nie zabija.
W poradniku jest błąd w misji wróg publiczny. Jak biegniesz na defekta - wszyscy wokół nie żyją a nie żyją oprócz Hanka reszta jest jak w poradniku. Tylko sięgnięcie po broń jest najlepszym rozwiązaniem.
Jak niby działa ten aktualizujący się schemat przy ponownym rozgrywaniu rozdziałów? Przykład:
Czy to oznacza, że muszę poprawić kolejne rozdziały?
Nie wiem od czego to zależy. Miałem tak, tylko, że chciałem zrobić aby Kara przenocowała w Motelu, jednak obudziłem się w opuszczonym samochodzie
Warto zauważyć, że Luther nie może przeżyć do samego końca gry, jeśli Connor odnalazł Jerycho. Te wybory się wykluczają.
U mnie przeżył więc chyba jednak się nie wykluczają
Dokładnie - u mnie na przejściu Connor odnalazł Jerycho ale Luther przeżył :)
Może. W moim zakończeniu wszyscy żyją; Conor z Hankiem, Kara z Lutherem i Alice w Kanadzie bez poświęcenia kogokolwiek, a Marcus z North, Joshem i Simonem w pokojowej rewolucji
P.S. Poproszę "Złotą Łopatę" za odkopanie tematu po 4 latach :D
Luther ma szansę przeżyć, jeśli zostanie postrzelony, Kara może mu pomóc chowając go. Później idąc na terminal autobusowy, widać go razem z Jerrym. Wtedy właśnie, można mu pomóc.
Kiedy bedzie dostepny poradnik do pobrania w pdf..Dziekuje..
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
