Detroit Become Human: Partnerzy
Aktualizacja:
W tym rozdziale Detroit: Become Human wracamy do Connora. Nawet jeśli uśmierciłeś go w pierwszym rozdziale - ten bohater nie może zginąć w aż do ostatnich scen w grze. Od tej sceny rozpoczynasz budować relacje ze swoim partnerem - Hankiem. Owe relacje mają duże znaczenie dla zakończenia gry, lecz będziesz miał wiele okazji, aby je odbudować, jeśli coś pójdzie nie tak.
Bar
Wejdź do baru i przeskanuj twarze siedzących tam ludzi - twój cel pośrodku, przy barze. Skanowanie wykonasz przytrzymując R2 i naciskając trójkąt. Rozpocznij dialog z Hankiem. Dialogi z tą postacią i finalnie jej nastawienie do ciebie ma duże znaczenie dla wątku fabularnego. Dlatego jeśli dążysz do dobrego zakończenia, warto być nienatrętnym, uprzejmym i przejawiać ludzkie zachowania. Szybko "zaplusujesz" u Hanka stawiając mu kolejnego drinka (odwrotnością będzie oczywiście jego rozlanie) - ma to także znaczenie dla dodatkowych scen na miejscu zbrodni (czytaj dalej).
Miejsce zbrodni
Udacie się teraz na miejsce zbrodni i zechciej mu towarzyszyć. W domu jest sporo rzeczy wymagających zbadania. Kluczowe dowody zbrodni są oznaczone już przez policję żółtymi numerkami. Musisz odnaleźć 10 z nich, by móc kontynuować. Są nimi (w salonie):
- Stolik z telewizorem (narkotyki),
- Nóż na podłodze,
- Wyschnięta krew na podłodze,
- Ciało denata (możesz je zbadać dopiero, gdy Hank skończy),
- Napis nad ciałem.
A także (nie jako dowody śledztwa, ale liczone jako postępy, umieszczone na Schemacie):
- Otwórz szafę przy łóżku,
- Obok szafy sprawdź broszurę na stoliku.

Teraz udaj się w stronę kuchni. Do zbadania są:
- 2x ślady krwi na framugach,
- Brak noża na uchwycie w kuchni (przed zbadaniem kija baseballowego),
- Kij baseballowy,
- Przewrócone krzesło,
- Drzwi na podwórze,
- Figurka w łazience.
Dodatkowo (nie powiązane ze sprawą):
- Gazeta na blacie kuchennym.
Zdaj raport Andersonowi
Gdy zbierzesz wymagane dowody, udaj się do Hanka i przedstaw mu swoją wersję wydarzeń. Jeśli pomylisz się 2x w zdawaniu zeznania, dochodzenie zostanie przerwane , a ty mocno stracisz reputację u Hanka i Amandy. Kolejne wybory w kwestii ustalania przebiegu zdarzeń są następujące:
- Atak nastąpił w kuchni,
- Android został zaatakowany kijem baseballowym,
- Android zaatakował napastnika nożem,
- Napastnik uciekł do salonu,
- Gdzie został zabity nożem.

Teraz musisz odnaleźć zbiegłego androida. Po rozmowie z Hankiem aktywuj tryb poszlak i podążaj za nim w stronę łazienki. W korytarzu zobaczysz na ścianie ślad po opartej o nią drabinę. Zbadaj właz na strych, weź krzesło z kuchni i przedostań się na górę. Po odnalezieniu defekta (bez możliwości wyborów i dalszych opcji dialogowych) zakończysz zadanie.
Zakończenia
Na ukończenie tego zadania masz 5 minut. Jeśli Hank jest ci przychylny, otrzymasz od niego dodatkowe 5 minut (wydarzenie oznaczone na Schemacie); jeśli rozlałeś jego drink w barze, nie zgodzi się na wydłużenie śledztwa (także opcja widoczna w Schemacie).
- Znalezienie defekta na strychu - zbierz wszystkie poszlaki i przedstaw poprawną wersję wydarzeń, po czym dostań się na strych. Odblokowuje to dodatkową scenę Przesłuchanie, która wpłynie na dalsze losy Connora.
- Niepowodzenie śledztwa - jeśli nie wyrobisz się w czasie z raportem dla Hanka lub nie dokonasz poprawnej rekonstrukcji wydarzeń.
- Detroit Become Human - poradnik do gry
- Detroit Become Human: Poradnik do gry
- Detroit Become Human: Opis przejścia
- Detroit Become Human: Connor
- Detroit Become Human: Zakładniczka
- Detroit Become Human: Partnerzy
- Detroit Become Human: Przesłuchanie
- Detroit Become Human: Czekając na Hanka
- Detroit Become Human: Gniazdo
- Detroit Become Human: Rosyjska ruletka
- Detroit Become Human: Klub Eden
- Detroit Become Human: Most
- Detroit Become Human: Wróg publiczny
- Detroit Become Human: Spotkanie z Kamskim
- Detroit Become Human: Ostatnia szansa, Connor
- Detroit Become Human: Connor
- Detroit Become Human: Opis przejścia
- Detroit Become Human: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
W poradniku dot. Conora jest napisane "Connor aby nie zostać odsuniętym od sprawy musi z jednej strony stać się defektem, a z drugiej nie może zawieść zaufania Amandy". Mój Connor z Amandą mieli bardzo złą relację, a i tak udało mu się dotrzeć do Jerycha, przebudzić androidy w CybeLine i zakończyć wątek szczęśliwie z żywym Hankiem, Marcus ma wszystkich kumpli przy boku (North też) przy przeprowadzeniu pokojowej rewolucji, zaś Kara z Lutherem i Alice mrożą szczęśliwe tyłki w Kanadzie, nie poświęcając nikogo w marszu ku wolności
Najlepszy ending można zrobić nawet z relacją Zdrada
A wiesz ze jak np chce poprawić coś w środku gry to muszę kolejne rozdziały grac di końca gry? Bo bym uratował na wieży tego co zginął jak się nikogo nie zabija.
W poradniku jest błąd w misji wróg publiczny. Jak biegniesz na defekta - wszyscy wokół nie żyją a nie żyją oprócz Hanka reszta jest jak w poradniku. Tylko sięgnięcie po broń jest najlepszym rozwiązaniem.
Jak niby działa ten aktualizujący się schemat przy ponownym rozgrywaniu rozdziałów? Przykład:
Czy to oznacza, że muszę poprawić kolejne rozdziały?
Nie wiem od czego to zależy. Miałem tak, tylko, że chciałem zrobić aby Kara przenocowała w Motelu, jednak obudziłem się w opuszczonym samochodzie
Warto zauważyć, że Luther nie może przeżyć do samego końca gry, jeśli Connor odnalazł Jerycho. Te wybory się wykluczają.
U mnie przeżył więc chyba jednak się nie wykluczają
Dokładnie - u mnie na przejściu Connor odnalazł Jerycho ale Luther przeżył :)
Może. W moim zakończeniu wszyscy żyją; Conor z Hankiem, Kara z Lutherem i Alice w Kanadzie bez poświęcenia kogokolwiek, a Marcus z North, Joshem i Simonem w pokojowej rewolucji
P.S. Poproszę "Złotą Łopatę" za odkopanie tematu po 4 latach :D
Luther ma szansę przeżyć, jeśli zostanie postrzelony, Kara może mu pomóc chowając go. Później idąc na terminal autobusowy, widać go razem z Jerrym. Wtedy właśnie, można mu pomóc.
Kiedy bedzie dostepny poradnik do pobrania w pdf..Dziekuje..
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
