Zatoka piratów | Kara | Solucja Detroit Become Human
Aktualizacja:
Zatoka piratów to jeden ze swobodniejszych rozdziałów Kary w Detroit: Become Human. Przebiega on bowiem zawsze pomyślnie i posiada jedno zakończenie, przy czym nic złego stać się nie może.
Broń używana opcjonalnie w tym rozdziale i kolejnych może zostać znaleziona w pojemniku wewnątrz gospody.

Rozpoczniesz jadąc samochodem:
- Porozmawiaj z Lutherem,
- Popatrz na Alice,
- Obejrzyj wiadomości.

Po chwili auto się zepsuje. Sprawdź silnik. Idź dalej przed siebie wzdłuż drogi i skręć w boczną drogę w prawo. Kieruj się do wesołego miasteczka (możesz pominąć te kroki i iść cały czas przed siebie):
- Przed wejściem zobaczysz mapę - przyglądnij jej się.
- Idąc przed siebie napotkasz "budkę wróżbity", z którą możesz wejść w interakcję.
- Kierując się w prawo, dostrzeżesz zamarzniętego androida.
- Idąc w głąb parku sprawdzaj budynki po obu stronach alejki.

Na końcu alejki znajdziesz opuszczoną gospodę - wejdź do środka. Kluczowymi czynnościami do wykonania jest przygotowanie posłania (poduszkę znajdziesz na oknie w rogu pomieszczenia). Dodatkowe aktywności dostępne w gospodzie to:
- Przeczytaj gazetę,
- Znajdź oznaczenia ra9 na ścianie,
- Przeczytaj ulotkę leżącą na podłodze obok oznaczeń ra9,
- Pozwól Lutherowi rozpalić ogień,
- Popatrz przez okno,
- Popatrz na figurkę pirata przy drzwiach.

Później musisz jeszcze porozmawiać z Alice i Lutherem, po czym nastąpi wdarcie się do środka grupy androidów (czynności poboczne, jeśli chcesz, musisz wykonać więc przed rozmową z Lutherem). W kolejnych wydarzeniach QTE możesz: Zgasić ogień, chronić Alice, pochwycić broń lub płonący kij z kominka. W kolejnym QTE możesz: wystrzelić w powietrze z broni, odepchnąć androida, przepytać ich lub zagrozić im. Żadne z wykonanych czynności nie ma specjalnego znaczenia, bowiem prowadzą w dowolnej kombinacji do tych samych wydarzeń. Od tego miejsca zaczyna się cutscena, podczas której będziesz sporadycznie naciskał wskazane przyciski, po czym zadanie zakończy się.
0
- Detroit Become Human - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejścia
- Kara
- Nowy dom | Kara | Solucja Detroit Become Human
- Burzowa noc | Kara | Solucja Detroit Become Human
- Zbiegowie | Kara | Solucja Detroit Become Human
- Wielka ucieczka | Kara | Solucja Detroit Become Human
- Zlatko | Kara | Solucja Detroit Become Human
- Zatoka piratów | Kara | Solucja Detroit Become Human
- Pociąg o północy | Kara | Solucja Detroit Become Human
- Kara
- Opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mrix18 Junior
Kiedy bedzie dostepny poradnik do pobrania w pdf..Dziekuje..
Milva14 Junior
Warto zauważyć, że Luther nie może przeżyć do samego końca gry, jeśli Connor odnalazł Jerycho. Te wybory się wykluczają.
U mnie przeżył więc chyba jednak się nie wykluczają
bordzisz Konsul
Jak niby działa ten aktualizujący się schemat przy ponownym rozgrywaniu rozdziałów? Przykład:
Czy to oznacza, że muszę poprawić kolejne rozdziały?
SpoconaZofia Legend
W poradniku jest błąd w misji wróg publiczny. Jak biegniesz na defekta - wszyscy wokół nie żyją a nie żyją oprócz Hanka reszta jest jak w poradniku. Tylko sięgnięcie po broń jest najlepszym rozwiązaniem.
TakaSe Junior
W poradniku dot. Conora jest napisane "Connor aby nie zostać odsuniętym od sprawy musi z jednej strony stać się defektem, a z drugiej nie może zawieść zaufania Amandy". Mój Connor z Amandą mieli bardzo złą relację, a i tak udało mu się dotrzeć do Jerycha, przebudzić androidy w CybeLine i zakończyć wątek szczęśliwie z żywym Hankiem, Marcus ma wszystkich kumpli przy boku (North też) przy przeprowadzeniu pokojowej rewolucji, zaś Kara z Lutherem i Alice mrożą szczęśliwe tyłki w Kanadzie, nie poświęcając nikogo w marszu ku wolności
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
