Zatoka piratów | Kara | Solucja Detroit Become Human

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zatoka piratów to jeden ze swobodniejszych rozdziałów Kary w Detroit: Become Human. Przebiega on bowiem zawsze pomyślnie i posiada jedno zakończenie, przy czym nic złego stać się nie może.

Broń używana opcjonalnie w tym rozdziale i kolejnych może zostać znaleziona w pojemniku wewnątrz gospody.

Interakcje wewnątrz samochodu są wymagane, aby wątek był kontynuowany - nie możesz po prostu przeczekać - Zatoka piratów | Kara | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Interakcje wewnątrz samochodu są wymagane, aby wątek był kontynuowany - nie możesz po prostu "przeczekać"

Rozpoczniesz jadąc samochodem:

  1. Porozmawiaj z Lutherem,
  2. Popatrz na Alice,
  3. Obejrzyj wiadomości.
Idź na wprost i skręć w uliczkę po prawej - Zatoka piratów | Kara | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Idź na wprost i skręć w uliczkę po prawej

Po chwili auto się zepsuje. Sprawdź silnik. Idź dalej przed siebie wzdłuż drogi i skręć w boczną drogę w prawo. Kieruj się do wesołego miasteczka (możesz pominąć te kroki i iść cały czas przed siebie):

  1. Przed wejściem zobaczysz mapę - przyglądnij jej się.
  2. Idąc przed siebie napotkasz "budkę wróżbity", z którą możesz wejść w interakcję.
  3. Kierując się w prawo, dostrzeżesz zamarzniętego androida.
  4. Idąc w głąb parku sprawdzaj budynki po obu stronach alejki.
Opuszczona gospoda - Zatoka piratów | Kara | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Opuszczona gospoda

Na końcu alejki znajdziesz opuszczoną gospodę - wejdź do środka. Kluczowymi czynnościami do wykonania jest przygotowanie posłania (poduszkę znajdziesz na oknie w rogu pomieszczenia). Dodatkowe aktywności dostępne w gospodzie to:

  1. Przeczytaj gazetę,
  2. Znajdź oznaczenia ra9 na ścianie,
  3. Przeczytaj ulotkę leżącą na podłodze obok oznaczeń ra9,
  4. Pozwól Lutherowi rozpalić ogień,
  5. Popatrz przez okno,
  6. Popatrz na figurkę pirata przy drzwiach.
Ostatnia scena nastąpi po dialogu z Alice i Lutherem - Zatoka piratów | Kara | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Ostatnia scena nastąpi po dialogu z Alice i Lutherem

Później musisz jeszcze porozmawiać z Alice i Lutherem, po czym nastąpi wdarcie się do środka grupy androidów (czynności poboczne, jeśli chcesz, musisz wykonać więc przed rozmową z Lutherem). W kolejnych wydarzeniach QTE możesz: Zgasić ogień, chronić Alice, pochwycić broń lub płonący kij z kominka. W kolejnym QTE możesz: wystrzelić w powietrze z broni, odepchnąć androida, przepytać ich lub zagrozić im. Żadne z wykonanych czynności nie ma specjalnego znaczenia, bowiem prowadzą w dowolnej kombinacji do tych samych wydarzeń. Od tego miejsca zaczyna się cutscena, podczas której będziesz sporadycznie naciskał wskazane przyciski, po czym zadanie zakończy się.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2018-06-12
03:40

yadin Legend

yadin

Ciężkie.

Komentarz: yadin
2018-07-13
21:07

mrix18 Junior

Kiedy bedzie dostepny poradnik do pobrania w pdf..Dziekuje..

Komentarz: mrix18
2018-11-09
11:52

Milva14 Junior

😜

Warto zauważyć, że Luther nie może przeżyć do samego końca gry, jeśli Connor odnalazł Jerycho. Te wybory się wykluczają.

U mnie przeżył więc chyba jednak się nie wykluczają

Komentarz: Milva14
2021-04-30
16:51

bordzisz Konsul

Jak niby działa ten aktualizujący się schemat przy ponownym rozgrywaniu rozdziałów? Przykład:

Czy to oznacza, że muszę poprawić kolejne rozdziały?

Komentarz: bordzisz
2021-06-30
22:10

SpoconaZofia Legend

SpoconaZofia

W poradniku jest błąd w misji wróg publiczny. Jak biegniesz na defekta - wszyscy wokół nie żyją a nie żyją oprócz Hanka reszta jest jak w poradniku. Tylko sięgnięcie po broń jest najlepszym rozwiązaniem.

Komentarz: SpoconaZofia
2022-09-19
17:30

TakaSe Junior

W poradniku dot. Conora jest napisane "Connor aby nie zostać odsuniętym od sprawy musi z jednej strony stać się defektem, a z drugiej nie może zawieść zaufania Amandy". Mój Connor z Amandą mieli bardzo złą relację, a i tak udało mu się dotrzeć do Jerycha, przebudzić androidy w CybeLine i zakończyć wątek szczęśliwie z żywym Hankiem, Marcus ma wszystkich kumpli przy boku (North też) przy przeprowadzeniu pokojowej rewolucji, zaś Kara z Lutherem i Alice mrożą szczęśliwe tyłki w Kanadzie, nie poświęcając nikogo w marszu ku wolności

Komentarz: TakaSe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl