Detroit Become Human: Rozdroża - wątek Markusa
Aktualizacja:
Wątek Markusa w rozdziale Rozdroża nie rozpocznie się, jeśli Markus zginął w Marszu wolności (niepowodzenie w ataku na policję, samobójstwo, lub poświęcenie się będąc nieustępliwym). Wtedy na Schemacie historii ukazana jest jedynie scena z North w roli głównej, która przejmuje dowodzenie nad rebelią.
- Jeśli żyje, dalszy wątek zależy od jego reputacji w Jerycho.
- Jeśli Connor nie odnalazł Jerycho, a Markus ma złą reputację, zostanie on wyrzucony z grupy.
- Jeśli Connor odnalazł Jerycho, Markus ma złą reputację, Connor pozostał maszyną - możesz wrócić z dachu i wątek kontynuowany jest na korytarzu, gdzie Markus będzie zamierzał aktywować ładunki wybuchowe,
- Jeśli Connor odnalazł Jerycho, Markus ma złą reputację, Connor został defektem - wtedy Connor zajmuje się ładunkami wybuchowymi, a Markus dołącza do grupy dopiero na etapie ucieczki ze statku.
Markus wyrusza podłożyć ładunki
Jeśli posiadasz pozytywną reputację w Jerycho, scena rozpocznie się od dyskusji z Joshem, North i opcjonalnie Simonem (jeśli żyje).
- Jeśli Connor nie odnalazł Jerycho / został dezaktywowany (zakończył wątek), Markus kończy wątek w tym miejscu.
- Jeśli Connor odnalazł Jerycho, spotkasz się teraz z nim i będziesz kontynuował wątek.

Kolejna scena jest nietypowa, gdyż najpierw jako Markus możesz starać się przekonać Connora do zostania defektem, lecz tą decyzję podejmiesz sam zostając przełączony na Connora (to, czy Connor może stać się defektem zależy od poziomu jego niestabilności oprogramowania). Jeśli na którymś etapie od tego miejsca zawiedziesz (zginiesz), miejsce Markusa zajmie North, a próbę podłożenia ładunków wybuchowych na statku podejmie Connor w swoim wątku.
Podążaj teraz w dół schodów. Po chwili napotkasz żołnierzy - możesz ich zaatakować, by ocalić androidy, lecz narażasz się na bycie zranionym. Jeśli zostałeś już wcześniej ranny, ponowne uszkodzenie może doprowadzić do śmierci Markusa. Po chwili ponownie napotkasz żołnierzy: zaatakuj ich lub uniknij, lecz niedopuść, by skończył się czas (ponownie prowadzi to do odniesienia ran / śmierci bohatera).

Kolejna scena dotyczy Josha. Interweniuj i pokonaj żołnierzy, aby go ocalić. Pozostałe decyzje prowadzą do śmierci Josha przez postrzelenie lub poświęcenie się dla Markusa; w najgorszym wypadku jeśli nie powiedzie się QTE zginąć może tak Josh, jak i Markus. W maszynowni możliwe są cztery drogi, jak zakończy się ten etap:
- Zostajesz zaatakowany przez żołnierzy - zawiodłeś w QTE, Markus ginie.
- Zostajesz zaatakowany przez żołnierzy - powiodło ci się w QTE, Markus kontynuuje wątek.
- Zostajesz zaatakowany przez Connora - jeśli Connor pozostał maszyną, zostanies przez niego zaatakowany. Musisz zadecydować, którego z nich chcesz ocalić - w tym przypadku nie mogą obaj przeżyć lub obaj zginąć. Jeśli Markus zabije Connora, kontynuuje wątek.

Jeśli Connor został defektem i pokonałeś żołnierzy, epizod trwa nadal. Od twoich działań i decyzji podjętych teraz zależeć będzie to, czy Markus przeżyje, oraz ilu z jego najbliższych sojuszników ucieknie ze statku. Markus zginie, jeśli mini czas na podjęcie decyzji lub zawiedziesz w QTE. Aby uratować wszystkich i przeżyć, wystarczy, że pobiegniesz na pomoc North, gdy upadnie. Dodatkowo jeśli nie doprowadziłeś uprzednio do śmierci Josha, a Connor jest defektem i dotarł do tego etapu, oni także uciekną pomyślnie ze statku.
- Detroit Become Human - poradnik do gry
- Detroit Become Human: Poradnik do gry
- Detroit Become Human: Opis przejścia
- Detroit Become Human: Sceny wspólne
- Detroit Become Human: Rozdroża - wątek Kary
- Detroit Become Human: Rozdroża - wątek Connora
- Detroit Become Human: Rozdroża - wątek Markusa
- Detroit Become Human: Noc duszy
- Detroit Become Human: Bitwa o Detroit - wątek Kary
- Detroit Become Human: Bitwa o Detroit - wątek Connora
- Detroit Become Human: Bitwa o Detroit - wątek Markusa
- Detroit Become Human: Sceny wspólne
- Detroit Become Human: Opis przejścia
- Detroit Become Human: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
W poradniku dot. Conora jest napisane "Connor aby nie zostać odsuniętym od sprawy musi z jednej strony stać się defektem, a z drugiej nie może zawieść zaufania Amandy". Mój Connor z Amandą mieli bardzo złą relację, a i tak udało mu się dotrzeć do Jerycha, przebudzić androidy w CybeLine i zakończyć wątek szczęśliwie z żywym Hankiem, Marcus ma wszystkich kumpli przy boku (North też) przy przeprowadzeniu pokojowej rewolucji, zaś Kara z Lutherem i Alice mrożą szczęśliwe tyłki w Kanadzie, nie poświęcając nikogo w marszu ku wolności
Najlepszy ending można zrobić nawet z relacją Zdrada
A wiesz ze jak np chce poprawić coś w środku gry to muszę kolejne rozdziały grac di końca gry? Bo bym uratował na wieży tego co zginął jak się nikogo nie zabija.
W poradniku jest błąd w misji wróg publiczny. Jak biegniesz na defekta - wszyscy wokół nie żyją a nie żyją oprócz Hanka reszta jest jak w poradniku. Tylko sięgnięcie po broń jest najlepszym rozwiązaniem.
Jak niby działa ten aktualizujący się schemat przy ponownym rozgrywaniu rozdziałów? Przykład:
Czy to oznacza, że muszę poprawić kolejne rozdziały?
Nie wiem od czego to zależy. Miałem tak, tylko, że chciałem zrobić aby Kara przenocowała w Motelu, jednak obudziłem się w opuszczonym samochodzie
Warto zauważyć, że Luther nie może przeżyć do samego końca gry, jeśli Connor odnalazł Jerycho. Te wybory się wykluczają.
U mnie przeżył więc chyba jednak się nie wykluczają
Dokładnie - u mnie na przejściu Connor odnalazł Jerycho ale Luther przeżył :)
Może. W moim zakończeniu wszyscy żyją; Conor z Hankiem, Kara z Lutherem i Alice w Kanadzie bez poświęcenia kogokolwiek, a Marcus z North, Joshem i Simonem w pokojowej rewolucji
P.S. Poproszę "Złotą Łopatę" za odkopanie tematu po 4 latach :D
Luther ma szansę przeżyć, jeśli zostanie postrzelony, Kara może mu pomóc chowając go. Później idąc na terminal autobusowy, widać go razem z Jerrym. Wtedy właśnie, można mu pomóc.
Kiedy bedzie dostepny poradnik do pobrania w pdf..Dziekuje..
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
