Detroit Become Human: Zbiegowie
Aktualizacja:
Po ucieczce z domu przed Toddem w scenie Burzowa noc w Detroit: Become Human, przejdziesz do rozdziału Zbiegowie. Rozdział ma kilka możliwych zakończeń, głównie w zależności od wybranego miejsca ukrycia się przez noc. Dostępne są trzy opcje: opuszczony samochód, motel, oraz stary dom. Jeśli w ciągu ok. 15 minut od spotkania śmieciarza-androida nie odnajdziesz lokum do spania, Kara i Alice automatycznie pójdą spać do samochodu.
Ważne: to, które miejsce noclegu wybierzesz odbija się na kolejnym rozdziale Wielka ucieczka. Wpływa to głównie na długość trwania kolejnego rozdziału a także inne sposoby jego ukończenia.
Broń używana opcjonalnie w tym rozdziale pochodzi z rozdziału Burzowa noc, jeśli podniosłeś ją z pokoju Todda.
Samochód

Jest to najprostsza i najszybsza opcja. Niezalecana, bowiem mocno ucierpią twoje relacje z Alice. Po tym jak wysiądziesz z autobusu, idź na wprost. Za skrzyżowaniem skieruj się przez bramę za przystankiem w stronę starego budynku. Zauważysz, że przed ścianą stoi stary samochód. Rozbij szybę i włam się do środka. Jeśli zdecydujesz się tu pozostać, rozdział zakończy się.
Opuszczone mieszkanie

Jest to najlepsza opcja, bowiem może poskutkować poprawą relacji z Alice; zajmuje jednak także sporo czasu gry. Za przystankiem autobusowym na końcu ulicy (naprzeciwko sklepu) znajdziesz bramę. Przejdź przez nią. Zbadaj siatkę ogrodzenia - można ją przeciąć. Koło bramy, na skrzyni znajdziesz nożyce do metalu. Wytnij nimi dziurę w siatce i wejdź na teren opuszczonego domu. Możesz także obejść budynek i przeciąć siatkę od strony parkingu. Jeśli zbadałeś oba miejsca, gdzie siatka może zostać nacięta, i nie wziąłeś nożyc przy samochodzie, możesz ukraść nożyce ze sklepu.

Udaj się do drzwi wejściowych, potem wróć się, by spotkać Ralpha. Jeśli nie zrezygnujesz (powoduje to brak możliwości noclegu w tym miejscu) i przekonasz Ralpha lub zagrozisz mu bronią, możecie wejść za nim do domu. Wewnątrz:
- Rozpal ogień wykorzystując deski leżące przy oknie i papier z kosza, oraz zapałki leżące na kominku.
- Przygotuj posłanie - weź spod schodów koc i poduszkę i rozłóż je przed kominkiem.
- Porozmawiaj z Alice, opcjonalnie poczęstuj ją batonikiem lub daj maskotkę (poprawa relacji) skradzione ze sklepu.
- Połóż się przy Alice lub obserwuj ją z krzesła.
Motel

Droga do nocowania w motelu jest długa i niestety powoduje pogorszenie relacji z Alice. Najpierw musisz udać się bowiem do sklepu. W sklepie możesz dodatkowo ukraść:
- Batonik - będziesz mógł nim poczęstować Alice w każdym miejscu, jednak nie przyjmie go (jest to dodatkowa opcja widoczna na Schemacie historii),
- Maskotkę - po położeniu Alice do snu, możesz położyć przy niej maskotkę, co nieznacznie poprawi relacje z nią (jest to dodatkowa opcja widoczna na Schemacie historii),
- Nożyce do metalu - takie same znajdziesz przy samochodzie, dlatego nie warto brać ich ze sklepu. Aby je ukraść, zbadaj motel z dwóch stron, gdzie znajdują się potencjalne miejsca do przecięcia ogrodzenia i nie podnoś leżących przy samochodzie nożyc.
Ze sklepu możesz bezpiecznie ukraść tylko jedną rzecz i musisz to zrobić nim napadniesz kasjera. Aby ukraść dwie rzeczy, musisz posiadać pistolet i zastraszyć sprzedawcę - w przeciwnym razie będziesz musiał odłożyć przedmiot na półkę.
Aby zdobyć pieniądze z kasy, najpierw porozmawiaj z kasjerem - ten w żadnym przypadku nie zgodzi się pomóc.
- Jeśli posiadasz broń z rozdziału Burzowa noc możesz dokonać napaści z bronią. Jeśli zrobisz to od razu po wejściu do sklepu, pojawi się dodatkowe wydarzenie w Schemacie historii: wejście klienta do sklepu. Nie utrudnia to jednak rabunku, jeśli się nie zawahasz.
- Przejdź się po sklepie i dostrzeż między półkami stos puszek. Będziesz mógł poprosić Alice o pomoc w odwróceniu uwagi sprzedawcy i ukraść pieniądze z kasy (chyba, że zawiedziesz w QTE).

Gdy obrabujesz sklep pora zdobyć nowe przebranie. Naprzeciwko motelu znajdziesz pralnię. Wejdź do środka. W jednej z pralek znajdziesz ubranie, które pomoże ci ukryć fakt, że jesteś androidem, by móc zakupić pokój w hotelu. Podejdź do pralki i ukradnij ubranie ze środka. Dodatkowe elementy ubioru musisz zabrać śpiącemu na ławce mężczyźnie. Jeśli nie powiedzie ci się kilkakrotnie QTE, stracisz możliwość kradzieży, a zarazem spania w motelu. W pralni znajdziesz również gazetę.

Potem skieruj się do motelu. Skieruj się do pokoju 28 na piętrze i wykonaj pozostałe czynności:
- Przebierz Alice,
- Porozmawiaj z nią,
- Opcjonalnie daj jej batonika / maskotkę,
- Idź spać z nią lub pozostań na krześle.
Komentarze czytelników
W poradniku dot. Conora jest napisane "Connor aby nie zostać odsuniętym od sprawy musi z jednej strony stać się defektem, a z drugiej nie może zawieść zaufania Amandy". Mój Connor z Amandą mieli bardzo złą relację, a i tak udało mu się dotrzeć do Jerycha, przebudzić androidy w CybeLine i zakończyć wątek szczęśliwie z żywym Hankiem, Marcus ma wszystkich kumpli przy boku (North też) przy przeprowadzeniu pokojowej rewolucji, zaś Kara z Lutherem i Alice mrożą szczęśliwe tyłki w Kanadzie, nie poświęcając nikogo w marszu ku wolności
Najlepszy ending można zrobić nawet z relacją Zdrada
A wiesz ze jak np chce poprawić coś w środku gry to muszę kolejne rozdziały grac di końca gry? Bo bym uratował na wieży tego co zginął jak się nikogo nie zabija.
W poradniku jest błąd w misji wróg publiczny. Jak biegniesz na defekta - wszyscy wokół nie żyją a nie żyją oprócz Hanka reszta jest jak w poradniku. Tylko sięgnięcie po broń jest najlepszym rozwiązaniem.
Jak niby działa ten aktualizujący się schemat przy ponownym rozgrywaniu rozdziałów? Przykład:
Czy to oznacza, że muszę poprawić kolejne rozdziały?
Nie wiem od czego to zależy. Miałem tak, tylko, że chciałem zrobić aby Kara przenocowała w Motelu, jednak obudziłem się w opuszczonym samochodzie
Warto zauważyć, że Luther nie może przeżyć do samego końca gry, jeśli Connor odnalazł Jerycho. Te wybory się wykluczają.
U mnie przeżył więc chyba jednak się nie wykluczają
Dokładnie - u mnie na przejściu Connor odnalazł Jerycho ale Luther przeżył :)
Może. W moim zakończeniu wszyscy żyją; Conor z Hankiem, Kara z Lutherem i Alice w Kanadzie bez poświęcenia kogokolwiek, a Marcus z North, Joshem i Simonem w pokojowej rewolucji
P.S. Poproszę "Złotą Łopatę" za odkopanie tematu po 4 latach :D
Luther ma szansę przeżyć, jeśli zostanie postrzelony, Kara może mu pomóc chowając go. Później idąc na terminal autobusowy, widać go razem z Jerrym. Wtedy właśnie, można mu pomóc.
Kiedy bedzie dostepny poradnik do pobrania w pdf..Dziekuje..
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
