Jerycho i Czas decyzji | Markus | Solucja Detroit Become Human
Aktualizacja:
W tym rozdziale poradnika do Detroit: Become Human opisane zostały dwie krótkie sceny poświęcone Marcusowi. Pierwsza opowiada o jego drodze do Jerycha - ostoi dla androidów, druga - o tym, jak powoli staje się ich przywódcą. Oba te rozdziały nie zawierają znaczących decyzji do podjęcia, jednak znajdziesz tu kilka ukrytych uzupełnień do Schematu.
Jerycho

Ten rozdział zawsze zaczyna się identycznie. Jako Marcus musisz spróbować odnaleźć statek Jericho, podążając za wskazówkami, które pojawiają się na twojej lewej ręce. Gdy znajdziesz podobne graffiti z ikoną (kwadrat ze strzałkami) użyj R2 i przeskanuj go. Na stacji owo graffiti zajmuje całą ścianę po lewej.

Kieruj się w przeciwną stronę i zejdź schodami w dół. Po drodze na górnym peronie znajdziesz gazetę na ławeczce. Odblokowuje ona 3 pozycje na Schemacie:
- "Astronauci androidy" (Android Astronauts) - stała strona,
- "Wielka ucieczka" (On the run) - opisuje spotkanie Kary i Connora.
- "Wróżka" (Fortune Teller) - domyślna strona, gdy Kara dobrze się ukryje lub gdy zakończyła swój wątek nie stając się defektem w Burzowa noc.

Po pokonaniu schodów drugie graffiti jest na wprost ciebie. Zapytaj jeszcze o drogę androida na przystanku przed analizowaniem obrazka - próba dialogu dodawana jest do Schematu. Przejdź za budynek, by na wysokości piętra ujrzeć kolejne, potem kieruj się w prawo. Następne graffiti jest za ogrodzeniem - gdy je namierzysz, będziesz mógł przejść przez dziurę w siatce, odsunąć drewnianą paletę opartą o ścianę, która zasłania trzeci kwadrat do zeskanowania.

Wejdź na parking. Graffiti jest umieszczone na wysokości i widzisz tylko jego fragment. Zeskanuj go, a potem weź niebieski śmietnik i przysuń go pod ścianę, by wskoczyć na dach. Uprzednio możesz znaleźć na parkingu ciało androida (dodawane do tabeli).

Na dachu przeanalizuj ścieżkę prowadzącą po prawej ścianie i przebiegnij nad rozpadliną. Zeskocz w dół. Podejdź do dużego czerwonego malunku na ścianie z namalowaną świecą zapłonową i przeanalizuj wszystkie symbole. Koło kontenera pod malunkiem znajdziesz drugie ciało androida.

Aby dostać się do gór, wykorzystaj symulację trasy po lewej stronie, po ruinach. W budynku na piętrze znajdziesz jeszcze jedno ciało androida. Graffiti teraz musisz zeskanować pod odpowiednim kontem - fragment znaku namalowany został na filarze. Stań tak, aby obrazek tworzył całość i wtedy możesz go zeskanować.

Po wyjściu na zewnątrz idź na wprost i wespnij się na dźwig. Możesz wcześniej spróbować przejść po moście - próba ta zostanie dopisana do Schematu. Z dźwigu zeskoczysz na statek, wewnątrz po prostu podążaj korytarzami przed siebie, aż do zakończenia sceny.
Czas decyzji
Jest to kolejna krótka scena z udziałem Marcusa. Na miejscu możesz porozmawiać z Joshem (android przy dziecku), North (dziewczyna odbijająca piłkę), aby poprawić już na wstępie relacje z nimi. Z dodatkowych czynności dodawanych do Schematu:
- Zapal ogień w czterech beczkach,
- Porozmawiaj z uszkodzonym androidem na podłodze,
- Porozmawiaj z uszkodzonym androidem przy filarze.
Aby kontynuować, musisz jeszcze porozmawiać z Lucy (android za kotarą) oraz sprawdzić puste skrzynie CyberLife. Potem możesz porozmawiać z Simonem (blondyn stojący pośrodku pomieszczenia), co będzie ostatnią czynnością w tym rozdziale.
0
- Detroit Become Human - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejścia
- Marcus
- Odcienie koloru | Markus | Solucja Detroit Become Human
- Malarz | Markus | Solucja Detroit Become Human
- Upadek i Powstanie z martwych | Markus | Solucja Detroit Become Human
- Jerycho i Czas decyzji | Markus | Solucja Detroit Become Human
- Części zamienne | Markus | Solucja Detroit Become Human
- Wieża Stratford | Markus | Solucja Detroit Become Human
- Capitol Park | Markus | Solucja Detroit Become Human
- Marsz wolności | Markus | Solucja Detroit Become Human
- Marcus
- Opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
samolot1 Junior
A wiesz ze jak np chce poprawić coś w środku gry to muszę kolejne rozdziały grac di końca gry? Bo bym uratował na wieży tego co zginął jak się nikogo nie zabija.
enciakuuuu Junior
Nie wiem od czego to zależy. Miałem tak, tylko, że chciałem zrobić aby Kara przenocowała w Motelu, jednak obudziłem się w opuszczonym samochodzie
enciakuuuu Junior
Najlepszy ending można zrobić nawet z relacją Zdrada
enciakuuuu Junior
Luther ma szansę przeżyć, jeśli zostanie postrzelony, Kara może mu pomóc chowając go. Później idąc na terminal autobusowy, widać go razem z Jerrym. Wtedy właśnie, można mu pomóc.
TakaSe Junior
W poradniku dot. Conora jest napisane "Connor aby nie zostać odsuniętym od sprawy musi z jednej strony stać się defektem, a z drugiej nie może zawieść zaufania Amandy". Mój Connor z Amandą mieli bardzo złą relację, a i tak udało mu się dotrzeć do Jerycha, przebudzić androidy w CybeLine i zakończyć wątek szczęśliwie z żywym Hankiem, Marcus ma wszystkich kumpli przy boku (North też) przy przeprowadzeniu pokojowej rewolucji, zaś Kara z Lutherem i Alice mrożą szczęśliwe tyłki w Kanadzie, nie poświęcając nikogo w marszu ku wolności
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.