Jerycho i Czas decyzji | Markus | Solucja Detroit Become Human

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

W tym rozdziale poradnika do Detroit: Become Human opisane zostały dwie krótkie sceny poświęcone Marcusowi. Pierwsza opowiada o jego drodze do Jerycha - ostoi dla androidów, druga - o tym, jak powoli staje się ich przywódcą. Oba te rozdziały nie zawierają znaczących decyzji do podjęcia, jednak znajdziesz tu kilka ukrytych uzupełnień do Schematu.

Jerycho

Ten rozdział zawsze zaczyna się identycznie - Jerycho i Czas decyzji | Markus | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry

Ten rozdział zawsze zaczyna się identycznie. Jako Marcus musisz spróbować odnaleźć statek Jericho, podążając za wskazówkami, które pojawiają się na twojej lewej ręce. Gdy znajdziesz podobne graffiti z ikoną (kwadrat ze strzałkami) użyj R2 i przeskanuj go. Na stacji owo graffiti zajmuje całą ścianę po lewej.

Kieruj się w przeciwną stronę i zejdź schodami w dół - Jerycho i Czas decyzji | Markus | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry

Kieruj się w przeciwną stronę i zejdź schodami w dół. Po drodze na górnym peronie znajdziesz gazetę na ławeczce. Odblokowuje ona 3 pozycje na Schemacie:

  1. "Astronauci androidy" (Android Astronauts) - stała strona,
  2. "Wielka ucieczka" (On the run) - opisuje spotkanie Kary i Connora.
  3. "Wróżka" (Fortune Teller) - domyślna strona, gdy Kara dobrze się ukryje lub gdy zakończyła swój wątek nie stając się defektem w Burzowa noc.
Po pokonaniu schodów drugie graffiti jest na wprost ciebie - Jerycho i Czas decyzji | Markus | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry

Po pokonaniu schodów drugie graffiti jest na wprost ciebie. Zapytaj jeszcze o drogę androida na przystanku przed analizowaniem obrazka - próba dialogu dodawana jest do Schematu. Przejdź za budynek, by na wysokości piętra ujrzeć kolejne, potem kieruj się w prawo. Następne graffiti jest za ogrodzeniem - gdy je namierzysz, będziesz mógł przejść przez dziurę w siatce, odsunąć drewnianą paletę opartą o ścianę, która zasłania trzeci kwadrat do zeskanowania.

Wejdź na parking - Jerycho i Czas decyzji | Markus | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry

Wejdź na parking. Graffiti jest umieszczone na wysokości i widzisz tylko jego fragment. Zeskanuj go, a potem weź niebieski śmietnik i przysuń go pod ścianę, by wskoczyć na dach. Uprzednio możesz znaleźć na parkingu ciało androida (dodawane do tabeli).

Na dachu przeanalizuj ścieżkę prowadzącą po prawej ścianie i przebiegnij nad rozpadliną - Jerycho i Czas decyzji | Markus | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry

Na dachu przeanalizuj ścieżkę prowadzącą po prawej ścianie i przebiegnij nad rozpadliną. Zeskocz w dół. Podejdź do dużego czerwonego malunku na ścianie z namalowaną świecą zapłonową i przeanalizuj wszystkie symbole. Koło kontenera pod malunkiem znajdziesz drugie ciało androida.

Aby dostać się do gór, wykorzystaj symulację trasy po lewej stronie, po ruinach - Jerycho i Czas decyzji | Markus | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry

Aby dostać się do gór, wykorzystaj symulację trasy po lewej stronie, po ruinach. W budynku na piętrze znajdziesz jeszcze jedno ciało androida. Graffiti teraz musisz zeskanować pod odpowiednim kontem - fragment znaku namalowany został na filarze. Stań tak, aby obrazek tworzył całość i wtedy możesz go zeskanować.

Wespnij się na dźwig, by kontynuować - Jerycho i Czas decyzji | Markus | Solucja Detroit Become Human - Detroit Become Human - poradnik do gry
Wespnij się na dźwig, by kontynuować

Po wyjściu na zewnątrz idź na wprost i wespnij się na dźwig. Możesz wcześniej spróbować przejść po moście - próba ta zostanie dopisana do Schematu. Z dźwigu zeskoczysz na statek, wewnątrz po prostu podążaj korytarzami przed siebie, aż do zakończenia sceny.

Czas decyzji

Jest to kolejna krótka scena z udziałem Marcusa. Na miejscu możesz porozmawiać z Joshem (android przy dziecku), North (dziewczyna odbijająca piłkę), aby poprawić już na wstępie relacje z nimi. Z dodatkowych czynności dodawanych do Schematu:

  1. Zapal ogień w czterech beczkach,
  2. Porozmawiaj z uszkodzonym androidem na podłodze,
  3. Porozmawiaj z uszkodzonym androidem przy filarze.

Aby kontynuować, musisz jeszcze porozmawiać z Lucy (android za kotarą) oraz sprawdzić puste skrzynie CyberLife. Potem możesz porozmawiać z Simonem (blondyn stojący pośrodku pomieszczenia), co będzie ostatnią czynnością w tym rozdziale.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2023-09-24
14:57

samolot1 Junior

A wiesz ze jak np chce poprawić coś w środku gry to muszę kolejne rozdziały grac di końca gry? Bo bym uratował na wieży tego co zginął jak się nikogo nie zabija.

Komentarz: samolot1
2022-11-23
21:15

enciakuuuu Junior

Nie wiem od czego to zależy. Miałem tak, tylko, że chciałem zrobić aby Kara przenocowała w Motelu, jednak obudziłem się w opuszczonym samochodzie

Komentarz: enciakuuuu
2022-11-23
21:13

enciakuuuu Junior

Najlepszy ending można zrobić nawet z relacją Zdrada

Komentarz: enciakuuuu
2022-11-23
21:12

enciakuuuu Junior

Luther ma szansę przeżyć, jeśli zostanie postrzelony, Kara może mu pomóc chowając go. Później idąc na terminal autobusowy, widać go razem z Jerrym. Wtedy właśnie, można mu pomóc.

Komentarz: enciakuuuu
2022-09-19
17:30

TakaSe Junior

W poradniku dot. Conora jest napisane "Connor aby nie zostać odsuniętym od sprawy musi z jednej strony stać się defektem, a z drugiej nie może zawieść zaufania Amandy". Mój Connor z Amandą mieli bardzo złą relację, a i tak udało mu się dotrzeć do Jerycha, przebudzić androidy w CybeLine i zakończyć wątek szczęśliwie z żywym Hankiem, Marcus ma wszystkich kumpli przy boku (North też) przy przeprowadzeniu pokojowej rewolucji, zaś Kara z Lutherem i Alice mrożą szczęśliwe tyłki w Kanadzie, nie poświęcając nikogo w marszu ku wolności

Komentarz: TakaSe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl