Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Detroit Become Human - poradnik do gry

Detroit Become Human - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jak zapobiec śmierci Kary w Detroit Become Human? Detroit Become Human poradnik, solucja

Nasz poradnik uwzględnia wszystkie miejsca i momenty w Detroit Become Human, w których może zginąć Kara. Poniżej dowiedz się, jak uratować ją z opresji i wyprowadzić cało z każdego etapu gry.

Kara, jako jedna z głównych bohaterek Detroit: Become Human, wprowadza do świata gry najmniej zmian - jest postacią dość niezależną, a jej poczynania nie mają dużego znaczenia ani dla wydarzeń przedstawianych na zakończenie gry, ani nie oddziałuje silnie z pozostałymi bohaterami - choć spotyka ich na swojej drodze. W tym rozdziale przybliżymy, w których miejscach fabuły Kara może zginąć lub zakończyć swój wątek w inny sposób, i jak tego uniknąć, uzyskując szczęśliwe zakończenie.

Burzowa noc

Jeśli posłuchasz napisów na ekranie i nie poruszysz się, zakończysz wątek Kary już na samym początku - Jak zapobiec śmierci Kary w Detroit Become Human? - Detroit Become Human - poradnik do gry
Jeśli posłuchasz napisów na ekranie i nie poruszysz się, zakończysz wątek Kary już na samym początku

W tym rozdziale Kara może zginąć lub zakończyć swój wątek na wiele sposobów:

  1. Kara zakończy wątek, jeśli nie uzyskała pozytywnych relacji z Alice w rozdziale Nowy dom.
  2. Kara zakończy wątek, jeśli nie ruszy się z miejsca (nie stanie się defektem) po tym, jak Alice ucieka na górę, a Todd zakazuje poruszyć się Karze.
  3. Kara nie dobiegnie do autobusu po wyjściu na zewnątrz,
  4. Kara nie rozpocznie ucieczki przez korytarz na piętrze, po wyjściu z Alice z jej pokoju uciekając przed Toddem,
  5. Kara przegra walkę z Toddem na parterze,
  6. Nie wykona poprawnie QTE podczas ucieczki przez ogród.

Wielka ucieczka

Podczas ucieczki z miejsca, w którym Kara i Alice spędziła noc w rozdziale Zbiegowie, jeśli Connor je odnajdzie lub zostaną namierzone przez policjantów patrolujących ulice, rozpocznie się pościg Connora za dziewczynami. Jeśli do nich nie dobiegnie, są bezpieczne. Jeśli dogoni je do ogrodzenia, za którym znajduje się autostrada, Kara będzie musiała przeprawić się na drugą stronę drogi - jeśli jej się nie powiedzie, zginie. Warto zaznaczyć, że jeśli Connor nie rzuci się za nimi w pościg, QTE jest znacznie krótsze, więc szanse na przeżycie Kary rosną.

Zlatko

Część rozdziału Zlatko przebiega w ten sam sposób - Kara zawsze udaje się z nim do piwnicy, gdzie jej pamięć zostaje wymazana. Może temu zapobiec, by ułatwić sobie pomyślne zakończenie rozdziału.

  1. Jeśli jednak pamięć Kary została wymazana, musi ona odnaleźć poszlaki, które przywrócą jej pamięć w określonym czasie - jeśli nie, zakończy swój wątek.
  2. Jeśli Kara rozpocznie ucieczkę z Alice z domu Zlatko i zostanie dostrzeżona, rozpocznie się pościg. Kara może zginąć wtedy w magazynie lub w łazience (w pozostałych miejscach możesz pominąć QTE, gdyż w nich Kara zawsze przeżyje).

Pociąg o północy

W rozdziale Pociąg o północy co prawda ani Kara ani Alice nie mogą zginąć ani zakończyć swojego wątku. Może jednak zginąć Luther, co wpływa nieznacznie na możliwość rozwoju pomniejszych wydarzeń w dalszych rozdziałach oraz prowadzi do nieco gorszego zakończenia. Luther zginie jeśli zostanie odnaleziony przez policjanta chowając się w kuchni, lub jeśli policjant jest nieprzekonany, że w domu nie ma żadnych defektów (jeśli słabo ukryłeś poszlaki), a wtedy zechce sprawdzić pralnię, w której ukrywają się androidy: wtedy Luther rzuci się im na pomoc i zginie w ich obronie.

Rozdroża

W tym rozdziale Kara może zginąć i zakończyć swój wątek tylko w jednym miejscu. Jeśli bezpiecznie wydostaniesz się ze statku i dotrzesz do sceny, w której policjanci strzelają do uciekających defektów, udawaj martwych, aby uciec. Jeśli jednak zauważysz, ze policjant podchodzi do Alice i spróbujesz stanąć w jej obronie stawiając opór, obydwie dziewczyny zostaną zabite.

Pozostałe złe zakończenia rozdziału, czyli wybranie złych dróg ucieczki, utrata czasu w momentach konieczności podjęcia decyzji lub niepowodzenie w licznych QTE oraz próby stawiania oporu podczas ucieczki przed strzelającymi do tłumów żołnierzami poza statkiem, będą skutkować pojmaniem androidów. Nie jest to równoznaczne z ich śmiercią bądź zakończeniem wątku, lecz nastąpi inny przebieg kolejnego rozdziału, w którym łatwiej jest doprowadzić do złego zakończenia.

Bitwa o Detroit

Podczas rozdziału Bitwa o Detroit w wątku Kary, ona, a także Alice mogą zginąć lub przedwcześnie zakończyć wątek (np. jeśli zginie tylko Alice lub Kara ją porzuci) w kilku miejscach, a zginąć możesz niemal na każdym kroku. Do czynników pośrednich, które mogą mieć wpływ na to, czy Karze się powiedzie, są niemal wszystkie wydarzenia w jej historii: ocalenie i przeżycie Luthera, napotkanie Ralpha, czy uwolnienie androidów z piwnicy Zlatko.

Aby poprawnie ukończyć ten rozdział i uniknąć śmierci, zapoznaj się dokładnie z rozdziałem opisu przejścia rozdziału Bitwa o Detroit - wątek Kary.